25. Kapitola

2.3K 198 3
                                    

Ano! Myslím, že jsem ho právě našla. Stiskla jsem jedno ohromné červené tlačítko a poté uslyšela, jak se dveře cely začínají otevírat. Avšak v ten moment  - jako zákon schválnosti- do místnosti vtrhl Lokiho bratr. ,, Ne!'' zařval a poté se vrhl na Lokiho, který však zmizel a Thor přepadl do cely. 

Aniž bych si toho nějak povšimla, Loki se objevil vedle mě a začal mačkat různá tlačítka, kterým jsem nerozuměla. Dveře cely se znovu uzavřely a Thor tentokrát nemohl uniknout. ,, Lidé si myslí, že jsme nesmytelní!'' pronesl krutě. ,, Vyzkoušíme to!'' 

BUM! 

A cela i s vězněm byla pryč. Průvan, jež se tady vytvořil mě bral sebou do té jámy, kudy Thor vyletěl i se svou železnou pastí. Loki mě vzal za pas a přitáhl si mě blíže k sobě. Dotýkali jsme se tělem, což ve mě vzbouzelo jakýsi hřejivý pocit. Hned poté se usmál a táhl mě sebou pryč. 

V mžiku jsme se objevili na plošině, kde na nás čekalo jiné letadlo. Loki mi pomohl do něho nastoupit a poté jsme vzletěli. Viděla jsem, jak toto útočiště ve vzduchu se jen tak tak drží, jelikož jedna vrtule byla vyřazena z činnosti. Bohužel jsem nezjistila, jak to dopadlo. Odletěli jsme na Lokiho základnu, která mě hodně překvapila. 

Téměř všichni lidé v budově měli podivné modré oči. Lákalo mě se zeptat, ale bála jsem se. Loki mě táhl někam, kde nebylo tolik lidí. ,, Neuslyšíš to ode mě už nejspíš nikdy, tak si toho važ!'' pověděl a poté se usmál, tak mile, až mi srdce vynechalo jeden úder.  ,, Děkuju...''

Pootevřela jsem ústa a nenacházela slov a on toho využil. Naklonil se ke mě a zlehka mě políbil. 

,, Pane?'' odtrhl se ode mě a nastavil znovu ten krutý výraz.

,, Pokud vám to nedošlo, chci mít soukromý!'' mírně zařval na muže, jež mi byl povědomý. No jistě...jeden z Avengers - Hawkeye! ,, Doufám, že ta zpráva je důležitá!'' podotkl a poté poodstoupil stranou. Něco si šeptaly. Nepodařilo se mi zachytit co, ale dost mě to zajímalo. 

Když jejich rozhovor skončil, viděla jsem na Lokiho výrazu úsměv, jež značil úspěch. Otočil se na mě a v jeho očích byly jiskry rebelství...

,, Tady Hawkey tě odvede do tvého pokoje.'' zvolal Loki a muž, jež by vedle něho mě vzal za paži a táhl mě od něho pryč.

Kráska a zvíře | LokiKde žijí příběhy. Začni objevovat