,,Tohle je váš pokoj!'' zvolal střelec bez emocí a hned poté odešel. Ocitla jsem se sama. Bylo mi trochu divně. Cítila jsem se sklíčená, ale hold jsem to přetrpět musela. Začala jsem si prohlížet svůj pokoj, který byl tak obrovský. Měl dokonce i koupelnu! A úchvatnou sprchu, do které jsem okamžitě musela jít. Voda byla příjemná a krásně mě ochladila. Zavřela jsem oči a nechala se poddat.
Kapky vlažné vody začaly stékat po mé holé kůži. Neslyšela jsem ho přicházet. Teprve když jsem ucítila jeho studené prsty na mých bocích, došlo mi, že tu nejsem sama. Trochu jsem se lekla a prudce se otočila. Hleděla jsem mu do toho úchvatného obličeje, který se ke mě přiblížil a tak ho zasáhly první kapky vody, jež tekla nad námi. Tvrdě, ale vášnivě mě políbil. Přitiskl mě něžně ke dlaždičkové, studené stěně a své prsty si propletl s těmi mými. Měl na sobě svůj krásný zeleno černý oblek a já? Já byla před ním úplně nahá.
Mírně jsem dala hlavu na stranu, aby se jeho rty dotkly mé klíční kosti. ,, Sundej si to oblečení.'' zašeptala jsem mu do ucha. Jeho oči pohlédly do těch mých a zlomyslně se usmál.
,, Tady určuji pravidla já...Claro!'' tvrději mě přimáčkl ke stěně a já vzdychla. Cítila jsem jeho šibalský úsměv na každičkém kousíčku mého těla. Voda, jež proudila všude kolem nás dodávala této úžasné chvilce na intimnosti.
Náhle jakým si kouzlem jeho oblečení z těla zmizelo. Znovu jsem si začala prohlížet jeho jizvy z různých bitev. Byly tak neodolatelné. Zdůrazňovaly moc, sílu!
Vnikl do mě a já slastí vydechla. Přirážel víc a víc a já nepřestala sténat. Líbilo se mu to. Viděla jsem to na jeho úsměvu. Byl sice unavený, ale pobavený.
,, Řekni Claro!'' zašeptal pod tou studenou sprchou. Všechnu teplou vodu jsme už vyčerpali. ,, Jak moc mě chceš!?''
Téměř jsem se nezmohla slova. Toužila jsem po něm strašně. ,, Chci tě...'' vydechla jsem jen a hned poté vyvrcholila.
Pohlédla jsem mu do očí a omotala ruce kolem jeho krku. Zasmál se a poté mě v náručí přenesl do postele, kde jsme si vychutnali ještě krásné chvilky. Sice z nás kapala voda, ale to teď ani jednoho z nás nezajímalo...
ČTEŠ
Kráska a zvíře | Loki
Fanfiction,, Láska pomíjí, ta má už pominula...'' Co když se do jeho života ale v mísí někdo, kdo ho přiměje milovat? Příběh, jež vás zatáhne do období Thora 2 a Avengers 1. Loki, jež narafičil svoji smrt už podruhé, ovládl trůn. Jeho bratr se vrátil zpá...