Nevěděla jsem vůbec, co tu dělám. Nepatřila jsem sem, ale oni mě vzali sebou. Raději jsem ani nechtěla vědět, kde to vlastně jsem. Stačilo mi, že je to útočiště ve vzduchu.
Všichni jsme seděli u velkého kruhovitého stolu. Byla jsem raději zticha. Muž, jež chtěl unést Lokiho se nazývat Thor a kupodivu, což jsem nevěřila vlastním uším, to byl Lokiho bratr.
,, Myslel jsem, že je mrtev. Viděl jsem jak umírá! Netušil jsem, že narafičil svoji smrt už podruhé!'' zvolal Thor, když viděl na obrazovkách záznamy z kamer, jež poukazovaly na Lokiho kráčejícího do jeho vězení.
Další záznam ukazoval na jeho celu:
,, Aby bylo mezi námi jasno. Pokud chcete utéct, tak jen škrábněte to sklo a čeká vás devíti kilometrový pád v ocelové pasti. Je to snadný princip. Červ - bota. '' pověděl Fury - muž s páskem přes oko. Loki se však jeho řečem zasmál. Ten jeho smích mi způsobilo vynechání jednoho srdce. Možná to byl posměšný a krutý smích, ale ... byl tak...hezký!
,, Je to impozantní cela! Asi jste ji nepostavily pro mě...''
,, Byla určena pro někoho silnějšího než jste vy.''
,, Ano, vím...'' a poté se jeho pohled střetl s kamerou. ,, Pro to monstrum, co si hraje na člověka. To už jste vážně tak zoufalý, že svoláváte na pomoc tyhle ztracené existence?''
,, Jestli jsem zoufalý? Hrozíte mému světu válkou. Ukradl jste moc, kterou neumíte ovládat. Mluvíte o míru, ale libujete si v zabíjení.'' Slovo zabíjení mi trochu rvalo srdce. Věděla jsem, že Loki je takový, ale když jsem viděla ten počet lidí, které zabil...Bylo mi z toho špatně. ,, Dohnal jste mě k velmi zoufalým krokům a to se vám jistě vymstí!'' dopověděl Fury.
,, Oouuu...'' vydechl Loki posměšně. ,, Sžírá vás o co jste přišel! Měl jste na dosah takovou moc! Neomezenou moc a pro co? Aby mělo lidstva dost tepla a světla?'' Další střet jeho očí s kamerou. Měla jsem jakési tušení, že jeho oči mi nahlíží do duše, ale to nebylo možné. ,, A já vám najednou připomněl, co je to skutečná moc!''
Fury se ještě naposledy zadíval Lokimu do očí a poté zamířil k odchodu,, Až si tu skutečnou moc budete zkrátit nějakým čtením, dejte vědět. ''
,, Z Lokiho nic nedostaneme, takže Thore...co chystá?'' zeptal se Captain a všichni zaměřili zrak na svalnatého muže, jež stál opodál.
,, Má armádu a chce je vést do bitvy proti vám!'' jelikož jsem nechtěla poslouchat tyto řeči, nenápadně jsem vstala a poukázala, že si musím odskočit, avšak jsem měla v plánu zcela něco jiného. Musela jsem se s Lokim setkat. Aspoň na chvíli...
Tohle byla taková nudnější kapitolka, ale snad se líbila :)
ČTEŠ
Kráska a zvíře | Loki
Fanfiction,, Láska pomíjí, ta má už pominula...'' Co když se do jeho života ale v mísí někdo, kdo ho přiměje milovat? Příběh, jež vás zatáhne do období Thora 2 a Avengers 1. Loki, jež narafičil svoji smrt už podruhé, ovládl trůn. Jeho bratr se vrátil zpá...