İyi okumalar dilerim...
Şarkı: (ismailyk yalnızım)
______________________
Belim'den, sıkıca tutan şey düşmem'e engel olurken.Ben, uyanmayı düşünürken rüya'da, hapis kalmış gibi hissediyordum.. beni kendine çekerken yine yüzünü çıkaramıyordum... onun olduğunu anladığım da üzülsem mi ağlasam mı bilmiyordum. beni bir kez daha kurtarmıştı...
"Alev...."
Yüzüme bakarak azda olsa yüzünü görebiliyordum.
o, Kehribar ve mavi karışımı, gözleri.. kusursuz yüz hatlarını bulanık olsa da görebiliyordum...
"Ölmek istedim sadece hayatımdan kurtulmak istedim neden beni kurtarıyorsun neden beni umursuyorsun..!"
Ölmeyeceğimi bile bile bunları söylemekten vaz geçmiyordum. gerçekte ölmüyorum bari rüyam'da, öleyim istiyordum...
"Alev...."
"Bakma yüzüme! adımı tekrarlayıp durma, artık söyle, neden yapıyorsun çok yalnızım anlamıyor musun!!" Diye çıkıştım ona karşı..
"Ben Sen..."
Herşey bulanıklaşıyor'du.. rüya'nın bittiğini anlıyordum, bitmesini istemiyordum, tam söyleyecekken bitemezdi, Allah'ım lütfen sadece bulanıklaşan yüzü ile cızırtı, halinde bile duyulamayan sesin'i kaybetmiştim..
Gözlerimi açtığım'da öylece tavanı seyrediyordum. kıkırtı sesiyle soluma döndüğüm'de Vesnan'ın, aptal yüzünü görmem bir oldu. başımı ağrıtması yetmedi şimdi de uykumu taciz ediyordu.. neden burada olduğunu sorduğumda sadece yüzüme bakmakla yetindi..
"Ne olduğunu sordum...?"
"Yine onu gördün değilmi..!"
"Uykum yetmedi rüyamı da mı taciz etmeye karar verdin? sana hesap vermek zorunda değilim Vesnan, ya şimdi çıkıp gidersin yada sûre, okumamı beklersin..."
"Öyle bir hata yaparsan emin ol burada sadece ben, değil halan'ın cinleri de dahil acı çeker Alev, bu hatayı sakın deneme bile bir büyücünün evinde kalıyorsun ve imanın'dan bahsediyorsun bu büyük bir hata..."
"Halam'ın, sorun edeceğini sanmıyorum"
Bunu ne kadar söylesem de o haklıydı zararlı olan ben çıkardım 300 tane cin'in, içinde kalıyorduk ne harika hepsi'de halam'a, bağlıydı
Vesnan'ın, gülmesiyle yanıma oturması bir olmuştu ...
"İstersen sana eşlik edebilirim.."
"Vesnan, siktir git artık yoksa Halam'ı çağıracağım yada, daha iyisi baban'ı çağıracağım.! cinler de umrumda bile değil bunu bilmiş ol baban'ın, gelmesini istemezsin değilmi...?"
Göz bebekleri irileştigin de kızdığını anlamıştım. ama direniyordu birşey yapmamak için...
"Tamam sen bilirsin.."
Öylece ortadan kaybolurken anlamsızca bakıyordum etrafa.
Vesnan, umrumda bile değildi şu an tek düşündüğüm Arman'dı, belki'de diyecekti herşeyi, rüya bitmeseydi.. kafam bunlarla dolarken telefonumu elime alıp saate baktım saat (4:30) gösterirken yeniden uyumaya çalıştım..
Ama tavan'dan gelen tıkırtı ve yürüme sesleri uykumu bölüyordu.
Lanet cinleri...
___________________Sabah uyandığım'da, mis gibi bir börek kokusuyla uyanmıştım. üstümü değiştirmeden mutfağa geçerken halam, en sevdiğim böreklerden almıştı, kendisi yemek yapmaya üşendiği için
genellikle onlayken hazır yemek yiyorduk
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EL-ZAHMER - CİNNİ & KÂMBİAN
Paranormal(!İLK KİTAP TAMAMLANMIŞTIR!) /İKİNCİ KİTAP/ (El Zâhmer Kâmbiân) ~~~~ Karanlık'ta özgürlüğü arayan Alev'in, korku dolu hayat hikayesi. O boyutta, Her duygunun bir bedeli vardır. Hayatım'dan geçenleri özet geçsem 2 sezonluk dizi çıkardı, şiddet dolu b...