3. Bölüm Sorgu

76 6 0
                                    

"Doğa bugün neden okulda değilsin?" Sakin bir tonda sormuştu.

"uyanamamışım yoksa gelecektim."

"Hmm anladım, bugünki olanlardan haberin vardır umarım." Estağfurullah olurmu öyle şey?

"Evet var."

Kübraya baktım oda bana baktı. Birşey olduğunu anlayınca kulağını telefonuma yaklaştırıp bizi dinlemeye başladı.

"Bütün okulu sorguya çektiler tek sen kaldın, birazdan okulda olabilir misin? Polisler haber bekliyor, ifade alacaklar senden." Derken telefonun arkasından polis telsizi sesleri geliyordu. ( Hani telsizlerden garip sesler gelir ya ondan)

"tamam hocam birazdan evden çıkarım." Telefonu kapattıktan sonra derin bir nefes aldım.

Kübra ile odama çıktık. Üstümü değiştirip hafif makyaj yaptım, evden çıkmaya hazırdım.

Sokaklarda polis arabaları geziyordu bu durum beni çok ürkütmüştü.

"Doğa bak şimdi şöyle yapacaksın. Normal bir şekilde soru soracaklar sende normal bir şekilde cevap vereceksin ama hâl ve hareketlere çok dikkat ediyorlar." Sanki sorguya çekiyorlar canım ne abartmışlar!!

"Of ne zormuş." Yapmacık bir tavırla demiştim bunu.

Kübra şaşırmış gibi bana bakınca gülmeden edemedim.

"Şaka şaka."

Okula varmıştık. Okulun bahçesinde hep polis vardı ve cinayetin işlendiği yerde çok kalabalıktı.

Daha çok bahçede göz gezdirmeden okula girdik. Sınıfa doğru yol aldığımızda karşımıza Esat hoca çıktı ve yanında iki polis vardı.

"Kalan tek öğrencimiz bu polis bey lütfen nazik davranın." Derken bana bakmıştı. Ay beni düşünürmüş.

"Tabiki, isminiz nedir hanımefendi?"

"Doğa Alemdar."

"Tamam doğa şimdi öğretmenler odasına gidelim ifadenizi orada alacağız." Polis yürümeye başlamıştı.

Esat hocaya ardından Kübraya baktım.

"Yanında kalsam olurmu? Anksiyetesi var." Diye polise seslenince, şaşkın gözlerle Kübraya baktım.

Anksiyete mi? Sesli gülmemek için kendimi zor tutmuştum.

"Tamam o zaman şimdilik gelebilirsin." Polise bak sen böyle ol çocuğum.

Giderken Esat hocaya baktım güven verici bir şekilde başını salladı ve kendimi daha güvenli hissettim.

Öğretmenler odasına vardığımızda içeride birkaç polis daha vardı. Polis abi onlara birşey söyledi ve dışarı çıktılar.

İçeride Kübra ben ve polis abi kalmıştık. Masaya oturduk...

"Dün kardeleni gördün mü?" Beraber dans ettik polis bey ne görmesi.

"Evet okulda gördüm."

"Hmm peki hiç konuştunuzmu okulda?"

"Hayır herhangi bir sohbetimiz olmadı." Derken Kübraya kaçamak bakışlar atıyordum.

Polis dediklerimi birer birer not alıyordu.

"Dün akşam neredeydin?"

"Evimdeydim."

"Tek başına mı yaşıyorsun?"

"Evet."

"Hmm peki tek başına ne yapıyordun?" Ne yapabilirim acaba??

"Film izledim." En doğal cevap.

"Herhangi birşey oldumu dün akşam?" Diye sorunca az kalsın tükürük boğazıma kaçıyordu.

Kübraya baktım sessizce "söyle" dedi.

"Aslında oldu..."

Dün akşam olan herşeyi polise anlattım her dediğim kelimeyi not aldı.

"Telefonunuzu kısa süreliğine alabilirmiyim?" Diye sorunca şaşırmıştım.

"Tabi polis abi." Cebimden telefonumu çıkarıp polis abiye uzattım.

"Siz şimdi sınıfa gidin telefonunu sonra yollarım."

Kübra ile kalkıp sınıfa gittik. Sırama oturduğum da derin bir iç çektim.

"Tamam bunuda atlattık sakin ol şimdi bişe olmadı bak gayet sakince geçti."

"Yinede stresliyim." Derin bir iç çektim.

Birkaç dakika sonra sınıfa Esat hoca geldi elinde benim telefonum vardı. Yanıma gelip telefonu bana uzattı.

"Siz eve gidin kızlar geldiğiniz için sağolun."

Esat hocanın elinden telefonumu alırken işaret parmağında bir kesik vardı,

parmağına baktığımı anlayınca elini hemen geri çekti. Sonra Kübra koluma girdi.

"Önemli değil hocam görüşürüz." Diye cevapladı.

Kübra ile benim evime gittik. Yemek yedik sonra genel işleri yaptık.

Birkaç dakika sonra kübranın telefonu çaldı.

"Arayan kim?"

"Tümer arıyor görüntülü." Derken yüzü gülüyordu.

"He iyi konuş bakalım."

Kübra Tümer ile görüntülü konuşmaya başladılar bir süre sonra konuşmalarına bende dahil oldum.

"Aşkım Yılmaz'ı da al konuşmaya."

"Tamam alıyorum." Demişti Tümer. Kübraya baktım. Kübra da bana göz kırptı.

Sohbete Yılmaz'da dahil oldu. Sohbet muhabbet devam ederken telefonuma mesaj geldi.

"Of yine cem yazmış. Geberticem onu en sonunda!"

"Engelle şunu ya."

"Bencede." Diyip engel tuşuna bastım.

Cemi engelledim ve tümerlerle kalan sohbetimize devam ettik. Yaklaşık bir saat konuştuktan sonra telefonu kapattık.

Film izledik Kübra ile saat geç olunca da yattık.

~~~

Sabah kapımın hızlı çalınması sebebiyle yerimden sıçrayarak kalktım.

Kübra da benimle beraber sıçrayarak uyandı. Hemen yatağımdan çıkıp camdan kimin geldiğine baktım.

"Tümer gelmiş."

"Sabah sabah hayırdır inşallah."

Kübra ile aşağı kata indik ve Kübra kapıyı açtı.

"Aşkım sabah sabah ne oldu?"

"Okula gitmemiz lazım hemen!" Diye soludu Tümer.

"Neden ne oldu?" Diye sordu Kübra.

"Cem... Cinayet..."

Ayay noluyoo

Ne oy ne yorum var ağlıyorum ama!

Oylayında yükselelimm. 🦄🦄🦄

Kalbim Hanginize Ait? +18 {TAMAMLANDI}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin