15. Kapitola (15+)

3.5K 237 10
                                    

Tohle bude trochu jiná kapitolka ;) Jak jste podle názvu jistě poznali, ne pro všechny tahle kapitola je, ale mám stejně pocit, že si jí přečtete, ať je to omezeno, jak chce. Pro lepší pocity si pusťte písničku :)

Svýma silnýma rukama mě odnesl jako pírko do měkké postele, jež na nás netrpělivě čekala. Na vteřinku mě přestal líbal. Frustrovalo mě to! Jeho polibky byly jako droga a já jí potřebovala. Natáhla jsem se k jeho ústům a znovu ho začala líbat. Jeho ladné prsty mi začaly pomalu rozepínat halenku, což bylo skoro jediné, co mi mohl sundat. Kalhoty i kal mi sundal už dávno předtím...

Svými dlaněmi jsem mu zajela pod jeho nedobytnou výstroj a konečně zjistila jaké má tělo. Jeho kůže byla jemná. Jednoduše řečeno: Byla unikátní, Božská. Pomalu jsem mu jeho oblečení začala svlékat. Konečky prstů jsem mu přejížděla po jeho svalech a snažila se najít nějaký neobvyklý pahorek, jež znázorňoval jizvu. Hluboce mi hleděl do očí a hned poté se zlomyslně usmál!

Jeho polibky neznaly hranice. Z mých úst se jeho rty začali přesouvat po mém břiše až k podbříšku, kde se na chvilku zastavil. Věděla jsem, že se usmívá. Věděla jsem, že mě chce jen dál napínat. Věděla jsem, že čeká na správnou chvíli, kdy budu žadonit, aby tam plně zajel. 

A v ten moment to udělal...

Hlasitě jsem zasténala. Srdce mi bušilo jako o závod. Odtrhl se a vrátil se zpátky na úroveň mých očí. Na jeho tváři stále hrál zlomyslný úšklebek. 

Další sten v momentě, kdy do mě vnikl. Dělal to obezřetně, ale jako Bůh! Prsty si propletl s těma mýma a nepřestal mě líbat po líci. 

,, Bože...'' vydechla jsem vzrušením znovu, když přitlačil. Pocítila jsem mírné uchechtnutí.

,, Přeješ si něco?'' zašeptal mi do ucha a já v ten moment už nevydržela. Prohnula jsem se jako luk a naposledy slastí vydechla. 

,, Nenávidím tě...'' zašeptala jsem a tentokrát jsem si vysloužila jeho nejmilejší zlomyslný úšklebek, který dokázal. 

,, Já vím!'' promluvil potichu a znovu mě zlehka políbil na rty.

MUHUHAHAHA :DDD


Kráska a zvíře | LokiKde žijí příběhy. Začni objevovat