15. Bölüm Yanlış adres

37 6 0
                                    

~~~

Esat hoca ile okulun bahçesinden çıktığımızda telefonum çalmaya başladı. Arayan Kübraydı. Telefonu açıp kulağıma dayadım.

"Efendim Kübra?"

"Neredesin?"

"Şey, esat hoca ile beraberim şuan. Daha sonra arasam olurmu?"

"Ooo hayırlı olsun rahatsız etmim ben... Ama dikkatli ol. Dergi hakkında da bilgi öğrenmeye çalış."

"Tamam görüşürüz." Farklı tekpiler vererek Esat Hocaya rezil olmak istemediğim için sadece görüşürüz demekle yetinmiştim. Esat Hocanın arabasına bindim, oda şoför koltuğuna oturdu. Birden bana döndü.

"Hangi restorana gitmek istersin?"

"Bana farkemtez Hocam, siz nereyi isterseniz." Buradaki restoranları pek bilmezdim. Evde güzel yemekler varken restoran da neymişş. Şaka şaka. Kübra ile birkere gitmiştim oda Kübra çok ısrar ettiği için.

"Hmm... Bildiğim biryer olacaktı."

Arabayı çalıştırıp sürmeye başladı. Yaklaşık on dakika sonra bir restoran'ın önündeydik.

Esat Hocanın arabayı park etmesini bekledim. Park edince arabadan indim, restoranın dışına bir göz gezdirdim.

Dış görünüşü hoşuma gitmişti. Esat Hocada arabadan inip yanima gelince içeri girdik. Yine iki kişilik masaya oturmuştuk.

Yanımıza garson gelip siparişleri aldı. Ben bir tabak çorba istemiştim. Esat Hoca ise, pilav ile köfte istemişti.

Yemek zevklerimizin farklı olduğunu buradan anlamıştım. Garson yanımızdan gittiğinde yine her zamanki gibi sessizce bekliyorduk.

Telefonuma bildirim gelmesi ile telefonu cebimden çıkartıp bildirime baktım. Kübra dan iki mesaj vardı. Of bu kız beni hiç rahat bırakmıyordu!!

                   Aşk Böceğimmm

Aşk Böceğimm: Kanka neredesiniz?

Aşk Böceğimm: Kızım baksana. (İki dk sonra)

Doğa: Baktım sakin ol bitane restoran'ta geldik. Yemek yiyeceğiz. Ne oldu?

             Aşk Böceğimm çevrimiçi
             Aşk Böceğimm yazıyor...

Aşk Böceğimm: Tümer ile bizde yemek yemeye çıkacağız. Senin olduğun
yere gelesim var adres ver!!

Doğa: Esat Hoca yanlış anlamasın sonra.

Aşk Böceğimm: Ay ne anlicak be, sevgilim ile yemek yemeye çıkıyorum ne var bunda? Sorarsa tesadüf derizz.

Doğa: İyi tamam atıyorum adresi.

Tek sorun şuydu. Buranın neresi olduğunu bilmiyordum. Konumlar kısmına basıp buranın konumuna baktım.

"Göçmen caddesi 4859. Sok." Yazan adresi Kübraya gönderdim. Ve telefonu masama koyup beklemeye başladım.

Birkaç dakika sonra garson yemeklerimizi getirdi.

"Teşekkür ederiz."

"Afiyet olsun."

Gsrsonun yanımızdan gidişini izledim.

"Doğa, iyimisin? Biraz dalgınsın sanki?"

"Ah hayır, iyiyim bir sorun yok. Sadece okulda yaşanan olaylardan dolayı biraz stresliyim."

Kalbim Hanginize Ait? +18 {TAMAMLANDI}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin