(Bölüm 27) Mutluluk

1K 73 45
                                    

Keyifli okumalar dilerim❤️
Oy ve yorum yapmayı unutmayın❤️

Mutli:Vesnan&Alev

Şarkı:Seven Devils - Florence The Machine audio edit

~~~~~~
Sabah:4:30
~
Belimin ani dürtüklenmesi ile güne gözlerimi açmıştım...

"Neler oluyor..."

"Uyku güzeli, uyanma vaktin geldi..."

Gözlerimi tam açamıyor olmam, ve belim'in acısıyla, gözlerimi ovalıyordum..

Duvardaki altın saate, baktığım'da 4:31 geçiyordu.

"Bu saate ne uyanması.. sen çıldırmışsın..."

"Seni bir yere götürmem gerekiyor... Gel hadi giyin."

Anlamsız, ve yorgun gözlerle ona bakarken, Yataktan kalkıp, sandalye'de duran kıyafetlere gitti gözüm.

Hemen oraya gidip, hepsine teker teker baktım. aslında fazla güzeldiler, ve kirletmek istemeyeceğim kadar çok...

Arkama baktığım'da Oturmuş beni dikizliyordu...

"Çıkmayacak mısın..?"

Sıkılarak kalkıp, oda'dan çıkmıştı...

Hızla üzerimi değiştirerek, zar zor üzerime giydiğim elbise'yi düzeltmem 15 dakikamı bile almıştı.

Üzerime tam oturan elbiseye göz gezdirdim.

Fazla güzel gözüküyordum.. Vesnan'a, içimden seslendiğim'de anın'da gelmesi bir olmuştu.

Koyu yeşillerini üzerim'den alamıyordu. ama acele etmemiz gerekiyordu, ki hemen elim'den tutup, beni sürükleme'ye başlamıştı..

"Nereye gidiyoruz.."

"Söylersem anlamı kalmaz..."

"Vesnan, bak eğer bir mallık yaparsan se..."

"Bir arkadaşım'ın oraya gidiyoruz. müslüman kabilesine yakın birisi merak etme..."

"Sakın Azt..."

"Hayır o değil, şimdi tanışacaksın merak etme..."

"Ciddi misin? gerçekten dediğimi yapacak mısın..."

Cevap vermemesi beni üzse bile ses etmemiştim. toprak yolda ilerliyorduk toprak kum kadar yumuşacıktı...

Ve rengi ise gri...

Sonun'da yeşil araziye geldiğimiz'de derin bir nefes almıştım. fazla güzel gözüküyordu...

Az ileri'de bizi, uzun boylu oldukça çekici, ve yakışıklı bir erkek bekliyordu...

Siyah karışımı Kumral saçları, ve mavi gözleri bir kadını etkileyecek kadar iyi gözüküyordu...

Ama bunların gerçek olmadığını biliyordum...

"İşte geldik..."

"Vesnan bu kim...?"

"Bu benim en yakın arkadaşım..."

"Merhaba Alev... Benim adım Azep, Seni görmek bir şeref..."

"Memnun oldum..."

Onlar Vesnan'la sarılırken, bende etrafa bakınıyordum. gözümü alamadığım bir çok şey vardı...

"Alev hadi..."

Vesnan'ın seslenmesi ile kendime gelirken, gittiklerini görmüştüm. bende arkaların'dan hızlı adımlarla onlara yetişmiştim.

EL-ZAHMER - CİNNİ & KÂMBİANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin