25. Az évszázad mérkőzése

118 18 22
                                    

Az évszázad mérkőzésének Bobby Fisher és Donald Byrne 1956-os, New York-i összecsapását tekintik. Fisher mindössze 13 éves volt, ellenfele a duplája és az egyik legnagyobb amerikai sakkmester. Bobby a 17. lépésben beáldozta a legerősebb bábut, a királynőjét, de ezért az ellenfele a fiú pusztító ellentámadása keretében egy bástyával, két vezérrel és egy futóval fizetett, és végül kényszerített sakkmattot kapott. Valahogy úgy kell elképzelni, hogy a mester még éppen örült a királynőnek, de kettőt pislantott és már el is veszítette a meccset. Aztán még lelépte a maradék lépéseit.

Amikor Jaykay szépen leparkolta a kocsit a reptéren, valamennyire rendbehozta magát, majd felkeresett egy (női) mosdót az egyes terminálon és ott megigazított magán mindent, ruhát, sminket, hajat. Gyöngysort, napszemüveget vett.

Vásárolt magának egy csinos bőröndöt az új-zélandi kártyájával, és néhány ruhát, mégse legyen üres

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Vásárolt magának egy csinos bőröndöt az új-zélandi kártyájával, és néhány ruhát, mégse legyen üres. Halálos nyugalommal bekapott egy szendvicset, és annyira tűnt világágjáró emancipált nőnek a hatalmas fényképezőgépével a nyakában, amennyire csak nem szégyellt.

Aztán 10 után kicsivel felkereste az Arrivals részleget

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Aztán 10 után kicsivel felkereste az Arrivals részleget. Akarta látni Taehyungot. Abszolút nem tervezte felfedni magát előtte, nem volt szükség semmiféle cirkuszra, semmi olyanra, ami felhívná rájuk a figyelmet. Csak látni akarta őt. A kijárattól messzebb, egy olyan helyen vert tanyát, ahonnan tökéletesen rálátott az érkezőkre. Lábai között a bőrönd, kezében a nem fekete mobilja. A jelzőtáblán már szerepelt mindkét párizsi járat pontos érkezéssel, és Jaykay szíve majd kiugrott a helyéről. Miközben menekült a sivatagból, akkor is dobogott a szíve erősen, de ez most más volt: édes izgalom.

Ha valaki azon törné a fejét, hogy idegeskedett-e amiatt, hogy esetleg keresik őt a reptéren, őszintén szólva nem. Néha körbenézett, hogy akadnak-e erre utaló nyomok, de különösebben nem izgatta a dolog. Márcsak azért sem, mert melyik elmebajos kerestette volna őt az érkezési oldalon. Ezt a fordulatot nem tervezte el egyáltalán, talán azért is sikerült ilyen jól, csak ment a szíve után. És ezzel együtt azt is belátta ismét, hogy legjobban úgy lehet elrejtőzni valaki elől, ha a szeme előtt vagy. Mutatsz neki valamit, de a valóságot elég akkor felfedned, amikor kedvet érzel hozzá.

Obsessed (Befejezett)Where stories live. Discover now