Ahogy mondani szokás, Jaykay-nek a hallottak után ismét be kellett kérnie a rendszert. Ahhoz már ő is kevésnek bizonyult az összes gátlástalan fantáziájával együtt, hogy az új valósággal könnyedén szembenézzen. Nem elég, hogy álmai szép szőke fiúja életre kelt, hogy a ködös és megfoghatatlan képzeletből hús és vér alak bontakozott ki, hogy Kim Taehyung konkrétan felülmúlta az álmait, még ez is. A legelvetemültebb, leglehetetlenebb vágya is meghallgatásra talált, az, ami miatt már önmaga előtt is egyik lábáról állt a másikra: a szűzfiú-fantázia.
Taehyung természetesen nem klasszikus értelemben volt érintetlen, de egy bizonyos módon igen, és még meg is kérte Jaykay-t, hogy ő vegye el a szüzességét azon a módon. Nos, erre nehéz józanul reagálni. Jaykay mindenféle értelmet nélkülöző tekintete, lassú pislantásai tökéletesen passzoltak a nem józan reakciók közé. A néhány másodperces értelmi anarchia hosszú óráknak tűnt a számára, és amennyi dolog átsuhant a fején, akár lehetett is volna annyi. A teljesség igénye nélkül néhány közülük:
- Allah létezik,
- az egész csak trükk,
- nem hallotta jól azt, amit Tae mondott,
- megőrült,
- mi jöhet még? A sivatag homokja ugyanúgy eltünteti őket, mint ahogyan a kedvenc fantáziaképével tette?Az utolsót persze csak viccnek szánta, kínjában. Összeszedte magát, amilyen gyorsan csak tudta, és magához ölelte a teljes mértékben álmainak szép, szőke fiúját.
- Nagyon boldoggá fogsz vele tenni - mondta halkan, pedig szíve szerint kiabált volna örömében.
Tehát ő lesz az első valódi szeretője az ő gyönyörű szerelmének, amit hatalmas ajándéknak tekintett az élettől és Taehyungtól. Utóbbi ezzel megint egy olyan pontot érintett meg benne, ami a belső énjéhez tartozott, és ezáltal a lelkét izgatta fel vele. Mások egy ilyen pontot sem találtak el soha benne, Taehyung meg egymás után nyomogatja őket.Ezúttal arról az ősi vágyról volt szó, ami arra készteti a modern világ emberét, hogy előnyben részesítse a bontalan és nem használt dolgokat. Hogy ő legyen az első, aki birtokba veszi azokat. Ez persze egy szerelmi viszony kapcsán nagyon otrombán hangzik, pedig ott aztán tényleg extraromantikával fűszerezi meg a történéseket. Amikor tudod, hogy te vagy az első, az sokat tud hozzátenni. Ám Jaykay esetében erre még rárakódott egy másik réteg is, és így lett igazán egy felingerelt belső igény.
A középkorban ius primae noctis-nak nevezték, vagyis az első éjszaka jogának. Ez a feudális nagyurakat illette meg, és azt jelentette, hogy a jobbágyai közé tartozó szüzektől ő maga vette el az ártatlanságukat. Közvetlenül a házasságkötésük előtt. A 21. században ettől az ember gyomra felfordul, de ötszáz évvel ezelőtt bizony normális ügymenetnek tekintették. Akkor a földesúr-jobbágy viszony csak annyiban különbözött az ókori rabszoga-tulajdonos viszonytól, hogy a jobbágy személyében szabad(abb) volt és lehetett tulajdona neki is. Persze nem földbirtok, csak egy házacska, de akkor is.
Nos, Jaykay-t nem kell ilyen földesúrnak elképzelni, de főúr volt ő maga is, arab milliárdos főúr ráadásul. Felvilágosult, modern és finom lelkű, de akkor is főúr. Annak született, úgy nevelkedett. Olyan pedig csak kétezerötszáz évenként fordul elő egyszer, hogy Gautama Sziddhártaként lemondasz úri jogaidról, vagyonodat elosztogatod és új vallást alapítasz buddhizmus néven. Jaykay pont még időn belül volt, úgyhogy nem tett ilyeneket, de Taehyung kérése erősen felingerelte benne a főurat, aki élhet az előjogával, még ha ez valójában nem volt semmiféle előjog. Annál is inkább, mert ezúttal nem a jobbágynak kell alávetnie magát, hanem a szerelme kérte meg rá. Ius primae noctis a köbön. Hát Jaykay készen volt.
Időközben a levegő hőmérséklete kezdett sivataghoz méltóan viselkedni, és ebből az alkalomból Jaykay a kis karórájával becsukta a luxuskunyhó ajtaját, hogy az emberiség nagy találmánya, a klímaberendezés kifejthesse életmentő tevékenységét. Amivel persze rengeteg energiát fogyasztottak és nem lehetett egyáltalán környezttudatos tevékenységnek nevezni, viszont a hőháztartásuk nem lett annyira megterhelve. A Föld pusztulásához lelkiismeretesen hozzájárultak, a sajátjukat viszont elnapolták a segítségével. Azt már meg sem említem, hogy újra lezuhanyoztak, és bekaptak valamit. Ám ezúttal azt, amit Ted Simmons előkészített a számukra.
YOU ARE READING
Obsessed (Befejezett)
RomanceMi a különbség képzelet és valóság között? Egyszerű kérdésnek tűnik, igaz? Az is persze, hiszen a képzelet nem létezik, a valóság viszont igen. Akkor lesz kicsit nehezebb a helyzet, amikor a képzeleted kezd valós formát ölteni. Félelmetes érzés. Min...