42. Bölüm FİNAL!

21 4 2
                                    

• Evet öncelikle belirtmek istediğim bir konu var umarım okursunuz.

•Annem hamile olduğu için bu son haftalar çok bölüm yazamayacağım için ve okurlar bölüm beklediği için hikayeyi bu bölüm final yapmayı düşünüyorum. Herşeyin biteceği bölüm.

•Aklımda güzel seneryolar var, biraz kafa karıştırıcı ama herşeyin yerli yerine oturacağını düşünüyorum. Umarım sizde beğenirsiniz.

•Bu hikaye final olduktan sonra yeni hikayem üzerinde çalışacağım.
Ve daha bilgili ve kelime çokluğu ile yazmayı düşünüyorum.
Ve daha olgun düşünceler, seneryolar ile olacağını söylemem gerekk.

•sizleri seviyorum. Eğer hızlı yazarsam bir gün içinde final olabilir. İyi okumalar.

Ve lütfen oy verelimmm

~~~

Gözlerimi araladığımda baş ucumda titreyen telefonum dikkatimi çekti. Hava hâlâ karanlıktı, acaba saat kaçtı? Telefonuma uzanıp elime aldıktan sonra kendimi yatağa geri bıraktım.

Telefonun ekranını açıp ilk saate baktığımda saatin gece iki olduğunu olduğunu gördüm. Bu saate kim mesaj atabilirdi ki?

Gözlerim saatin yazdığı kısımdan geçip bildirimlere takılınca istemsizce kaşlarımı çattım. Kübra dan on'u geçecek kadar çok mesaj gelmiş olmasıydı.

Hemen bildirimin üzerini tıklayıp Kübranın yazdığı mesajları okumaya başladım.

Minik böceğimm: Doğa, az bak. (12:24)

Minik böceğimm: Doğa neredesin?(12:32)

Minik böceğimm: Ah hadi ama uyuyor olamazsın(01:12)

Minik böceğimm: uyuyor musun?(01:46)

Minik böceğimm: Evet kesinlikle uyuyorsun.(01:57)

Minik böceğimm: Ben yinede söylim. Çok kötü şeyler oldu. Birincisi Tümer ile tartıştık ve kendi evine gitti. Neyse bu benimle ilgili olan dı.(02:00)

Minik böceğimm: ikincisi ise dün gece biz partideyken yine cinayet işlenmiş. Bir erkeğin ölüsü bulunmuş.(02:02)

Doğa: ölen çocuk için üzüldüm, iyide bunu gecenin bir yarısı söyleceyek kadar önemli olan ne?(02:03)

Kübra dan gelen son mesajı okuduğumda gözlerimi ardına kadar açmış ve ardından nefes alıp verişim kontrolden çıkmıştı.

Minik böceğimm: Sonunda uyandın be kızım! Anlatıyorum iyi dinle.(02:04)

Minik böceğimm: önemli olan ölen çocuğun olduğu yerde Esat Hocanın parmak izini bulmuşlar. Polisler sorguya almak için onu arıyor ama Esat hocadan haber yok.(02:08)

Doğa: Ne demek Esat hocanın parmak izi vardı? Yanlış anlaşılma olmuş olamaz mı?(02:09)

Başlarda Esata karşı şüphelerim olsa da gitmişti ama kübranın şuan dediği şey ile şüphelerim tekrar eski yerine oturmuştu. Zihnimde yankılanan düşünce başımı ağrıtmaya başladı.
Acaba katil olabilirmi? Ya da katilse neden bana karşı masum rolünü oynadı?

Aklıma kemiren tonca sorunun arından Kübraya yazmayı akıl ettim ve tekrar yazdım.

Doğa: Bunu yarın konuşalım olurmu? başım çok ağrıyor.(02:13)

Kalbim Hanginize Ait? +18 {TAMAMLANDI}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin