Tvrdě jsem dopadla na kolena a zármutkem vydechla. Neměla jsem už chuť žít. Neměla jsem chuť se nadechnout.
Opřela jsem se o zeď své cely a dívala se přes zlaté silové pole, které mě drželo od svobody. Brečela jsem i přesto, že už jsem neměla co vybrečet. Srdce mi bolestí div nezkolabovalo.
Po několika minutách jsem však vyčerpáním usnula.
Probudil mě až hlas říkajíc moje jméno. ,, Clara...'' pomalu jsem začala mrkat a zaostřovat. Viděla jsem rozmazanou postavu v zelenočerném plášti. Byl to muž podle postavy, ale do obličeje jsem mu neviděla, jelikož stál z profilu.
Konečně jsem pořádně zaostřila a uvědomila si, kdo tu vlastně stojí. Loki. ,, Co si udělal těm ostatním!?'' vydechla jsem a pokusila se postavit, ale neměla jsem dostatek sil. Už nějakou dobu jsem nejedla ani nepila.
,, Tady dávám otázky já!'' pověděl a konečně pootočil svoji hlavu mým směrem. ,, Clara kdo?'' zeptal se trochu posměšně. Neměla jsem chuť mu na jeho otázku odpovědět a tak jsem mlčela. Povytáhl obočí a zvýšil hlas tak, že mi to zase vehnalo slzy do očí. ,, NESLYŠELA JSI!''
Semkla jsem si rty ,, Clara Tyler.'' vydechla jsem a pohlédla mu do očí, které vůbec nic nedaly najevo.
Loki si mě ještě nějakou dobu prohlížel a poté se otočil na podpatku a odešel. Prostě ...odešel. Se vzlyky jsem si lehla na studenou podlahu a poddala se slzám. Nechá mě trpět...Kéž by ukončil můj život rychle. Nic horšího než sledovat jeho pobavený obličej pokaždé, když vidí, že každým dnem slábnu, neexistuje.
Náhle jsem uslyšela zvláštní zvuk. Pozvedla jsem hlavu a pohlédla směrem, odkud to pocházelo. Žalářník mi po zemi poslal kovový talíř s jídlem a pitím. Nebylo toho moc, jen krajíc chleba a obyčejná voda, ale bylo to něco do žaludku. Jakmile muž odešel, natáhla jsem se po jídle a začala pomalu okusovat kůrku chleba.
Jelikož jsem nevěděla, zda během dne ještě dostanu nějaké jídlo, nechala jsem si jak trochu vody, tak ždibíček chleba.
Hned poté jsem si lehla, otočila se ke stěně a snažila se nevnímat hlad, který jsem ještě měla...
Další díl 💓 je tady!!!
ČTEŠ
Kráska a zvíře | Loki
Fanfiction,, Láska pomíjí, ta má už pominula...'' Co když se do jeho života ale v mísí někdo, kdo ho přiměje milovat? Příběh, jež vás zatáhne do období Thora 2 a Avengers 1. Loki, jež narafičil svoji smrt už podruhé, ovládl trůn. Jeho bratr se vrátil zpá...