A Nap erősen lemenőben volt, mire visszaértek a kunyhóhoz. A színek ezúttal másfajta hangulatot varázsoltak köréjük. A hajnali reményteljes derengést a kezdődő sötétség baljós terjeszkedése váltotta fel, ám a fiúk lelkét izgatottság tartotta tűzben. Az a fajta, amikor tudod, hogy valami nagyszerű dolog fog történni, és szörnyen izgulsz, hogy nehogy bármi elrontsa. Mindkettejük adrenalinszintje az egekben járt, a vérük pezsgett, az agyuk nem tudott leállni. Az arab milliárdos legszívesebben lehozta volna a csillagokat és a Holdat, hogy méltó helyszínt biztosítson ahhoz a fennséges dologhoz, ami rájuk vár. A szép szőke fiú pedig élete legfontosabb fellépésére készült, amikor életében először a legkisebb hibát sem akarta megengedni magának. Azt akarta, hogy ezúttal úgy ragyogjon az ékkő, hogy szem ne maradjon szárazon. Minderről egymással persze egy szót sem beszéltek.
Mivel biztosan lehetett tudni, hogy a napnyugta hogyan végződik (komplett sötétséggel), Jaykay az újabb zuhany után tábortüzet kezdett szervezni a kunyhótól kicsit távolabb. Ez annyira nem bonyolult feladat, Taehyung mégis bizsergő combokkal nézte a sivatagi tüzek urát, és tényleg felizgatta a látvány. Ő maga sem értette, de minden, amit Jaykay tett, szexi volt. Többször is emlékeztetni kellett magát arra, hogy tervei vannak, és bizonyos lépéseket kell tennie az érdekükben, úgyhogy azt mondta, mindjárt jön és eltűnt a kunyhóban. A táborhoz persze tartoztak reflektorok is, de Jaykay azoknál sokkal meghittebb közegre vágyott, ezért felállította azt a száz kiló gyertyát is szerte a homokban, amelyet kérésének megfelelően Ted Simmons készített be neki, egy szó nélkül.
A tűz mellé puffok érkeztek és egy asztalka, amire ételek kerültek (köszi, Ted). Jaykay vörösbort nyitott és még sosem érezte magát ekkora úrnak, bár, mint tudjuk, nem ez volt a maximum. Az egész egy fényes, csillogó oázisnak tűnt a sötétség sivatagában, nagyon hasonlított az ő szerelmükre. Jaykay a múlt sivatagi bulijaira gondolt, amelyek mindig jól kezdődtek, és mindig úgy végződtek, amihez neki semmi kedve nem volt. A vulgáris barátai, a közönséges táncosnők, a rengeteg alkohol taszították, csak a sivatagot magát találta gyönyörűnek. Mennyivel másabb minden most, pedig a körülmények szinte azonosak.
Taehyung ezalatt lezuhanyozott, és előrelátó bottomként eljárt annak megfelelően, ahogy az estét tervezték. Hogy nem próbálta még senkivel, nem jelenetette azt is, hogy fogalma sem volt róla. Magányosan ugyanis már számos tapasztalatot szerzett az ügyben. Az extra azonban csak ezután következett. Felvett egy bő, de rövidebb szabású, fehér inget, ezúttal a sajátját, és csomóra kötötte a hasán. Olyan apróságokkal, mint alsónadrág, nem foglakozott, viszont a kapott fehér nadrágnak térdig felhajtotta a szárait. A fürdőszoba tükör előtt állva úgy érezte azonban, hogy nem az igazi. A divatszakmából jól tudta, hogy a kiegészítőknek csak az elnevezése megtévesztő. Valójában azok finomítják a kreációt, és egyedi arcot tudnak adni neki, ha jól választják meg őket. Így aztán gondolkodni kezdett. Mitől lesz ő egyedi és Jaykay számára lenyűgöző jelenség?
Az inge elől a bő fazon miatt nyitott volt, de ezt Celine-modellként rettentő unalmasnak találta. Ekkor egy hirtelen ötlettől vezérelve levette azt és visszavette fordítva. Így a háta lett nyitott, ami már sokkal izgalmasabbnak tűnt. De ez még mindig nem volt a maximum, érezte ő is. Szeretett volna szexi arab lenni úgy, mint Jaykay, csak más irányból. Az ihlet reményében visszament a hálóba, és körbe nézett. Amikor aztán megpillantotta a kisasztalt, még el is nevette magát. Gyorsan a derekára erősítette az ott talált keskeny, rojtos, aranyszínű anyagot, amely eredetileg a benti asztalkát díszítő futó volt, de az új szerepében sokkal jobban ki tudott bontakozni.
Egy újabb pillantás a tükörben: alakul, gondolta, de még mindig nem a maximum. A háta túl nyitott a szemérmes szűzfiú szerephez, dehát burkát mégsem viselhetett. Eltakarni nem akarta magát, sőt, inkább valamivel fel kellett dobnia ezt a részletet. És akkor megvillant a zsenije. A táskáját egy vékony, levehető lánc díszítette, pont erre volt szüksége. A nyakába tette, csomót kötött rá, és hagyta, hogy egy csíkban a hátán fusson végig, egészen a fenekéig. A semmiből teremtett egy optimális outfitet, amely szexi és szuperül passzolt a terve további részéhez. Őszintén szólva rendkívül elégedett volt magával. Nem is tudta, hogy ilyen kreatív tud lenni.
YOU ARE READING
Obsessed (Befejezett)
RomanceMi a különbség képzelet és valóság között? Egyszerű kérdésnek tűnik, igaz? Az is persze, hiszen a képzelet nem létezik, a valóság viszont igen. Akkor lesz kicsit nehezebb a helyzet, amikor a képzeleted kezd valós formát ölteni. Félelmetes érzés. Min...