Másnap egy új élet reményében visszarepültek Párizsba. Előtte, éjszaka, a csillagos eget bámulva Jaykay még megmutatta szerelmének az Alrukabát, vagyis a Sarkcsillagot, mint érdekességet. Elmondta róla, hogy amikor minden technika bedől a sivatag közepén, ez az egyetlen biztos pont. Könnyű felismerni, mert ez ragyog a legfényesebben az éjszakai égbolton és az északi irányt mutatja. Taehyung igyekezett felismerni, de őszintén szólva nem látta sokkal fényesebbnek a többi csillagnál. Nagyon nem rázta meg, hogy nem érzékeli a hatalmas különbséget, de persze Jaykay-nek elhitte, hogy úgy van. Mégiscsak csak ő ismerte ezeket a sivatagi dolgokat.
Párizsba még együtt töltöttek két napot, de aztán mindenkinek kellett mennie a saját dolgára. A mielőbbi viszontlátás reményében Jaykay elrepült Londonba, de ekkor már a British Airways vonatkozó járatával, Taehyung pedig visszavedlett megközelíthetetlen rideg szépséggé, és elment dolgozni. Az elválás szomorúra sikeredett, de mivel már egyikőjük sem volt gyerek, úrrá lettek a melankólián, és koncentráltak az egyéb teendőikre. Mindennap beszéltek, mert fontosnak tartották, hogy a távolság ellenére is egymás életének a részei maradjanak, de az üresség, amit a másik hiánya okozott azért rányomta a bélyegét mindenre.
A következő hetekben előfordult, hogy egy-egy hétvégét együtt tudtak tölteni, és ez sokat javított a lelkiállapotukon, de az a tény is emészthetőbbé tette a másik nélkül időszakot, hogy tudták róla, csak átmeneti. Így aztán Jaykay december végére diplomát szerzett, Taehyung pedig végigfotózta az őszi kollekciót, szépen vonult a bemutatókon, és résztvett a partikon. Utóbbi még arra is talált időt, hogy a sivatagban zsebrevágott fekete kőnek utánanézzen. A netről ónixként tudta beazonosítani, de aztán baráti alapon megkérdezte a Celine egyik ékszerészét is, aki megerősítette őt.
Magányos estéin olvasgatott róla, és menet közben nagyon megszerette a kis fekete követ. Szerelmes-romantikus lelke égi jelként értelmezte azt, hogy a semmi közepén eléjük került, és talizmánként hordta magával bárhová is ment. Kizárólag azért, mert a sivatagi randevújuk helyszínén találták, és úgy érezte, hogy általa maga mellett tudhat még Párizsban is egy kis részt abból a csodából. Azt is olvasta róla, hogy mágikus hatást tulajdonítanak neki, egyenesen a biztonság kövének tekintik, amely megvéd az erőszakos cselekedetektől. Ezen felül erőt ad a nehéz helyzetekben, és stabil kapcsolathoz segít a szerelemben. Ilyenekben Taehyung sosem hitt, de érdekesnek találta, hogy pont erről a kőről pont ezeket írják. Akárhogy is, vitte magával mindenhová.
A karácsonyt már együtt ünnepelték Taehyung kis, negyedik emeleti lyukában, és ebből az alkalomból mindketten elmondhatták magukról, hogy bizonyos szempontból az első karácsonyt köszönhették a másiknak. Jaykay szó szerint az elsőt, hiszen otthon ilyen ünnep nem létezett, ő maga még sosem ünnepelte. Viszont nagyon tetszett neki, a meghittsége és a hangulata fogta meg. Taehyung ateista lévén szintén nem a vallási tartalma miatt kedvelte, hanem csak úgy, játszásiból, úgyhogy egymásra találtak ebben is. Utóbbi az első igazán boldog karácsonyt köszönhette szerelmének, amikor nem csak szerette volna magát jól érezni, hanem tényleg úgy is érezte. Soha nem hitte volna.
A Celine évzáró partijára, Taehyung kérésére, Jaykay elkísérte őt a legmaximálisabb inkognitó keretében. Disdása és arab milliárdos look nélkül, más frizurával teljesen hétköznapi férfinak tűnt, és senkiben sem merült fel, hogy mást keressen benne. A legtöbb az lehetett, hogy egy-egy élesszemű megfigyelőben esetleg felmerült, hogy már látta őt valahol. De mivel nem VIP meghívott volt, csak kísérő, nem is részesítették akkora figyelemben. Ennyit arról, hogy a környezet azt látja, amit te láttatni akarsz, csak ügyesnek kell lenned. (A filozófiai tétel részletei iránt érdeklődők konzultáljanak bűvészekkel.🤭)
YOU ARE READING
Obsessed (Befejezett)
RomanceMi a különbség képzelet és valóság között? Egyszerű kérdésnek tűnik, igaz? Az is persze, hiszen a képzelet nem létezik, a valóság viszont igen. Akkor lesz kicsit nehezebb a helyzet, amikor a képzeleted kezd valós formát ölteni. Félelmetes érzés. Min...