17. Fekete telefonok

96 19 20
                                    

Az tehát világos volt, hogy Jaykay családja hamarosan elnyúl a friss diplomás fiúért, és így is lett: egy ködös február végi délutánon megszólalt az arab milliárdos fekete telefonja. A két fiú éppen a díványon ejtőzött összeölelkezve, Taehyung kis lyukában és éppen arról beszélgettek, hogy Taehyung szégyenszemre szinte semmit sem tud Dél-Koreáról. Ő már Párizsban született és a szülei túl sokat nem meséltek róla. A nyelvet például nem is ismeri, és semmi nem köti ahhoz az országhoz. Aztán a csengésre mindketten összerezzentek. A szép szőke fiú szívből gyűlölte egyébként a szerkezetet, de szerelme azt mondta, hogy mindig kéznél kell lennie a sosem lehet tudni miatt, úgyhogy el kellett tűrnie, hogy meghúzza magát az egyik kisasztalon a gonosz készülék.

Gonosz volt, igen, mert a másik végén nagy valószínűséggel Jaykay apja szólt bele, az Arab Emirátusok ötödik leghatalmasabb embere, aki nem riadt vissza bizonyos eszközöktől, akinek semmit sem jelentett az adott szó és aki mindent is el tudott intézni. Taehyung tulajdonképpen ennyit tudott róla és határozottan nem szimpatizált vele. Mivel személyesen nem mondhatta el neki, hogy mennyire alja ember, szegény Apple iPhone 15 Pro Max kapott mindent a nyakába. Megvető pillantásokat ("Tudd, hogy nem vagy szívesen látott vendég nálam!"), őszinte rosszkívánságokat ("Hogy robbannál szét!") és durva éritéseket ("Húzzál innen, bameg!), de a mit sem sejtő telefon állta a sarat.

Amikor a hangjára összerezdültek, a két fiú azonnal egymásra nézett. Jaykay összeszorított szájjal kibontakozott szerelme karjaiból, hogy fogadja a hívást.

 Jaykay összeszorított szájjal kibontakozott szerelme karjaiból, hogy fogadja a hívást

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- Ne vedd fel! - kiáltotta Taehyung, de Jaykay megrázta a fejét.
- Tudod, hogy nem tehetem.
Azzal a füléhez tartotta a telefont.
Arabul beszélt, amiből Taehyung egy szót sem értett, de a visszafogott kommunikációja és metakommunikációja arra utalt, hogy semmi jót nem hallott. Maga a beszélgetés sem tartott sokáig, de évszázadoknak tűnt az eltelt idő. Taehyung gyomra csak egy hatalmas görcs volt.

Amikor Jaykay kinyomta a hívást, szomorúan nézett Taehyungra, aki közben szintén felállt és annyira ideges volt, hogy egy szó sem fért ki a torkán. Szerelme vett egy nagyon mély lélegzetet és megfogta Taehyung kezeit.
- Kijelölték az első feleségemet, három hét múlva lesz az esküvő.
Taehyung hallotta, amit mondott, és a döbbenettől teljesen kikerekedtek a mandulavágású szemei.
- Ilyen gyorsan? - kérdezte, de Jaykay ismét megerősítette abban, hogy halvány fogalma sincs a dolgokról.
- Gyorsan? Sosem hittem volna, hogy ilyen sok időnk lesz.

Taehyung szemei tényleg majdnem a perzsa szőnyegre estek.
- Sok időnk? Mire?
Jaykay széttárta a karjait.
- Megszervezni a szökésemet.
Taehyung úgy érezte, mintha egyszerre két párhuzamos univerzumban létezne. Az övében, ahol sok idő van megszervezni a nyaralást, az esküvőt, a szülinapi meglepetéspartit, és a szerelmével való közös univerzumukban, ahol viszont annak szökését kell megszervezniük. Az eddigi valósága láthatóan hatalmas fordulatot vett.
- Ah. Már majdnem ki is ment a fejemből - ironizált kínjában, de Jaykay értette őt.
- Biztos lehetsz abban, hogy ha lenne egyszerűbb út, azt választanám - próbálta tompítani a helyzetet az arab fiú, ám kevés sikerrel járt.

Obsessed (Befejezett)Where stories live. Discover now