Keyifli okumalar dilerim ❤️
Oy ve yorum yapmayı unutmayın ❤️
~~~~~
Kılıçlar tokuşuyor.
Çığlıklar artıyor.
Etraf kan gölüne dönerken. Ak cadı'yı içeri çekmeye çalışıyordum ama trans olmuş gibi gelmiyordu. Tek baktığı karşıdaki çalılardı.
Yüzüne Tokat atıp, onu kendine getirdiğimde gözleri tersine dönüp, bayılmıştı. Sürükleyerek onu kapıya kadar getirebilmiş olsam da, önümüzdeki engeli gördüğümde imkansız olmuştu.
Beynim yerinden ayrılmadan, kılıçları tokuşturmuştuk.
Onu geriye savurduğumda, uçurumdan aşağı yuvarlanmıştı.
Kızı hızlıca, gizli odaya sakladığımda. peşimde kimsenin olmadığını gördüm.
Derin bir nefes alıp, Babamla iletişim kurmaya çalıştım ama ona ulaşamadım.
Azezâl'ın, benimle iletişime geçmesi uzun sürmemişti.
"Aze, iyi misin?"
"Ben iyiyim, Kızı güvenli odaya aldım. Oraya geliyorum."
Söz söylemesine fırsat vermeden, iletişimi kapatıp dışarı fırlamıştım.
Babam hâlâ ortada yoktu bu garipti...Zâgar ve Âmâr memnun görünüyordu.
Savşmayı seviyorlardı ama bu savaş sandığımızdan zordu.Arman amcam'ın, kapıyı koruduğunu gördüğümde yanına gitmek istedim ama başarısız olmuştum.
Karşımda beliren cinler, geçmeme engel olurken. enerjim'in bedenim'den çekildiğini hissediyordum.
Bacaklarım titrerken, daha da yaklaşan cinniler, savunmasız olduğumu fark eder etmez pençelerini sırtıma geçirmişti.
Odaklan...
Odaklan...
ODAKLAN.!!
~Annem'in sesini beynimde duymamla kendime gelmiştim
Gözlerimi açtığımda, vücudumdan enerji patlaması hissettiğimde. etrafım küle dönüşmüştü.
Nefes, nefese kalırken, ne olduğunu anlayamadan parmaklarımdaki tırnakların büyüdüğünü görmüştüm.
Cildim, siyah damarlarla kararırken. benliğimi, kontrol altında tutmakta zorlanıyordum.
"AAaahHhh!!."
Kabile komutanı, Arman amcamla savaşırken arkasından gelen cüce,
Armanı öldürmek için hazırlanıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EL-ZAHMER - CİNNİ & KÂMBİAN
Paranormal(!İLK KİTAP TAMAMLANMIŞTIR!) /İKİNCİ KİTAP/ (El Zâhmer Kâmbiân) ~~~~ Karanlık'ta özgürlüğü arayan Alev'in, korku dolu hayat hikayesi. O boyutta, Her duygunun bir bedeli vardır. Hayatım'dan geçenleri özet geçsem 2 sezonluk dizi çıkardı, şiddet dolu b...