AÇIKLAMA

12.4K 736 47
                                    

Merhaba arkadaşlar.

Öncelikle bölüm değil açıklamadır, bunun için üzgünüm.

Normalde hiç açıklama yapmayacaktım ama bazı yorumlardan dolayı açıklama yapmam gerektiğini hissettim.

Gelelim asıl meseleye.

Arkadaşlar ben dört dörtlük bir yazar değilimm. Kitapta mantık hataları olabilir. Bunun ben de farkındayım. Bunu düzeltmek için kitabın final olmasını bekliyorum. Ondan sonra düzenleme vesaire yapacağım zaten.

Kitap yazarken kalem bizim elimizdedir. Ben gerçekleştiremediğim hayallerimi Devrim'e gerçekleştirdim. İçimde ukte olan ne varsa o yapsın istedim. Bir kitap karakteri olsa bile. Her karakterin içinde bir parça benden bulabilirsiniz yani.

En çokta Devrim'de.

Bu yüzden mantık hatalarına çok takılmayın. Final olduktan sonra baştan aşağı düzenlemeler yapılacaktır. Ekleyip çıkaracağım sahneler olabilir. O zamana kadar yanımda olursanız sizde göreceksiniz.

Bu kitabımın yeri bende çok ayrı.

Aranızda okuyup beğenmeyenler olabilir. Buna saygım var. Her yazarın yazım dili, anlatış biçimi, kurgusu, içeriği, hikâyesi çok farklıdır. Size uymayabilir. Ama bir yazarın hele ki yeni bir yazarın heyecanını, hevesini yorumlarınızla kırmamaya dikkat edin lütfen. Sizin için çok basit olan bir düşünceniz onun için çok önemli olabilir.

Bu yüzden sizden anlayış bekliyorum.

Söyleyeceklerim bu kadardı. Umarım kendimi anlatabilmişimdir.🥹🖤


Ha bir de geçmiş bölümleri oylamadıysanız geriye dönüp benim için oylayabilir mısınız canlar?🥰🦋🖤

Oy ve yorumlar tamamlanırsa yeni bölüm 13 Mayıs pazartesi günü gelecek bilginize.🌹🌹

Sizi seven yazarınız.💟💟


SUNGURUN PENÇE İZİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin