Merhabalar arkadaşlar 🥰
Uzun zaman oldu biliyorum.Üzgünüm canlar.
Sınavlar falan derken anca müsait olabildim.
Bu arada beni merak eden
arkadaşlar için söylüyorum.Ben iyiyim kuzular.
Düşündüğünüz için çok teşekkür
ederim.♥️Uzatmadan bölümle sizi baş başa
bırakıyorum.OY SINIRI:1500 YORUM SINIRI:1000
Yorumlarınızı eksik etmeyin lütfen!!!
Keyifli okumalar dilerim!🤍
"Sahipsiz vatanın batması haktır. Sen sahip çıkarsan bu vatan batmayacaktır."
*Mehmet Akif ERSOY
******Karşımda durmuş benden bir cevap bekleyen iki adamı izliyordum. Biri abim, diğeri sevdiğim adamdı. Onların bunu ögreneceğini hesaba katmamak benim hatamdı. Pardon benim hatam değil, morarmakta olan yanağına dokunmakla meşgul olan hain Levent'in suçuydu. Onlardan bakışımı çekerek Levent'e doğru bir adım atacakken Cihangir elini belime dolayarak adım atmamı engelledi. Bu daha çok sinirlenmeme sebep olduğu için, "Bırak beni Cihangir!" diye bağırdım.
Levent gülerek bana doğru bir adım atıp kendini açıklamaya çalıştı. "Beni bir dinlesen hak vereceksin ortak."
Konuşmasıyla daha da sinirlenerek, "Gülüşünü sikeyim senin Levent! Bir de seni dinleyip hak vereceğim öyle mi?!" diye tekrar ona atıldım ama Cihangir kahkaha atarak durdurdu beni. Kolları hala belime sarılı olduğu için hareket edememiştim. O kolları var ya!
Levent, Cihangir'e bakıp, "Sakın bırakma devrem!" diye uyardı.
Bakışlarım diğerlerine çevrildi. Furkan, Mert'in sırtına yüzünü bastırmış ve gizlice gülmeye çalışıyordu. Mert ise dudağını birbirine bastırıp gülmemek için savaş veriyordu. Eniştem bu hallerimi bildiği için duvara yaslanarak keyifle izliyordu. İbrahim abi ise açık açık kahkaha atıyordu. Çok eğlendikleri ortadaydı lakin ben eğlenmiyordum!
Abim bana ve Cihangir'e bakıp gıcık olmuş gibi öksürmeye başladı. Hiçbir şey anlamadığım için gözlerimi kıstım. Furkan eğilerek Mert'e fısıldadı. "Adam veto veriyor hala anlamıyorlar."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SUNGURUN PENÇE İZİ
Ficción GeneralBU BİR ASKER KURGUSUDUR. "Sen nasıl özel kuvvetsin ya? Mayına bastım diyorum. Kasaturayla falan imha etsene yüzbaşı!" Bir yandan da hönkürerek ağlıyordum. "Kal böyle de aklın başına gelsin. Belki akıllanırsın ağlayan bela." Ağlarken küfrettim."Seni...