A szadistaCsak úgy hajtok ,mintha sosem lenne vége az útnak.Hajtok ,mintha az élet egy örökké valóság lenne.Nekem az.
Oldalra nézek és Autumn szép kis arcát nézem egy ideig.Dús szempillák ,telt ajkak...minden ,ami a szívemhez nő.
Olyan furcsa érzés olyan szemmel nézni valakire ,hogy szeretem.Utoljára tíz évvel ezelőtt néztem valakire szeretettel, azóta nem.A fiúkat is mondhatnám ,de ő irántuk nem irányul az a fajta szeretet.Autumn iránt más.Teljesen más...Nem hagy lélegezni,már csak a puszta gondolatától is felpezsdülök ,hogy itt ül mellettem.Megfojt a látványa ,hogy nem adhatok meg neki mindent ,még az egész földet sem egy darabban .Megfojt ,hogy nem nyújthatok neki annyi szeretetet ,amennyit kellett volna kapnia élete során.Tényleg eladnám a lelkemet is érte ,hogy megvédjem ,és kezeim közé vegyem.Tényleg olyan ,mint egy porcelán baba.Szőke fürtök ,nagy kedves és szerény szemek,lehengerlő gödröcskékkel ellátott mosolyok...mi kéne még?Az én gyönyörű Cicám ,és én.Örökkön örökké ,és még azon túl is.
-Hova megyünk?-kérdezi Autumn, gyönyörű szemei az enyémbe mélyednek.
-Meglátod.-kacsintok.-Szeretsz fürdeni?
-Fürdeni?-kérdez vissza.
-Igen.Tudod, ahol...úszol a vízben, meg ilyenek...
-Tudom mi az a fürdés, Zachary.-lök egy kicsit meg.-Régen szerettem, de mostmár nem nagyon szoktam.Fürdeni viszel?
-Szerinted?
-Nem tudom.Sosem tudtam kiolvasni jól ilyeneket a tekintetekből.
-A kérdésedre a válasz, oda megyünk.-tisztázom.
-De nincs is fürdőruhám!Nem hoztam!-kapja fel a fejét idegesen.
-Nem kell fürdő ruha.Ki mondta, hogy csak fürdőruhában lehet fürödni?-teszi fel a költői kérdést.-Lehet én látni szeretnék mindent.
-Akkor te nudista strandra jársz?-kérdi, kérdése meglep.Azt hittem rám szól, hogy, hogy mondhatok ilyet.
-Egyszer voltam, annyi elég volt.Annyi mennyiségű faszt még életemben nem láttam.-röhögök visszagondolva az esetre.-Rowan szerintem minden nap oda jár, csak megsúgom.-mondom halkan.-A szex az élete, de idősebbekkel is szeret lenni.
-Jesszusom...-néz ledermedve.
-Hát, igen.Sajnálom azt, aki a löttyedt faszát kell nézze.Egyet jegyezz meg:Ne menj nudista strandra!-figyelmeztetem, mire enyhül az arca.
Oldalra pillant, és vizslatva nézi tovább a fákat, amik mellett megyünk.Még sosem láttam olyan embert, aki ennyi csodálattal nézi a fákat.Furcsa.Már már aranyosan nézi őket, ezért le nem tudom róla venni a szemem.Nagy szőke haját hátra dobja, kiálló fürtöt a füle mögé.Nem vagyok kannibál, de olyan erős késztetést érzek, arra, hogy felfaljam, hogy az már félelmetes.De, ha az kell hozzá, felvállalom.Minden darabkáját végigcsókolnám, és gyönyörködnék bennük .
Miért érdekel ennyire?Miért érzem, hogy megszakad a szívem, ha nincs velem?Miért?Egész nap vele lennék, még a pokolban is a mi helyünkön.Neki megengedném, hogy szét nyissa a szívem, és belenézzen.Még a szörnyű, és visszataszító helyekre is.Hadd tárja fel!Nézze meg!Utat hagyok neki...
-Min gondolkodsz?-kérdezem megzavarva az ábrándjait.
-Te nem gondolkodtál, azon, hogy a fák milyen rejtélyesek?Mármint...érted.Mennyi mindent kibírnak, és látják az embereket.Mindegy...
-Ne, folytasd!
-Hát, az erdőben annyi minden titokzatos dolog van, és ők mindent tudnak.Egytől egyig tudják, hogy ki tolakodott be a területeikre.Olyan, mintha minden össze kapcsolódna.
YOU ARE READING
Andezit
Romance,,Ő a rettegés árnya, aki a menedéket nyújtotta." A csillag:Idejöttem, mert máshova nem mehetek.A Devils egyetem az utolsó reményem, hogy távol maradjak az apámtól.Az utolsó.Az életem, eddig is tele volt sötét és fájdalmas dolgokkal, de most...most...