A terve a következő volt. Magángépével Párizsba repül és kocsit küld Kim Taehyungért egy levéllel egyetemben, amelyben bemutatkozik becsületesen, megköszöni a lehetőséget a találkozóra, és amelyet jól lepecsétel. Fontos, hogy remekül látszódjon, hogy dubai milliárdos. A szép szőke fiú biztosan lesz annyira elvarázsolva, hogy elfogadja a meghívást a kávéra, amit az arab sivatag belsejében fognak elfogyasztani. Annyira jól fog sikerülni az összejövetel, hogy egymásba szeretnek, ő becsületesen az apja elé áll, lemond mindenéről, majd Párizsban összeházasodnak és boldogan élnek, amíg meg nem halnak. Ilyen egyszerű.
A levél elkészítése nagyon izgalmasnak tűnt, és a mirhaillatú parfümön is erősen gondolkodott. A nehézséget az okozta, hogy valahogy kézbesítenie is kellene azt. Mivel a nevén és a munkahelyén kívül mást nem tudott álmai fiújáról, kénytelen volt ismét kapcsolatba bonyolódni a Celine-nel. Már éppen azon kezdte törni a fejét, hogy most kinek a mijét dicsérje a cégnél, amikor is örömmel látta, hogy újabb meghívást kapott tőlük, ezúttal a párizsi divathét utolsó napján sorra kerülő Celine show-ra. Nyilván felkerült valami VIP listára náluk, de ennek most kivételesen nagyon örült.
A bemutatón mindenképpen ki akarta eszközölni a bemutatását, és személyesen szerette volna átadni a levélkét, úgyhogy azt gyorsan el is készítette.
"Kedves Kim Taehyung, nagyon örültem, hogy Cannes utcáin egymásba botlottunk és hogy a fényképezőgépem sem ment tönkre. Ezúton szeretnék élni az általad felkínált lehetőséggel a kávét illetően, és nagy megtiszteltetésnek venném, ha elfogadnád a meghívásomat. A gépem az Orly privát részén fog várni kedden, délután 3-kor. Engedelmeddel kocsit küldök érted, ha adsz egy címet. Azt a bizonyos kávét az Arab-sivatag közepén szeretném meginni veled, ahogyan te ajánlottad. Mivel nem volt alkalmam hajnalban, a sikátorban bemutatkozni, most arra is sort kerítenék. Jabar Khaled bin Ahmad Al Amoudi a nevem, a barátaimnak csak Jaykay, és ha hiszed, ha nem, Dubai (és az egész Emirátus) ötödik leggazdagabb családjának vagyok a tagja. Sajnos. De ezt, gondolom, nem kell magyaráznom. Adok egy telefonszámot, amin elérhetsz, egyebként az Orlyn foglak várni a megadott időpontban. Maradok tisztelettel, Jaykay."
Végül pecsétet nem nyomott rá, csak díszesen aláírta, de ha valakit érdekel, egy csepp mirhaillat került a papírra.A show előtt rengeteg dolgot kellett intéznie. Rögtön például felhívta Ted Simmons-t, aki Dubai-ban partiszervízzel foglalkozott, és aki a sivatagi buliknál is a segítségére volt, már ha ő szervezte. Egy kis bárt kért felépíteni a koordinátákkal meghatározott helyen a sivatagban, de személyzetre nem tartott igényt. Egy kávét még ő is képes volt megfőzni. Az apjával csak akkor akart beszélni, amikor már úton vannak, és azt akarta neki hazudni, hogy néhány egyetemi barátja fogja meglátogatni őt. Az évek alatt megtanulta, hogy miként lehet az apja figyelmét elterelni az ő ügyeiről, az volt a lényeg, hogy ne viselkedjen gyanúsan. A felmenő, ha úgy érezte, hogy be van avatva a történésekbe és sorrendben a harmadik fia mindig rendelkezésre áll, akkor nem zargatta őt, és ebben a kényes szituációban mindenképpen szükség volt erre.
A Celine show vasárnap délutánra lett beiktatva mint a Fashion Week zárórendezvénye. Bár nem nagyon érzett hozzá kedvet Jaykay, a disdásáját kellett viselnie a formalitások miatt, de abban is reménykedet kicsit, hogy a kellő hatást el fogja vele érni, amikor bemutatják Kim Taehyungnak. Bízott abban, hogy ezúttal is varázsköpenyként fog működni a fehér tunika. VIP meghívottként a Celine stábja a keblére ölelte, és rögtön az első sorban kapott helyet. Az öltözéke annyira kirítt a tömegből, hogy azonnal észre lehetett venni. Ezt általában utálta, de most jól jött: nagyon szerette volna magára vonni a főmodell, a múzsa figyelmét.
A bemutató jó unalmas volt, de a hangulatra nem panaszkodhatott. Már rögtön az elején bevágódott egy staffos lánynál, akinek elpanaszolta, hogy a show után azonnal vissza kell repülnie az Emirátusokba, de nagyon szeretne gratulálni Hedinek, mert imádja a munkáit. Reméli, hogy lesz lehetősége rá. A lány előzékenyen megígérte, hogy kivételesen a színfalak mögé kíséri a utolsó vonulás után, ha tényleg ennyire kell sietnie, mert utána nagy lesz a káosz, az biztos. Jaykay nagyon hálás milliárdos arcot vágott, és megköszönte a szívességet. Aztán várt, vagyis megnézte a bemutatót. Kim Taehyung háromszor vonult, és nyilván volt rajta ruha is, de ő nem erre koncentrált. Csak magára a fiúra. Gyönyörű volt, annyira, hogy még az öltözékek sem tudták elrontani.
YOU ARE READING
Obsessed (Befejezett)
RomanceMi a különbség képzelet és valóság között? Egyszerű kérdésnek tűnik, igaz? Az is persze, hiszen a képzelet nem létezik, a valóság viszont igen. Akkor lesz kicsit nehezebb a helyzet, amikor a képzeleted kezd valós formát ölteni. Félelmetes érzés. Min...