13. Bölüm Kıskaçlı toka

38 5 0
                                    

Dediği şeyi takmayarak odama çıktım, üstümü çıkarttım. Tel örgüden dolayı çizilen koluma baktım.

Biraz derin gibiydi. Hemen pansuman yapıp, sargı ile sarıp pijamalarımı giydim, Yatağıma yattım. Bugün ne garip bir gündü. Güzel iken kötüleşti.

Esat Hocayı düşünüp duruyordum. Onu en kısa zamanda görmem lazımdı...

Sabah uyandığımda ilk işim saate bakmak oldu. 12:21 çok fazla uyumuştum.

Yatağımdan kalkıp lavaboya gittim, elimi yüzümü yıkayıp odama geri döndüm.

Üstümü değiştirmeye üşendiğim için pijamalarım ile oturma odasına gittim. Kübra koltukta uzanmış, televizyondan film izliyordu.

"Keyifler yerinde gibi."

"Yok yaa Tümer olmayınca canım sıkıldı. Sende uyuyor'dun. Tek başıma kaldım neresi keyifli!"

"İşte şimdi burdayım." Tekli koltuğa oturdum. Kübra ile televizyon izlemeye başladım.

"Tümer nerede?"

"Batuhan'la beraber kadiri görmeye gittiler."

"He iyi bakalım. Umarım birşeyler öğrenirler."

"Umarım."

Filmi izlemeye devam ettik. Sonra dış kapı açıldı ve içeri Tümer ile Batuhan girdi. Tümer sinirli gibiydi.

"Ne oldu aşkım?"

"Ne olacak çocuktan birşey öğrenemedik."

"Çocuğu tehtit ederek tabi öğrenemezsin." Diye yorumunu kattı Batu.

"Ah, Tümerr sabah uyardım ya seni tehtit etme diye."

"Etmeyecektim zaten. Çocuk kaşındı."

"Kadir biraz inatçı biridir de Tümer de dayanamadı."

"Neyse boşverin siz ben konuşurum onunla." Dedim bende. En iyisi kendim halletmekti.

"Boş verdim bile onunla kim uğraşır. O bakışları yine gözümün önüne geldi bak!!"

Tümer ellerini yumruk yaparak yukarı kaldırdı.

"Yumruğumu böyle çenesine geçirmem lazımdı!"

"Of aşkım sakin ol. Unut gitsin. Sen elinden geleni yaptın." Tümeri teselli edermişcesine kalkıp omzunu patpatladı.

"Aynen öyle." Derken Tümerin yüzü kendinden çok emindi.

Batuhan kulağıma fısıldadı...

"Çocuğu başta korkuttu sonra tehtit etti. Ben uyardım ama dinlemedi."

"Batuhan duyuyorum seni." Tümerin böyle demesiyle Batu geri çekildi.

"Eyvah. Neyse ben artık gidiyim birşey olursa arayın."

"Tamam ararız." Batuhanı yolcu edip odama çıktım, üstümü değiştirdim. Kadirle konuşmak için okula gidecektim.

Dün geceden dolayı birazcık paniktim. Çok düşünmemeye çalışarak kolumdaki yaraya baktım, sargıyı çıkarıp yenisini sardım. Sonra da oturma odasına gittim. Tümer ile Kübra beraber koltukta oturuyor telefonları ile ilgileniyorlardı.

"Ben okula gidiyorum. Sonra gelirim."

"Gelmemi ister misin?" Diye sordu Kübra.

"Ben seni aradığım zaman gel. Yardımın gerekebilir."

"Tamamdır. Haber bekliyorum." Deyip tekrar telefonuna döndü.

Evden çıktım ve okula doğru yürümeye başladım. Kahvaltı etmediğim için açtım.

Bir fırının yanından geçerken fırına uğradım ve kendime poğaça ile şeftalili meyvesuyu aldım.

Okula vardığımda elimdeki yiyecek ve içeceğim çoktan bitmişti. Okula girip Batuhan'ın sınıfına gittim. Kadiri aradım ama bulamadım.

Sonra kantine indim, oradaydı. Yanında birkaç arkadaşı ile sohbet ediyordu. Yanına gittim.

"Kadir." Arkadaşları ile konuşmasını bırakıp bana baktı.

"Tanışıyor muyuz?" Derken beni bir süzdü. Ne süzüyon şerefs- neyse.

"Hayır. Ben senin yan sınıfındanım. Seninle birşey konuşacaktım."

"Tanımadığım kişilerle konuşmayı sevmem." Kendini bilmişe bak.

"Benimle de mi istemezsin..." Dudağımı yalayarak ona cilve yapıyormuş gibi davrandım, Kadirin gözleri birden parladı.

"Aslında konuşmaktan zarar gelmez. Çocuklar hemen gelicem." Kadir benimle beraber sınıfa doğru yürümeye başladı. Çok yavşak biri olduğu belliydi. İki cilveye hemen sulandı, pislik.

Sınıfa vardığımızda kimse yoktu. Tam istediğim gibi. İçeri girdiğimizde onun sırasının üstüne oturdum. Kadir de karşımdaki sıranın üstüne oturdu...

Ah şu kadirlerr

Bakalım kadir neler diyecek?

Bol bol oy verin muahh 💋💋

Kalbim Hanginize Ait? +18 {TAMAMLANDI}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin