Bölümler geç erken gelebilir arkadaşlar, çalıştığım için elimden bu kadarı geliyor seviliyorsunuz ❤❤
Multi:(Arman'nın Bedeni)
*Neden bu kadar yakışıklı bedenlere giriyorlar* qhahshshsgsgsg
~~~~~~~~~~~hayal görmüyordum bu Arman'dı...
"Ar... Arman?... ama sen nasıl."
"Üzgünüm alev daha erken gelmek isterdim inan bana..."
"Arman..." ağlamaklı çıkan sesim, ve gözlerime dolan sıvılar ile armana sarılmıştım. sonunda istediğim adamı görmüştüm, beni kurtaran o kişiyi... oda bana sıkıca sarılıp saçlarıma buseler konduruyordu..
"Lütfen bir daha gitme... lütfen beni ortada bırakıp gitme, çok kötü şeyler yaşıyorum dayanamıyorum artık..."
"Bir yere gittiğim yok Alev, Artık seninleyim korkmana gerek yok.."
"se.. sen nasıl, nasıl geldin seni en son 1 yıl önce gördüm ve bir daha gelmedin, rüyalarım hariçi neredeydin arman.."
"herşeyi anlatacağım önce otur hadi"
dediğini yapıp ikimizde yatağa geçtik, gözlerine bakmak için başımı yukarı kaldırmam gerekiyordu boyu çok fazla uzundu... Vesnan'dan 2 santim kısa gibiydi, başını önüne egip, mahçup bir şekilde gülümsedi, içim eriyor resmen, baştan aşağı onu süzdüm masmavi okyanus gözleri, kumral saçları, tam da tahmin ettiğim gibiydi ve çok yakışıklıydı. uzun elini uzatıp, onun elinin yanında minicik kalan elimi tuttu. teni o kadar sıcaktı ki derimi yakacak kadar sıcak, ama zarasızdı...
"Nereden başlayacağımı bilmiyorum..."
"Herşeyi bilmek istiyorum Arman, lütfen..."
"Alev.. seni kurtardığım o gece..."
"Hayır, başından sonuna kadar bilmek istiyorum Arman bildiğim yerleri değil..."
"O Akşam, Oradan tesadüfen geçiyordum... Sonra gürültü sesleri duymaya başladım. İçeriye baktığımda sadece yerde ölü bir kadın ve sen vardın o psikopat seni öldürmeden önce gerekeni yaptım ve cezasını da çektim"
"Ne cezası?"
"İzinsiz haraket ettiğim için aleme hapis edildim, bu yüzden sadece rüyalarına girebiliyordum ve tek çıkış noktam sendin"
"Ben anlamıyorum nasıl çıktın ?"
"Bunu daha sonra Öğrenirsin. şimdi biraz dinlen, yaran kanamaya başlamış bakmamı ister misin"
Önüme baktığımda yaramın kanadığını gördüm, sızladığını yeni fark ediyordum çünkü armanın etkisinden yeni çıkmıştım, hala şokta olduğum için kanadığını bile fark etmemiştim. Arman ayağa kalkıp dolaba yöneldi, bir tişört alıp yanıma geldi, bandaj komdinin üzerinde duruyordu ve aramaya gerek kalmamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EL-ZAHMER - CİNNİ & KÂMBİAN
Paranormal(!İLK KİTAP TAMAMLANMIŞTIR!) /İKİNCİ KİTAP/ (El Zâhmer Kâmbiân) ~~~~ Karanlık'ta özgürlüğü arayan Alev'in, korku dolu hayat hikayesi. O boyutta, Her duygunun bir bedeli vardır. Hayatım'dan geçenleri özet geçsem 2 sezonluk dizi çıkardı, şiddet dolu b...