22. Kapitola

2.3K 208 4
                                    

Jelikož jsem získala mým výkřikem jejich pozornost, Loki toho využil. Ve chvíli, kdy to Captain nečekal, podrazil mu nohy a svoji zbraň mu přimáčkl na hrdlo. Nemohla jsem se však na tohle dívat. ,, Loki...'' zašeptala jsem. 

Zasmál se a poté obrátil pohled na mě. ,, Je hezké, že sis vzpomněla, ale špatné, že v nevhodnou chvíli!''  napřáhl se a už by ho býval bodnul do srdce, kdyby Captain nepoužil svůj štít, který vytvořil ohromnou explozi při dotyku božského železa se štítem. Oba to odrazila několik metrů daleko a mě také. Bohužel přímo za mými zády se nacházely schody, na které jsem tvrdě dopadla hlavou a v ten moment už jsem nevěděla, co se kolem mě děje. 

Probrala jsem se na zcela jiném místě. V tom podivném letadle. Promnula jsem si hlavu a pocítila něco lepkavého. ,, Ležte!'' nařídil mi někdo. Zaostřila jsem a uviděla před sebou vojáka a Iron mana. Nějak jsem nepochytila, kdo mi řekl, ať ležím. Právě teď mě zaujal Loki, jež seděl naproti mě se želízky na rukou. Pozoroval mě, avšak jsem nic z jeho výrazu nevyčetla. 

Bum.

Letadlo se lehce zakymácelo a poté zahřmělo. ,, Copak je? Bojíš se blesků?'' zeptal se Captain America Lokiho, který se netvářil nijak nadšeně. 

,, Nelíbí se mi, co po nic následuje!'' jeho sametový hlas mě z čista jasna pohladil po tváři a on si toho všiml. Všiml si mého výrazu. Mírně se usmál a pak nastala další rána. Jako kdyby někdo dopadl na střechu letadla.

Stark otevřel dveře a dovnitř začal proudit vítr, avšak ne jenom vítr. Dovnitř se právě prodral jakýsi muž s kladivem. Netušila jsem kdo to je, ale jeho styl oblékaní mi prozradil odkud je! Ze stejného místa jako Loki...

Loki naposledy střetl oči se mnou, avšak nový příchozí ho vzal za krk a seskočil s ním z letadla a za ním se chtěli vydat ostatní.

,, Počkej!'' zařval Captain.,, Potřebujeme plán útoku!''

,, Já už plán mám. Útok!'' Tony vyskočil z letadla. Captain protočil panenkami a začal na sebe vztahovat padák. Hned poté vyskočil za nimi. Já nemohla dělat nic! Zase...

Kráska a zvíře | LokiKde žijí příběhy. Začni objevovat