Sziasztok, Szíveim!❤️Nos, itt vagyunk...vége!Mielőtt félreértés esne, nem a könyvsorozatnak van vége !Haha, közel sem! Ennyire egyszerűen nem szabadultok meg tőlem!😅
Először is megszeretném köszönni mindenkinek, aki velem tartott.Emlékszem, mikor feltöltöttem a legelső könyvem elérhetetlen cél volt 1k...és most...mindjárt itt a 10k megtekintés!Nem is tudom mit mondjak.Lehet szokásos monológnak hangzik, nekem is klisé és uncsi volt, mikor egy író leírja, hogy mennyire hálás meg köszön mindent.Mióta én is írok rádöbbentem, hogy hihetetlenül sokat jelentenek ezek a hangtalan és súlytalannak kinéző szavak.Úgy gondolom én ebbe a könyvbe szívemet lelkemet beletettem( vicces, hogy egy dark romance-nál mondom ezt), de így van.Az előző könyvemnél is nehezen engedtem el a karaktereket, na de most!Hú!Élveztem, leírni, ahogyan a szégyenlős és félénk Autumnból egy szerelmes és kimondó lány lett.Zachary fejlődésen sem menjünk csak úgy el .Az elején nagyon durva volt, és érzéketlen, de remélem mindenki látta, hogy az epilógusnál Puszi király volt a szemszögének a neve.Az ő történetük Brayden és Cehrry-ével szemben sokkal kedvesebb és érzékibb lett.Erre csak ennyit tudok mondani, hogy nem mindenkinek van jó vége.Megvan a rend erre.Mint említettem a Metafora átíráson fog átesni.
Köszönet:
Köszönöm, köszönöm, köszönöm!Valakiknek 100k megtekintése van, de nekem ez is óriási.Ha nem kezdtem volna el írni nem ismertem volna meg egy személyt és ő nem tudott volna lényegtelen hülyeségeken segíteni, nélküle nem tudtam volna meg, hogy szar hidratáló krémet használok.😅És még egy olyan írónőt is megismertem, akire mindig felnéztem az irományai miatt.És még sok lelkes olvasóval is összesodort a könyvem.Meg kell említenem közülük egyet.Remélem látod ezt, Főnök!
A továbbiakban:
Hát, nem leszek emiatt népszerű.Nos...igen, jól tudom, hogy elkezdtem egy könyvet ( Porcelán).De azt éreztem útközben, hogy nem most lenne nekem igényem ezt megírni.Jól tudom, hogy sokan várjátok, de úgy érzem, hogy most ennek a sorozatnak a harmadik könyvet írom meg.Pontot kell tennem a végére.Viszont most nem leszek nagyon gyors a részekkel( számításaim szerint), inkább azt mondanám, hogy vegyesen lesznek.Tehát, talán hetente, vagy naponta nem tudom.
Egyáltalán nem arra akarok kilyukadni, hogy a hokisat ne akarnám folytatni.Bármi megtörténhet most.Tanácstalan vagyok, hogy melyiket írnám folytonosan, ezért direkt nem ígérek semmit.Most inkább pihennék egy kicsit és előkészíteném magamnak a terepet a könyvhöz.Van mit kipihenni.😅
Egy kis előszó a harmadik könyvről:
Mily meglepő egy Dark romance lesz.
Weston Jason Devil és Lenora Benett története.
Ebben a könyvben egy maffia vezér lánya és egy Devil fiú történetét lehet olvasni.Egy emlékezetes este után sorsszerűen egymásba botlanak újra, mindketten ugyanaz az érdekük: tönkre tenni a Rendezvényt.
Nagyon röviden ennyi az előszó, biztos sokan gondolják, helyesen is, hogy ebben sem lesz mellőzve a forró romantika.
Köszönöm mégegyszer Nektek!Nem tűnök el sok időre, sőt ezt nem is eltűnésnek nevezném, csak egy kicsit előkészülnék a könyvvel.Az eslő fejezet megvan épségben, úgyhogy az hamar ki fog kerülni.A borítóval kapcsolatban még van egy két aggály, hogy megvan a nyerő, de már készülőben van.😉
Tényleg, nyugodtan írhattok véleményt, szívesen fogadom!❤️Puszi, Drágák!❤️😘
YOU ARE READING
Andezit
Romance,,Ő a rettegés árnya, aki a menedéket nyújtotta." A csillag:Idejöttem, mert máshova nem mehetek.A Devils egyetem az utolsó reményem, hogy távol maradjak az apámtól.Az utolsó.Az életem, eddig is tele volt sötét és fájdalmas dolgokkal, de most...most...