13. Az otthon melege 1. 🔞

184 21 11
                                    

A szép szőke fiú szokásához híven nem viselt alsónadrágot, ezt majdhogynem a védjegyének lehetett tekinteni. Jaykay ujjai finoman és kitartóan simogatták őt azon az intim helyen, minden emirátusok ura nem tudott vele betelni. Átfutott ugyan az agyán, hogy vissza kéne menni a kunyhóba, a sosem lehet tudni miatt, de a következő pillanatban ki is ment a fejéből. Szerelme formás feneke sokkal érdekesebb volt, a felfedezése és a szép szőke fiú vonagló mozdulatai lekötötték minden figyelmét.

Taehyung egy végtelenbe tekergő, édes spirálban érezte magát, az izgalom, amit a másik egyszerű csókjai és ujjai okoztak neki, ellazították őt, könnyűvé tették és türelmetlenné. Egy hirtelen mozdulattal levette Jaykay kezét a nyakáról, és térdre rogyott a puffon. Szerelme követte őt. Szorosan mögéje simult, az egyik válláról lehúzta az inget, és végigcsókolta a karját. Áttért a hátára, ahol a lánc olyan kihívóan futott végig a fenekéig, szemérmetlen eleganciát kölcsönözve az önmagát felkínáló fiúnak. Taehyung végighasalt a fehér ülésen, szerelme pedig a nyelvével egészen a derekáig hatolt.

Finoman lehúzta a nadrágot a telten gömbölyödő fenekéről, ami egész meztelen szépségében eléje tárult. Jaykay megsimogatta, majd a mutatóujját végighúzta a vágásban. Ez mosolyt csalt a szép szőke fiú arcára, de a következő pillanatban már szerelme fürge nyelvét érezte magán, ami szertett volna még beljebb jutni.
- Engedj magadhoz, kérlek! - suttogta a fülébe Jaykay, mire Taehyung odaadóan megemelte a csípőjét és kidugta a fenekét. Az arab fiú kezeivel tárta még szélesebbre, aztán a nyelvével őrült táncba kezdett a kis nyílás körül.

Magányos ügyködései során Taehyung olyat nem érezhetett soha, mint amit most szerelmének köszönhetően igen, és amit érzett, egyszerűen csodálatos volt. Deréktól lefelé izott a teste, a combjai belseje bizsergett, a hasa alja pedig könnyű lett. Az egyetlen dolog, ami határozottan elnehezedett Jaykay nyelvének köszönhetően, az viszont több helyet szeretett volna magának, Taehyungnak muszáj lett volna megigazítania. Ám Jaykay ezt a feladatot is elvette tőle. Láthatóan, mindent ő akart csinálni. És ha már arra járt, le sem vette róla a kezét. Hanem sőt.

Amikor Taehyung levegőért kezdett kapkodni, Jaykay visszavonult mindentől. Elhúzodott szerelmétől, és elégedetten figyelte, hogy mit művelt vele. Taehyung teste remegett, arca a puff szövetébe fúródott. Neki magának is komoly problémái támadtak a lélegzéssel, és a nadrágja szó szerint akart szétrepedni az ölén, pedig bő fazonú volt. Taehyung ekkor odanyújtott neki egy tubus sikosítót, ami nemrég esett ki a zsebéből az események hatására, és Jaykay nem vesztegette tovább az időt.

Előbb az ujjait használta, hogy szerelme elég tág legyen, de a korábbi világhíres türelme eddigre erősen megfogyatkozott.
- Készen vagy? - kérdezte és szabaddá tette magát elöl.
- Igen - felelte Taehyung elcsukló hangon.
Jaykay még egy kis krémet kent magára és szerelmére, akit közben a hátára fordított. A nadrágjából kibújtatta a kecses combokat, majd a lábait a saját vállára tette. Lassan és nagyon óvatosan hatolt beleje. A szép szőke fiú a gondos előkészületek ellenére is felsikoltott, nagyon fájt neki a behatolás, és ettől Jaykay el is bizonytalanodott.
- Hagyjalak? - kérdezte aggodalmasan, de a Taehyung nem akarta, hogy hagyja őt.
- Nem, csak mozogj bennem - kérte nyögve a fájdalomtól.

Döbbenetes módon Taehyung fájdalmas nyögéseit, sziszegését, összeszorított ajkait és szemeit, azt, ahogyan szorította a fehér szövetet, Jaykay őrülten izgatónak találta. Annyira, hogy komolyan kellett magát kontrollálnia. A lökések közben egyik kezével tovább izgatta szerelmét, ebben a pozícióban tökéletesen kézre esett neki. Néhány fájdalmas perc után azonban a szép szőke fiú arca megváltozott. Szemei nem voltak lecsukva többé és tekintete Jaykay tekintetébe fúródott. Fejét felemelte, a szája kinyílt. Az arab fiú ösztönösen váltott gyorsabb tempóra, de a keze lassú maradt.

Obsessed (Befejezett)Where stories live. Discover now