Miközben Jaykay összekészülődött, végig azon törte a fejét, hogy az a videó miként készülhetett el róluk. A sivatagban semmi, de semmi nem utalt arra, hogy valaki követné őket. Ráadásul jó minőségű volt a videó. Aztán persze rájött, hogy drón készíthette a felvételt, de hogy lehetett ennyire ostoba, hogy nem vette számításba ezt a lehetőséget, azt nem értette. Mindenesetre a sivatagban hatalmas hibát követett el, ilyen még egyszer nem fordulhat elő, és azt is tudatosította magában, hogy nem eggyel vagy kettővel kell mindig előrébb járnia, hanem tízzel és hogy ugyanazt a dolgot nem kétféleképpen, hanem szàzféleképpen kell értelmeznie. Pont ahogyan az Almodovar-filmek kapcsán tanította neki Taehyung. Ott szórakoztató volt, most az élete múlhat rajta, de jól megtanulta, hogyan kell csinálni.
Az apja olyan mértékben idegesítette fel előző nap, hogy ebből is le kellett vonnia a megfelelő következtetéseket. Mivel a dühe miatt az agya nem működött, mint ahogy senkinek sem, nyugalmat akart magára erőszakolni minden körülmények között. Ez elméletileg jó ötlet mindig, a gyakorlatban szokott nehezen kivitelezhető válni. Jaykay úgy vélte, hogy az agya átállításával képes lesz rá. A homoszexualitása miatti küzdelme során is ezt tette. Egyik nap feltette magának azt a kérdést, hogy valóban félelemben és szégyenben akarja-e leélni az egész életét, vagy pedig azt gondolja magáról, hogy így van jól, ahogy van és ebből fogja kihozni a maximumot. Az utóbbi lehetőséget választotta és elfogadta azt is, hogy a döntése bizonyos lemondásokkal jár, de nem akart azok miatt sem sajnálkozni. Helyette megtalálta az utakat és a módokat.
Ezúttal arról kellett meggyőznie magát, hogy az apja bármit is mond vagy csinál, neki hideg vérrel kell azt fogadnia. És miköben ezt teszi, ami együttműködésként is értelmezhető, lebonyolítja a saját ügyletetit is, vagyis megszervezi a szökését.
A nyílt konfrontáció persze nemesebb lenne, de egy nemtelenül játszó ellenféllel szemben nem engedheti meg magának az erkölcsi magaslat luxusát. Mert az egyben a vereségét is jelentené. Taehyung pedig semmilyen körülmények között nem válhat konkrét személlyé, feledhető, meleg prostinak kell maradnia. (Emiatt milliószor kért bocsánatot tőle magában.)
Biztos volt abban, hogy Adib hamarosan megkeresi, de ami időt egyedül tölthetett, azt mind szervezésre akarta fordítani. Azt is be kellett látnia, bár nem szívesen tette, hogy külső segítségre szüksége lesz. A haverjai semmi körülmények között nem jöhettek szóba, a felszínes külföldi kapcsolatai szintúgy nem. Hazájában két személyre szamíthatott csak: Ted Simmons-ra és Nadimra, a beduin barátjára.
Az elsőre főleg azért, mert külföldről jött, de Dubai-ban élt és dolgozott, úgynevezett expat volt. Szervezéssel foglalkozott és pénzt akart keresni. Jaykay azért is kedvelte őt, mert soha nem kérdezett semmit. Szó nélkül fogadta el a szolgáltatása árán felüli nagylelkű extrát is Jaykay-től, mondjuk úgy, hogy remekül tudtak együttműködni. Jaykay-nek rengeteg pénze volt, Ted Simmons-nak pedig jó szervezőkéje. Vele kapcsolatban azonban azt is tudta Jaykay, hogy ahogyan ő meg tudja fizetni, más is meg tudja, tehát óvatosan bánt vele mindig, de eddig nem okozott csalódást. Mondjuk eddig nem is volt nagyon miben.
YOU ARE READING
Obsessed (Befejezett)
RomanceMi a különbség képzelet és valóság között? Egyszerű kérdésnek tűnik, igaz? Az is persze, hiszen a képzelet nem létezik, a valóság viszont igen. Akkor lesz kicsit nehezebb a helyzet, amikor a képzeleted kezd valós formát ölteni. Félelmetes érzés. Min...