8. Bölüm telefoncu

49 8 0
                                    

Okuduğunuz bölümleri oylarmısınız 🥺🥺

Oy dinleniyorum resmenn hığğ.

Neyse iyi okumalar güzellerim.

~~~

Sabah uyandığımda burnuma güzel bir kahvaltı kokusu geliyordu. Hemen yatağımdan kalkıp mutfağa gittim. Kübra kuymak yapıyordu.

"Oo kuymakk severimm."

"Bilmezmiyimm. Tümer de çok sever." Ne Tümer mi? Trip mood aktiff.

"He onun için yapıyorsun yani." Küsmüş gibi kollarımı çiçek yaptım. Kübra güldü.

"Hayır ikiniz içinde yapıyorum. Ayrımcılık yokk."

"İyi tamam küsmüyorum o zaman." Yinede o kuymağı sadece bana yapabilirdi. Neyse.

Tezgâhın üzerinde doğranmış ekmek vardı. Hepsini küçük ekmek sepetine koyup yemek masasına götürdüm. Etrafta Tümer yoktu.

Büyük ihtimalle hâlâ uyuyordu. Elimdeki ekmek sepetini masaya koyup kübranın yanına döndüm.

"Yapmamı istediğin birşey varmı canım?"

"Hayır yok. Kuymak da bitti zaten. Ben şimdi tümeri kaldırmaya gidiyorum. Kuymağı masaya götürür müsün"

"Tabikide."

Kübra ellerini yıkayıp Tümerin odasına gitti. Bende kuymağı alıp masaya götürdüm.

Yüzümü yıkamayı unuttuğumu hatırlayıp lavaboya gittim. Yüzümü yıkayıp geri geldiğimde Kübra ile

Tümer masaya oturmuşlardı bile. Bende hemen kübranın yanındaki sandalyeye oturdum. Yaklaşık onbeş dakika sonra kahvaltımızı etmiştik.

Kübra ile masayı kaldırıp mutfağı topladık. Sonra oturma odasına gittik. Tümer telefonuyla birşeyler yapıyordu. Karşısındaki koltuğa oturdum.

"Bugün telefon almaya gideceğim. O yüzden birazdan çıkarım."

"Beraber gidiyoruz o zaman." Dedi Kübra.

"Tabikide beraber gidicez."

"Arabayı alabilirsin. Ben evde kalacağım." Tümer cebindeki araba anahtarını Kübraya verdi.

"Tamam sevgilim."

Duvardaki saate baktığımda saat 10:58 di.

"Kübra hadi hazırlanalım. Gitmemiz uzun sürer."

"Tamamdır."

Kübra ile kalkıp odalarımıza gittik. Valizimi açıp içinden diz üstü lila elbisemi çıkardım. Bu elbiseyi çok severim.

Hemen üstüme giyip saçımı yapmaya başladım. Çok özenmek istemediğim için hafif dalgalı yaptım. Makyaja gelirsek.

Rimelsiz yapamayacağım için ilk onu sürdüm. Dudağıma ise kırmızılımsı parlatıcı sürmüştüm. Sonra küçük kol çantamı aldım içine paralarımı koydum.

İşte hazırdım. Odadan çıkıp kübranın odasına gittim. Kapıyı tıklatıp içeri girdim. Kübra da hazırlanmıştı. Dudağına ruj sürüyordu.

"Biraz fazla güzel olmuşsun Tümer kızmasın."

"Kızmaz kızmaz." Kızacağına adım gibi emindim. O yüzden sesli güldüm. Kübra üstüne sıfır kollu beyaz crop altına ise kısa kot şort giymişti.

Saçlarını arkadan toplamıştı. Üstüne uzun gömleğini alıp odadan çıktık. Kübra gizlice dışarı çıkacakken Tümer onu gördü ve kolundan tutarak içeri çekti.

"Vay bu ne güzellik. Böyle nereye gidiyorsun aşkım?"

"Doğaya telefon almaya iştee."

Onları yalnız bırakıp kapıya çıktım. Spor ayakkabılarımı giyip arabanın yanına indim. Bugün yağmur yağmıyor aksine güneş açıyordu.

Kısaca hava çok iyiydi. Kısa süre içinde Kübra geldi. Onu görünce gülmeden edemedim. Çünkü kot şortunu çıkarmış yerine siyah tayt giymişti. Kızmış gibi ifade yaptı.

"Bakma öyle kızmadı. Sadece kıskandı." Tabi aynen.

Bu dediğine daha çok gülmüştüm.

"Tabi kıskanmıştır."

"Kıskandı işte. Ve gülüp te durma!"

"Tamam tamam gülmüyorum." Sessizce gülmeye devam ediyordum. Kübra bana dil çıkarıp arabanın kilidini açtı.

Arabanın ön koltuğuna oturdum Kübra da şoför koltuğundaydı. Arabayı çalıştırdı ve telefoncuya doğru yol aldık. Vardığımızda Kübra arabayı parketti.

Sonra arabadan indik ve telefoncuya girdik. Gözüme iPhone 15 pro max çarpmıştı.

"Nasıl yardımcı olabilirim?" Teleoncu yanımıza gelmişti.

"Merhaba, ben yeni sıfır telefon almak için geldim. Öneriniz varmı?"

"Tabikide var."

Telefoncu yan bölmeden birkaç telefon getirip önüme koydu.

"Buyrun. Şuan yeni gelen bu modellerimiz var sizin İstediğiniz başka model varmı?"

"Hmm..." Düşünerek önüme baktım.

Telefonları inceledim ama hiçbirini beğenmemiştim.

"Ben iPhone 15 pro max istiyorum. acaba sıfır modeli varmı?"

Hikayeme devam edeceğimm

Okumaktan vazgeçmeyinn.

Olayları beraber öğreniyoruzz.😻🦄🐱💕

Kalbim Hanginize Ait? +18 {TAMAMLANDI}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin