14. Az otthon melege 2.

125 19 8
                                    

Jaykay villájának előtere szállodai léptékű volt

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jaykay villájának előtere szállodai léptékű volt. Az egész alsó szint egy légteret jelentett. Egy gigantikus nappali és egy óriási konyha húzta meg magát egymás mellett, illetve egy jó széles lépcsősor vezetett fel az emeletre. A belmagasság az emelet plafonjáig ért, ahonnan modern dekorációk lógtak lefelé, nyilván valahogy meg kellett törni a végtelen teret. A ház persze rendelkezett lifttel is, ha az ottlakók nem akarnának hosszú perceket tölteni lépcsőzéssel. Ebben jutottak fel a négy hálószobát tartalmazó felsőszintre, amelyből egyet fenti nappaliként használt Jaykay. Egyet hálószobaként, egyet "dolgozószobaként, ahol a fényképeit izélgette, egyet pedig gardróbszobaként. Utóbbi és a háló közé egy szerénynek semmiképpen nem nevezhető fürdőszoba ékelődött, amely kádat és zuhanyzót is tartalmazott, a sosem lehet tudni miatt, illetve egy kisebb szaunát.

Az egész ház a világosbarna árnyalataiban pompázott, mondjuk ki úgy, ahogy van, sivatagszínű volt. Beleértve a kiegészítőket és a fürdő márványát is. Csak a fehér kapott még lehetőséget, de nagyon visszafogottan. A falakat pedig meglepő módon kinagyított dűnefotók díszítették, nyilván Jaykay saját munkái. A nappalihoz egy nyitott, emeleti terasz is tartozott, ahonnan gyönyörű kilátás nyílt a tengerre és a kertre. Utóbbi nem is kert volt, hanem egy másik terasz nyugágyakkal, tűzhellyel és medencével, amelyből a tíz méterrel arrébb kezdődő tengerre lehetett rálátni. A tíz métert homoksövény fedte.

Miután Taehyung felmosta magát, feltűnt neki, hogy sem a bejáratnál, se a kerti résznél egyetlen milliméter kerítést sem talált

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Miután Taehyung felmosta magát, feltűnt neki, hogy sem a bejáratnál, se a kerti résznél egyetlen milliméter kerítést sem talált. Nem fért a fejébe, hogy egy ilyen luxusvillát miért nem zárnak agyba-főbe. Amikor rákérdezett, Jaykay megértően elmosolyodott.
- Ezen a környéken a közbiztonság első osztályú. De egész Dubai-ban az. Az egyik milliárdos nyilván nem fog lopni a másiktól, a turisták meg főleg nem. Ha mégis valaki rablásra vagy rombolásra adná a fejét, körülbelül három másodperc alatt tudnák beazonosítani és elfogni, mert a minden is be van kamerázva. A büntetés pedig... - itt Jaykay kicsit megállt -, de hiszen tudod, hogy itt mi a jussa annak, aki a törvény ellen tesz. Más szóval nagyon nem éri meg lopni, rabolni. Egyébként pedig a medence és a homoksövény közé két méter magas kerítést tudok húzni, ha magányra vágyom - felelte Jaykay, majd a hozzá legközelebb található tábleten megnyomott egy ikont, és fél perc alatt tényleg sötétbarna fal zárta el a házát a tengerparttól.

Obsessed (Befejezett)Where stories live. Discover now