23: "sweet" family

78 10 23
                                    


Çünkü bunu seviyorsun, evet.
Bu kalpler birbirine adanmış
Biri, bir diğerini daha da çarpıtıyor.
İçerisi sımsıcak.
Dışarı da ise sağanak başlıyor.

-Sweater weather,TNHB

Eve döndüğümüzde, hoş kokular karşısında Sunoo'nun deli gibi aç olduğunu bağırarak mutfağa doğru koştu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Eve döndüğümüzde, hoş kokular karşısında Sunoo'nun deli gibi aç olduğunu bağırarak mutfağa doğru koştu. Çantamı girişteki dolaba bırakıp ardından ben de mutfağa yöneldim. "Ne yani bu yemekleri sen mi yaptın?" Dizilmiş üç çeşit yemek ve içeceklerle hazırlanmış masa gerçekten güzel gözüküyordu. "Neden şaşırıyorsun ki, yapamaz mıyım?" Riki, Sunoo'ya göz devirdi.


Açıkcası ben bile şaşırdım, ama belli etmeyecektim fazla hevesliydi. "Evet, hepsini kendi yaptı." Jay, koltukta telefonuyla uğraşırken konuştu. "Ellerine sağlık, hayatım. Kokuları bile çok güzel." dediklerime karşı anında gülümsedi. "Üstümü değiştirip hepsini yemeye geliyorum, hiçbirinize bırakmayacağım!"

Üst kata çıkmadan önce son kez merdivenlerden bağırdım. Elime geçen ilk eşofman takımını giyip, yüzümdeki makyajı çıkardım. Son kez parfümümü sıkıp aşağı inerken kapının çalmasıyla bu sefer Euncahe, Jungwon, Sunghoon ve Jake gelmişti. Hepimiz tamam olduğumuz için Riki'nin hazırladığı masaya oturup komik sohbetler eşliğinde yemeğimizi yedik. Gerçekten lezzetliydiler, uzun zamandır ilk kez iştahla yemiştim.

Bulaşıkları da hallettikten sonra Playstation oynayan Riki ve Heeseung'in kapışmasını izlemeye koyuldum. Bu sefer FIFA oynuyorlardı, pek bir şey anlamadım. "Haberler yayılmış, beklediğim gibi her kes şokta." Euncahe, üniversitenin magazin sayfasındaki çıkan haberi telefonundan bana gösterdi. Telefonu alıp dikkatle inceledim. Bu sabah Riki'nin eli belimde olan birlikte güldüğümüz fotoğrafımızı paylaşmışlardı. Ne zaman çekmişlersr ruhumuz bile duymamıştı. "Güzel fotoğraf, bana da atsınlar en azından."

"Numaramı nereden bulmuşlarsa, her önüne gelen arıyor,. Riki gözlerini ekrandan çekmeden konuştu. "Benim de DM'ım dolup taşıyor. Daha önce bu kadar mesaj aldığımı hatırlamıyorum." Jay bıkkınlıkla konuştu. "Artık düğündeki fotoğraflardan paylaşabilirim, değil mi?" Euncahe'nin anında fotoğraf paylaşan kişiliği bu zamana kadar iyi bir şekilde dayanmıştı. "Paylaşın, hatta hepiniz bir şeyler paylaşın."

"Sonunda!" Sunoo da hemen telefonunu eline alarak fotoğraf seçmeye başladı. Telefonum çantamda kaldığı için kalkıp almaya üşeniyordum, daha sonra paylaşmayı aklıma yazdım. Heeseung'un aniden bağırmasıyla oturduğum yerden sıçradım. "İşte kazandım!"

"Hadi, attığım postu hemen beğenin." Euncahe'nin dediğini yapmak ve fotoğraf paylaşmak için telefonumu almam gerektiği için mecburen kalktım. Sessizde olduğu için Bahiyyih'den gelen aramayı duymamıştım, ama neyse ki beş dakika önce aramıştı. Geri arayarak telefonu kulağıma götürdüm.

broken mirrors | nishimura rikiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin