4. Bölüm İkinci cinayet

65 7 0
                                    

Ne olduğunu anlayınca Kübra ile birbirize baktık ve hemen odama çıktık.

Üstümüzü giyinip aşağı kata geri indik. Okula doğru yol aldık. Okula vardığımızda heryer polis kaynıyordu.

Polisleri geçerek öğretmenler odasına vardık. Bir saniye. İçeride yılmaz vardı onun burada ne işi vardı?

Bizi görür görmez parmağı ile bizi işaret etti ve...

"İşte size bahsettiğim kızlar bunlar polis bey! Dün akşam konuşuyorken geberticem dediler!" Kübra ben ve Tümer şok olmuş bir halde donup kaldık.

Tümer sinirli bir şekilde Yılmaz'ın yakasına yapıştı.

"Sen benim sevgilime katil mi diyorsun lan! Belanı sikerim senin şerefsiz!" Dövecek gibi bakıyordu Yılmaz'a.

Polisler onları ayırırken diğer iki poliste bizi kollarımızdan tuttu.

"Bizimle karakola geliyorsunuz." İşte şimdi sıçtık.

Öğretmenler odasından çıktık ve çıkışa doğru yürümeye başladık Tümer arkamızdan bize ulaşmaya çalışıyordu ama nafile...

Okulun bahçesinden geçerken bütün öğrenciler bize katilmiş gibi bakıyordu, korkup geri çekiliyorlardı.

Polis arabasına bindik Kübra ya baktığımda gözleri dolmuştu. Teselli edebilmek için ona sarıldım.

"Yanlış anlaşılma olduğu ortaya çıkacak sen sakin ol tamam mı."

"Tamam..." Demişti ama içinden hâlâ üzgün olduğunu anlayabiliyordum.

Yol boyunca herkes sessizdi. Karakola vardığımızda bizi sorgu sual olmadan iki kişilik nezarethaneye soktular. Bu ne biçim adalet ti? Bunları polise şikayet edecem.

'zaten polisler'

sus iç sesim!

"Of ya napıcaz?" Diye sordu Kübra.

"Beklicez." Derken duvara yaslandım.

~~~

Yaklaşık iki saatir buradayık. Beklemekten çok sıkılmıştım ki içeri bir polis girdi ve kapımızı açtı.

"Serbestsiniz eve gidebilirsiniz." Dedi

Kübra ile birbirimize baktık. Nasıl hiçbise olmadan çıkabilirsiniz diyordu ki bu polis.

Daha fazla düşünmeden içeriden çıktık. Bekleme salonunda Esat hocayı ve tümeri gördüm.

Kübra tümere koşarak sarıldı ben ise Esat hocaya kilitlenmiş şekilde bakıyordum. Tabi oda bana bakıyordu ki yanıma geldi.

"Gitmeye hazır mısın doğa?"

"Hocam siz neden böyle bir zahmete girdiniz?" Harbi niye girmişti.

"Sizler benim öğrencilerimsiniz doğa haberinizi alınca buraya sizi almaya geldim." At yalanını si- neyse.

"Anladım hocam teşekkürler o zaman." Esat Hocanın gözlerine baktım oda benimkilere bakıyordu. Ay burası sıcak mı oldu sanki?

Kübra yanıma geldi koluma girerek beni dışarı çıkardı ve Esat hocanın arabasına bindik.

Esat hoca ile Tümer de arabaya binince ilk Kübraların evine gittik Kübraları bıraktık en son da benim evime geldik. İnmeden önce Esat hocaya baktım.

"Tekrar dan teşekkürler hocam."

"Birşey değil doğa, siz iyi olun olun yeter." Yia canım hocam. Sadece gülümsedim ve arabadan indim. Evime girince derin bir oh çektim bütün bu olanlar bugünlük bana fazlasıyla yetmişti.

Güzel bir uyku çekme vaktiydi. Odama çıktım, üstümü değiştirdim, işlerimi hallettim. Yatacakken aklıma ilaçlarım geldi.

Ne zamandır içmiyordum doktorum bilse bana kızacaktı. Yataktan kalkıp ecza dolabıma gittim ve

Dikkat bozukluğu ilacımı içtim yatağıma geri dönüp yattım. Çok geçmeden uykuya daldım...

~~~

Sabah olduğunda yatağımı topladım günlük kıyafetlerimi giydim ve Mutfağa kendime kahvaltı hazırlamaya indim.

Kahvaltımı ettikten sonra mutfağı topladım. Ve içeri koltuğa oturdum. Telefonumu elime aldım ve sosyal medyada gezinmeye başladım.

Sonra Goggleye girdim ve bir haberle karşılaştım.

'Dün gece 2:30 saatlerinde bir gence bıçaklı saldırı!' diye bir haber vardı merak edip üstüne tıkladım.

Yazılanları okuyunca şok oldum dün gece Tümere saldırmışlar. Hemen Kübrayı aradım.

"Alo Kübra haberler doğru mu?"

"Evet doğru şuan hastanedeyiz."

"Hemen geliyorum." Telefonu kapatıp hızlıca oturduğum yerden kalktım.

Odama çıkıp üstümü değiştirdim ve evden çıkıp taksi çağırdım. hastaneye geldiğimde hemen Kübrayı arayıp yerini öğrendim.

Pansuman odasındalardı yanlarına gittim. Tümer sedyeye oturmuş kolunun üst kısmını sarıyorlardı.

"Dün gece ne oldu?" Diye sordum Tümere.

"Dün gece eve giderken arkamdan biri beni takip ediyordu ben bunu hemen anladım ve tetikte duruyordum bana yaklaştığını hissedince hemen arkamı döndüm ve bana bıçağını savurdu tabi bundan sıyrıldım tekrar hamle yaptı bu sefer koluma geldi ama sıyırdı sonra bıçağı elinden tutup ona sapladım. Karnına geldi. Sonra oradan koşarak eve gittim. Gerisi böyle işte adama ne oldu bilmiyorum."

"Anladım. Geçmiş olsun Tümer. Kübra az gelirmisin." Kübrayı koridora çıkarttım.


Hadi bismillah.

Buraya yazacak çok şey bulamıyorum kusuruma bakmayın sizleri seviyoree. 💋💋

Kalbim Hanginize Ait? +18 {TAMAMLANDI}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin