33. Bölüm kıskançlık

24 4 0
                                    

~~~

İlk dersimiz İngilizceydi ne kadar sıkıcı geçsede bu dersi atlatmıştık.
Zil çalınca Tümer yanımıza geldi, Batuhan da yan sınıftan geldi. Kübra kalkıp Tümere sarıldı.

"Seni çok özledim sevgilim" dedi Kübra Tümere duydu sömürüsü yaparak. Göz devirerek Batuhana baktım, oda aynı şekilde bezmiş gibiydi. Gözlerimiz aynı tavırla birbirine değince gülmeden edemedik.

Batuhan bana elini uzattı.

"Düşündüğümümü düşünüyorsun?" Diye sordu. Bende elimi ona uzatarak elini tuttum, ayağa kalkıp tokalaştık.

"Kesinlikle öyle, aklını okuyabiliyorum" kendi sıramın üzerine kalçamı yaslayıp Batuhan la sohbet etmeye başladık.

"Dün maç nasıl geçti?" Diye sordum Batuhana

"Yendik her zaman ki gibi" diye kendini övdü. Göz devirerek koluna dirseğimle vurdum.

"Aman kendini övmesen ölürsün" güldüm.

"Tabi ne sandın benim gibi başarılı, güçlü biri övülmezmi" zil çalmaya başlayınca kalçamı masamda çektim ve Batuhana döndüm.

"Hayır, dahası pişmiş kelle ye benziyorsun" ağzı açık kalmıştı, kolunu omzuma atıp beni kolunun altın aldı, diğer eli ilede saçımı karıştırmaya başladı.

"Ya hayır saçımı zor topladım zaten! Dursanaa!"

"Herkes yerine geçsin Batuhan sende sınıfına, hemen." Bu kişinin sesini tanıyordum, olduğum yerde donup kaldım. Batuhan hemen kolunu omzumdan çekerek sınıfına gitti bende kafamı kaldırıp ona baktığım an; kaşları çatık iki çift kaş ve ateş çıkan gözleri ile karşı karşıya geldim.

Dersin edebiyat olduğunu unutmuştum, hemen sırama geçtim ve saçımı düzelttim.

"Bildiğiniz gibi bu hafta turnuva haftası. Görevli olduğum için aşağı inmem gerekiyor, serbestsiniz." Sınıf bunu duyduğuna sevinmiş olacakki herkes bir ağzından konuşmaya başladı.

"Doğa ve Kübra voleybol takımında olduğunuz için siz ikiniz spor salonuna inin. Doğa sen spor odasına gidip voleybol toplarını al hemen geliyorum." Bunu demesiyle birlikte Kübra ile kalkıp sınıftan çıktık. Spor salonuna doğru yürümeye başladık.

"Esat Hocayı gördün mü sinirliydi" dedi Kübra. Evet farkındayım sinirliydi ve bunun için nasıl bir bedel ödemem gerekiyordu acaba?

"Sinirli gibiydi evet" spor salonunun kapısındaydık kapıyı tam açacağım sırada arkamdan biri bana seslendi.

"Doğa gel benimle Kübra sen gir" evet bu Esattı. Elimi kapının kulpundan çekerek Esata döndüm ve kafamı Kübraya çevirdim.

"Sen gir hemen geliyorum" Kübra başı ile onaylayıp içeri girmişti. Esata doğru birkaç adım atarak önünde durdum, çok yakındık.

"Gel" arkasını dönerek spor odasına doğru yürümeye başladı, çok hızlıydı hızına yetişemiyordum.

Adımlarımı azıcık daha hızlandırdım. Spor odasına girdiğimizde Esat kapıyı arkamdan kapatarak kilitledi.

"Hey niye kilitliyorsun ya biri fark etse?" Kapıya doğru yaklaşıp ses geliyormu diye kontrol ettim ama ses soluk yoktu.

Birden ensemdeki nefesi hissetmem ile arkamı döndüm.

Esat beni kapı ile arasına sıkıştırmıştı.

"Ne yapıyorsun?" Sesim fısıltı gibi çıkmıştı ama bunu Esat duymuştu.

Kalbim Hanginize Ait? +18 {TAMAMLANDI}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin