A csillagOlyan degradáló és szégyennel teli egy kagylón ülni.Miért csinálom?Mert ő azt mondta.
Itt ülök a hideg csempén rá várva,mert érdekel.Mikor rágondolok, azon nyomban feljebb megy a pulzusom.
Teljesen elbizonytalanodtam az eddigi nézeteimmel kapcsolatban.Nem akarom beismerni ,hogy kezdem megszeretni Zachary Devilt.Haragszom magamra ,hogy érzések rengetege vánszorog bennem miatta.Egy gyilkos állat iránt.Ellen akarok állni az érzéseimnek ,de nem megyek sikerrel.Amikor meglógnék ,akkor ott terem és elkap.Ha már a kezei között tartózkodom ,nem tudok elfutni.Vagyis...gondolom előre tele beszélne azzal ,hogy visszajönnék ,aminek lenne igazság alapja ,bevallom.
Végre távol maradtam az igazi szörnytől egy kis időre ,mire jön a másik ,csak fiatalabb változatban és sokkal nagyobb bőrrel a képén.
Nem adom fel még mindig a szökésem ,de...akkor is esélytelen .Hova mennék?Max a szobámba tudnék menekülni és láthatatlanul átszelni a folyosót.Lehet azt kellene.Annyira be vagyok gerjedve ,hogy a hideg csempéből forró lett.És a várakozás izgalma még rá tesz egy lapáttal.
A lábam közé nézek és egy rejtett gondolat kezd életre kelni.Mi lenne ha...nem.Nem!Nem lehet.Az ajtóra bámulok ,amit legalább ezernyi takarítással állítottak fel ,olyan tiszta.Tiltott,de...
A hasamra vezetem a kezem.A lábam köze egyre jobban kezd sajogni.Egyedül vagyok nem?
,,Mindenhol van szemem"-hallatszanak a szavai a fejemben .Rá gondolok .A széles vállára.Lejjebb csúszik a kezem.
Az éles állkapcsára.
Megérintem magam ,mire egy nyögés hagyja el a számat.Nem tehetek róla ,hogy nem tudom tartani a számat.A csiklómra vezetem az ujjam.
Azok a sötét és mindent tudó szemek...
Elkezdek a csiklóm körül körözni ,fel-le.Oldalra döntöm a fejem és egy sikolyt hallatok.
Sebesebben kezdenek el mozogni az ujjaim.Milyen szégyenteli lenne ,ha valaki meglátna.Csak a kemény és parancsoló hangja tölti be a fejem.Az izmos keze és felsőteste.Egy kezével szét tudna roppantani.A másik kezemet a mellkasomon lévő jelzésre viszem ,ami még mindig nagyon ,de nagyon fáj.Csak pár napja kaptam de majdnem minden órában ezt nézegetem.Ijesztő ,és érdekes.
Olyan elcsépelt ez a helyzet ,hogy el sem hiszem.Hogy tetszhet egy ilyen ember?
Félek tőle...de ...nem is.Képtelen vagyok eldönteni.Sok mindent éltem már át életem során ,de ilyen még nem történt velem.Valaki megkörnyékezett...Becsukom a szemem ,mert már nem bírom nyitva tartani .A levegő olyan ,mintha minden percben fogyna el.A számon veszem a levegőt ,mikor nem sikoltok.A homlokomon izzadságcseppek érezhetők ,mikből csak egyre több lesz.
Felsikoltok ,mikor elvisz az az ismerős érzés.Mintha ...egy bomba robbant volna bennem felrepítve a magasba.Olyan kielégítő élmény ,hogy nem tudok rendesen gondolkozni.Mintha minden megszűnne három másodpercre.
A lábam remeg ,mint a kocsonya ,a légzésem ütemezetlen.Nem tudok elég oxigént bejuttatni a szervezetembe.Megérzek az orromon egy meleg lehelletet ,ezért amilyen gyorsan csak tudom kinyitom a szemem.Szembe találkozok egy vizslató tekintettel.Ezerféle érzelem suhan át a mély íriszein ,az ördögi mosolya csak még nagyobbra nyúlik.A rettegés és a szégyen ugyanakkor árad szét a testemben.
-Nem bírtál már várni ,Cicus?-kérdezi önelégült mosollyal.
-Nem.-válaszolom fátyolos hangon.
-Ügyes.-lép hátrébb.-Ügyes.-ismétli meg.-Kié ez az ügyes kislány?
-A tiéd...-még magam is meglepődöm ,hogy kimondtam.A számhoz kapom a kezeim.
-Ne szégyelld egy pillanatig se ,Aranyom.Legyél csak büszke ,hogy megjelöltek és valakié vagy.Én büszke vagyok.-mondja.-Most mondd.Kié vagy?
-Ömm...-zavarodom össze.
-Kié vagy?-emeli fel a hangját.
-A tiéd.-nyögöm ,mikor végigsimít a combom között.
-Rendben,Autumn Morgan.Most máshogyan is kisajátítalak ,ne aggódj.-kacsint rám .
A számra téved a tekintete ,és lecsap rá.Mint ragadozó a prédájára.Csak úgy falja az ajkaim ,kíméletlen tempóban.A levegő még jobban kezd elfogyni ,mint eddig.
Az egyik ujját bevezeti a lábam közé .Egészen a nagy ajkaktól a csiklómig.Ott megáll és az ajkát is lejjebb viszi ,a nyakamra.Kidugja nedves nyelvét és végignyalja a bőrt a fülem aljáig.Erőszakosan harap rá a fülcimpámba ,valami más világba repítve.Miközben megkörnyékezi a mellemet ,elkezdi ki-be húzogatni az ujját bennem.Már szinte visszhangzanak a mocskos hangok a hatalmas fürdőben .
Mikor rágondolok -realizálom-,hogy most mit is csinálok vörös pír jelenik meg az orcámon.A plafonra emelem szemem ,hogy könnyebben odaférjen a mellbimbómhoz.Az egyiket a szájába veszi és játszik vele.Erősen ráharap ,mire felüvöltök.
A hangszálaim szerintem hamarosan feladják a szolgálatot.Ha valami ,akkor az biztos ,hogy holnapra berekedek.Áttér a másikra és azon is elkezd dolgozni.
-Jó nedves lettél ,Cicusom!-jegyzi meg .Egyre erősebb az orgazmus jele és érzi.Mindent érez és tud.-Szeretnéd a farkam?-kérdi kéjes hangon.
-Igen...
-Ilyen rossz kislány vagy?-csókol meg újra.
-Igen...-már nem érdekel semmi ,és senki ,csak ő és az éhes vágy.Nem tudok gondolkozni ,olyan szinten felemészt ez a helyzet.Ahogyan játszik a melleimmel a szájában ,és ,ahogyan falja az ajkam mennyei.Eddig sosem kerültem kapcsolatba senkivel ,ez az első ,de nagyon jó.
-Maradj nyugton.-mondja.-Most az egyszer engedelmeskedem neked.Mindig te fogsz.
Azzal kihúzza alólam a fiókot és kiemel egy kötelet.Ijedve nézek rá.
-Játsszunk.-kacsint.
Levesz a kagylóról és a kádba emeli a testem.A combom tiszta nedv ,a mellbimbóim kemények .Teljesen be vagyok gerjedve és félő ,hogy nem tudok a kezemnek parancsolni.
-Emeld fel a kezed!-parancsolja és én úgy teszek.A fejem fölé szegezi őket és összekötözi.Az ablak nyitójára helyezi és rögzít fel.Kénytelen vagyok a kád szélére felhúzni a két lábam ,mert nem érek le az aljáig.
Nem hiszem el ,hogy egy ablakról lógok és egy konkrétan idegen férfi farkára várok.Mostmár nem érdekel semmi.
Zachary megfordul és le tolja egyben a nadrágját és az alsó nadrágját.
Megfordul ,mire tátva marad a szám.Sziasztok!
Bocsi ,hogy későn hozom ,de...egy huzamban letoltam egy Eufória évadot .😂Megállás nélkül.😂❤️
Próbálom hamar hozni a kövit.
Puszi!❤️😘
YOU ARE READING
Andezit
Romance,,Ő a rettegés árnya, aki a menedéket nyújtotta." A csillag:Idejöttem, mert máshova nem mehetek.A Devils egyetem az utolsó reményem, hogy távol maradjak az apámtól.Az utolsó.Az életem, eddig is tele volt sötét és fájdalmas dolgokkal, de most...most...