18. Bölüm kimsin Sen?

34 6 0
                                    

Kübranın Anlatımı:

Uyandığımda yerde uzanıyordum. En son Tümerle koltukta uyuyordum. Oturma pozisyonuna gelerek Tümere baktım,

Beni aşağı düşürmüş kendisi koltukta mis gibi uyuyor. Ondaki rahatlık bizde yok. Onu cezasız bırakmicaktım tabikidee!

İlk olarak Doğa gelmişmi diye odasına çıktım. Kapısını açtığımda ruh gibi uyuyordu.

Hemen odama gittim, dolabımın alt bölmesindeki çekmecemi açtım,

İçinden jartiyerimi çıkarttım. Tümer bunlara dayanamazdı, şimdi onunla oynama sırasıydı.

Üstümü değiştirip Tümerin yanına geri döndüm, masanın üstündeki telefondan saate baktım. 03:30 du, çok geç değildi bu vakit bana yeterdi.

Tümerin baş ucuna eğilip, işaret parmağımı Tümerin yanağına sürtmeye başladım. Yavaş yavaş uyanmaya başlıyordu.

"Hay s!keyim bune ya!? Hass!ktir!"

Uyanışı güzel olmasa da beni görünce ağzından yine küfür kaçırmıştı ve dizimin dibine, yere düşmüştü.

Bu beni güldürmüştü. Tümer kalkmaya çalışınca onu durdurdum.

"Hadi ama sal beni." Çok direniyordu.

"Şşş öyle kolay değil. Bir dakika sonra odamızda seni bekliyor olacağım."

Diyip başucundan kalktım ve odama gittim.

Tümerin anlatımı:

Kübra yanımdan kalkıp gidince arkasından bakakalmıştım.

Birden aklıma bir dakika sonra odamızda beklediğini söylediği geldi.

Hemen olduğum yerden kalkıp odamıza yöneldim,

Odaya girdiğimde Kübra yoktu yerine kırmızı loş ışıklar yanıyordu odada. İçerisi sadece kırmızıydı.

Birden arkamdan kapının kapandığını duydum, arkamı dönecek'ken birisi gözlerimi kapattı.

"Lan!"

"Sakin ol aşkım benim."

Kübra olduğunu öğrenince sakinleşmiştim. İyide gözlerimi niye kapatıyordu,

Hemde benim kravatımla? Beni yatağa oturttu. Sonra yatağa çıkarak arkama geldi.

"Aşkım gözlerimi neden kapattın?" Diye sordum.

"Bu senin cezan bebeğim."

Kafasını kulağıma yaklaştırarak söylemişti bunu. Sonra da boynumu öptü.

Bu beni heyecanlandırıyordu. yataktan aşağı inip önüme geldi, gözlerim kapalıyken bile bunu anlayabiliyordum.

Beni yatağa uzandırdı, ve tişörtümü çıkartmaya başladı. Bunu yaparken bende ona yardımcı oluyordum.

Tam kemerimi de açacakken Kübra ellerimi tuttu ve birden ellerimi de arkadan bağlamaya başladı.

"Ellerim olmazz."

"Bu eller başka türlü rahat durmaz, dayanmak zorundasın."

"Off, beni bu sexy vücuttan mahrum mu bırakıcaksın."

"Hayır sevgilimm."

Ellerimi bağladıktan sonra ne yapacağını merak ediyordum. Onu göremediğim içinde sinirlerim bozuluyordu.

Kübranın Anlatımı:

Onu böyle sinirli görmek hoşuma gidiyordu.

Tümerin tişörtünü yere attıktan sonra yatağa çıktım ve Tümerin kemerini çıkartmaya ardından da pantolonunu çıkartmaya başladım.

Kalbim Hanginize Ait? +18 {TAMAMLANDI}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin