~~~
Bunlar cinayete kurban giden Cem ile kardelen di. Onların fotoğrafları neden Esat Hocaday'dı?
Yazı yazan kağıtları incelediğimde üstlerinde Cem ve kardelen le ilgili şeyler yazıyordu.
"Ölüm saati 03:12" Cem'in ölüm saati... "Ölüm saati 03:00" bu da kardelen'in ölüm saatiy'di.
Saatler birbirine çok yakındı. Katil büyük ihtimalle bu saatlerde cinayet işliyor ve dışarı çıkıyordu.
Ben tahmin yürütürken bir yandan da yeni telefonum ile fotoğrafların ve yazıların fotoğrafını çekiyordum.
Birden Tümer ile Batuhan aceleci ve telaşlı bir şekilde ofise geldiler.
"Ne oldu?" Diye sordum elimdeki zarfı çekmeceye koyarken.
"Hemen çıkmamız lazım."
"Neden?"
"Bunu sonra konuşalım lütfen. Görevliler bizi bulmak üzere."
"Aferin bı bunlar eksikti." Dedim elimi başımın üzerine koyarak.
"Batuhan dikkatli olsaydı görmezlerdi bizi."
"Asıl senin yüzünden gördüler yalancı!"
"Ay yeter kavganın sırası değil " diye atıldı Kübra.
Cinayetten dolayı okula geceleri koruma koymuşlar. Hızlıca Esat Hocanın ofisinden çıktık. Nereye gideceğimizi bilmiyordum.
"Nasıl çıkacağız bu okuldan?" Diye sordum.
"Yangın merdiveninden."
Batuhan yangın merdivenine doğru ilerlemeye başlamıştı ki Esat Hocanın ofisinin açık bıraktığımı hatırladım.
"Birsaniye."
Olduğum yerden dönüp kapıyı kilitlemeye çalıştım. Kübra da peşime geldi.
"Hızlı ol. Yakalanacağız yoksa."
"Deniyorum!"
Koridordan fenerin ışığını görmüştük. Görevliler yaklaşmıştı. Kapıyı hızlıca kilitledim.
Ayağa kalktım ve Kübra ile Batuhanlar'ın peşine koşmaya başladık. Yetiştiğimizde Batuhan'lar yangın merdivenin'in kapısını açmış bizi bekliyorlardı.
Hızlıca aşağı indik, çıkışa doğru hep beraber koştuk. Tel örgüden geçerken kazağımın kolu tel örgüye takılmıştı.
"Ah kolum!" Tel örgü kolumada çizik atmıştı. Fena acıyordu.
Batuhan hızlı ca duvara geri atlayıp kazağımın küçük bir yerini yırtarak beni oradan kurtarmıştı.
Kazağımın bir parçası telde kalmıştı. En sevdiğim kazaklar dan biriydi. Canım pepeli kazağım...
Bunu düşünmek için sonraya vakit ayıracaktım. Şuan düşünmem gereken şey şu okuldan biran önce gidebilmek'ti.
Okuldan çıkmayı başarmıştık. Arabaya binip hızlıca oradan uzaklaştık ve Kübraların evine gittik. Eve girdiğimizde kendimi koltuğa attım.
"Ne aksiyon du be!"
"dimi!" Diye bana katıldı Kübra.
Kübrada yan koltuğa kendini attı. Tümer ile Batuhanda tekli koltuklara oturmuşlardı.
"Birşey bulabildinizmi?" Diye sorunca Tümer, Kübra ile birbirimize baktık. İki yıl önceki olayla ilgili olan haberden bahsetmelimiydik? Ben bunu düşünürken Kübra konuştu.
"Hayır birşey bulamadık. Siz buldunuz mu?"
Tümer cebinden bir tane mor kıskaçlı toka çıkarttı. Ve önündeki sehpaya koydu.
"Bunu bulduk."
"E iyide bu kimin? Ve nereden buldunuz?" Elime alıp tokayı inceledim. Kendimi dedektif gibi hissettim bian.
"Benim sınıfımdan bir öğrencinin sırasının altındaydı. Ve bu toka Kardelen'e ait. Derslerde takardı." Dedi Batuhan.
"Sıra kime ait?"
"O sırada kimin canı isterse o oturur. Ama genelde Kadir oturur."
"Hm..." Düşünmeye başladım.
"Aklında ne var Doğa?" Diye sordu Kübra. Aklımda birşey olduğunu anlatmıştı.
"O çocukla konuşmamız lazım. Ama yarın değil çünkü yarın işlerim var. Siz halledebilir misiniz?"
"Hallederiz de kadirle ne konuşacağız?"
"Sakince sorun işte. Bu toka ondamıy'dı diye sorun. Ağzından laf almaya çalışın."
"Basitmiş ya hallederiz." Dedi Tümer yandan.
"Güveniyorum size." Deyip gülümsedim.
Tümer eyvallah dermişcesine elini göğsüne koydu. Sonra mutfağa gitti, elinde iki şişe şarap ile geri döndü.
"Onlar ne için aşkım."
"İkimiz için. Hadi siz gidin yatın artık. Sevgilimle vakit geçirmek istiyorum."
Göz devirerek ayağa kalktım.
"Iy aşk böcekleri."
"Kıskanma Doğa." Tümerin dediği şey ile ona döndüm.
"Ne kıskancam bee." Saçımı Kübra ile Tümere savurup yanlarından geçerken Batuhan pişmiş kelle gibi gülüyordu.
"Sen ne gülüyorsun öyle??" Yüzünü sinirli gibi göstermeye çalışıyordum.
"Kıskanıyorsun." Derken sesli güldü.
Elimle şakasına Batuhanın omzuna vurdum.
"Sen çok kaşınıyorsun ona göre."
"Abla omzum çıktı. Birdaha vursana."
Hadi bakalım bu bölümde bitti. Fikirlerinizi bilmek istiyorum yorum yaparak belirtin lütfen!! 🥺🥺
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbim Hanginize Ait? +18 {TAMAMLANDI}
Mistério / SuspenseÖĞRETMEN VE ÜVEY ABİ KURGUSUDUR!!! Okulda sıkça sorun yaşamama rağmen bana yardımcı olan öğretmenim... Ona karşı şüphelerim vardı . Bunun sebebi ise okuldaki cinayetten dolayıydı. Günler geçtikçe kalbimde ona karşı hissettiğim duyguyu gizleyemedim...