6. Bölüm Tahmin

52 7 0
                                    

Okuduğunuz bölümleri OYLARMISINIZ güzellerimm eh bu yükselmemizi sağlayacak.

~~~

Yaklaşık 4 dk sonra Kübra elinde papatya çayı ile geldi. Ve bana uzattı.

"Al canım iç sakinleş."

Çayı aldım ve yavaş yavaş içmeye başladım.

"O katildi bence yüzünde maske vardı elinde de bıçak vardı bana saldırabilirdi." Yok öylesine kovaladı Doğacım.

"Bence bilerek saldırmadı." Diyince Kübra ile tümere baktık.

"Nasıl yani?" Diye sordu Kübra Tümere.

"Öldürmek isteyen birisi saniyeler içinde öldürebilir. O adam seni öldürmek istese öldürüldü. Amacı seni korkutmaktı bence." Ben bunu niye düşünmemiştimki?

"Mantıklı. Ama kim neden böyle birşey yapsın ki?" Diye sorunca Hepimiz bir düşünmeye başladık.

"Bu katil tanıdık biri olmasın yoksa?"

"Saçmalama kızım tanıdık biri neden bizleri öldürmeye çalışsın?" Dedim Kübraya.

"Bir saniye..."

Kübra ile aynı anda tümere baktık.

"Ne oldu?" Diye sordum.

"Katil geçen gece bana saldırdı hatta öldürmeye çalıştı ama beceremedi. Bu gece ise seni korkuttu. Yarın akşam yada başka bir gün sıra sana gelebilir Kübra. Yanımdan sakın ayrılma duydun mu." E yine ben kaldım. Ben sap ben üzgün.

"Tamam duydum. Yarın okula mı gitsek diyorum." Diyince Kübraya şaşkınlıkla baktım. Bu halde nasıl gidecektik?

"Neden?"

"Eğer bu kişi tanıdıksa okuldan biri de olabilir dimi?" Aferin canım arkadaşım çok akıllı. Eh nede olsa Arkadaşlar birbirine benzer.

'kendini övme'

Başladı benim iç ses

'överim ben sus!'

Dedim içimden kendime.

"Çok haklısın. Ama bir sorun var." Diyince, Kübra bana doğru döndü.

"Neymiş?"

"Okula gün içinde gidersek çok dikkat çekeriz. Gece gitmemiz lazım."

"Nasıl yapcaz onu?"

"Ahaha o iş bende." Tümer böyle diyince, Kübra sinirliymiş gibi yüz ifadesi yaparak tümere yan bakış attı Tümer ise sesli güldü.

"Kızma ya çocuklarla bazı geceleri kaçamak yapıyoruz ondan yani."

"İyi bari. Bir ara bende geleyim sizinle." Evet Kübra yine kıskandı.

Kübranın telefonu çalmaya başladı.

"Kim arıyor?" Diye sordum.

-"Polis."

Telefonu açtı ve konuşmaya başladı konuşması bitmeden önce;

"Tamam polis bey orada olacağız."

Telefonu kulağından indirdi.

"Nereye gidiyoruz?"

"Evini aramışlar şuan temizmiş ifadeni almak için sana gitmemiz lazım."

Derin bir iç çektim.

"Gidelim bakalım."

Tümer arabanın anahtarlarını aldı ve dışarı çıktı bizde üstümüzü değiştirmeden peşine gittik.

Benim evime vardığımizda kapının önünde iki polis arabası vardı. Arabadan inip, Kübra ile evime doğru yürüdük. Tümer arabada beklemeyi tercih etmişti.

Evime girdiğimde içimi bir korku kapladı. Kübra bunu farketmiş olmalı ki koluma girdi.

"Sakin ol o adam burda değil artık."

"Tamam sakinim."

Polis bizi görüp yanımıza geldi.

"Doğa hanım."

"Efendim polis bey."

"Evinizi araştırdık hiçbirşey çıkmadı. Evinizdeki kişi hakkında, bize tarif edebilir misiniz dış görünüşü nasıl dı?"

"Evin içinde görmedim onu, evin dışında uzaktan gördüm. Yüzünde maskesi vardı, uzun boylu, hafif iri birisiydi. Başka birşey görmedim."

"Tamam doğa hanım. İsterseniz bu gece evinizde kalın kapınıza iki tane koruma koyacağım." Ne diyeceğimi düşünürken Kübra benim yerime cevap verdi.

"Bu akşam ve sonraki günler bizimle kalacak." Ah Kübra olmasa cidden ne yapardım bilmiyorum.

"Tamam o zaman bizim işimiz bitti iyi akşamlar."

"Sağolun iyi akşamlar."

Polisler gittikten sonra koşarak üst kata çıktım. Merak eden Kübra da peşimdeydi.

"Ne oldu doğa birşey mi gördün?"

"Hayır sadece ayak seslerinin geldiği yönü bulmaya çalışıyorum."

Bu akşamki duyduğum ayak seslerinin yönünü bulmaya çalışıyordum sonra nasıl olduğunu anlayınca hemen onun yürüdüğü yerleri yürüdüm.

İlk olarak başta benim odamdan gelmişti sonra salonda yürüdü ve... Ben birden durunca Kübra şaşkınlık içinde bana bakıyordu.

"Ne oldu?"

"Bu dolap babamın dı ayak seslerini dinlerken bu tarafta biraz durmuştu iyi hatırlıyorum."

Dolabın kilidini açıp içini karıştırdım. Ama birşey bulamadım. Sonra aşağı kata geri indim. Kübra da benimle geldi.

"İşimiz bittiğine göre artık eve gidebiliriz." Kübra ile dışarı doğru yürümeye başladık. Aklıma gelen şey ile durdum.

"Bir saniye telefonum?"

Okuyun okuyunn

Kalbim Hanginize Ait? +18 {TAMAMLANDI}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin