Keyifli okumalar dilerim ❤️
Oy ve satır arası yorum yapmayı unutmayınız❤️
Multi:Azelia&Areas
Şarkı:tame impala - One more hour
~~~~
İkisi arasında kalmıştım.
İki büyük canavar.
Zagar, başını örten büyük pelerini ile devasa ve korkutucu gözüküyordu.
Bir yandan arkamdan da, dev gibi bir adam, vardı.
Yeter dermiş gibi zagar'a, baksam da beni görmüyormuş gibiydi.
Sanki ben aralarında yokmuşum gibiydiler.
Ta ki, Amar beni arkasında alana kadar...
"Git buradan Zagar, ciddiyim kavga istemiyorum..!" Diye çıkışmışgı Amar..
Ama Zagar, gülerek alay edermiş gibi başını salladı
Pençesi'nin uzamasını, canlı canlı görünce korkum artmıştı.
Amar, beni daha sıkı arkasında saklarken. ona, ters ters bakmaya başlamıştım ki, Zagar, üzerimize yürürken.
dengemi kaybedip, kalçam'ın üzerine düşmüştüm.Amar, Zagar'ı sıkıca tutup öne fırlattığın da. şaşkınca onları izlemekle yetindim..
İkisi hararetli bir şekilde kavga ederken, etrafıma bakıp, ne yapabilirim diye düşünüyordum.
Tabiki De Amar'ın, tarafını tutacaktım.
Çünkü Zagar, her haltı yanlış anlamıştı ve her an bir hata yapabilirdi...
İkisine güvenmek saçmaydı ama şu an Amar, haklı olduğu için ona yardım etmeye karar vermiştim.
Hızla ayağa kalkıp Zagar'a, yapışmıştım tabi yanında küçücük birşey kalsam bile ondan güçlüydüm.
Melez olmanın faydaları.
İkimizde onu yere yatırdıktan sonra Amar, sıkıca ellerini tutup bileklerini kırmıştı.
Küfürleri savuran Zagar'a, pis pis bakmıştım
Acıyla inleyen Zagar, iki büklüm olmuştu.
Ne yapıyorsun adlı bakışımla Amar'a, bakıyordum.
"Ne yapıyorsun Amar!"
"İyileşecek... Gidelim buradan."
"A-ama..."
"Hadi Azelia! Komutan'ın, gelip bizi bulmasını mı istiyorsun.?"
İstemeye istemeye, onunla gitmiştim.
İleri gittikten sonra içeri bir kaç asker ile komutan girmişti.
Neyseki bizi görmemişlerdi.
Babam'dan, tonlarca laf işitmek istemiyordum...
Başım dönüyordu sersemlemiştim.. belime dolanan kollarla, gözlerim parlarken.
Amar, bana destek olmak istermiş gibi bakıyordu...Hızla ellerini geri çevirip, ondan uzaklaşmıştım..
Gözleri ve yüzü düşmüştü.. ama belli etmek istemezmiş gibi, yüzünü hemen dönmüştü.
Gözlerimi kapatıp, derin nefes almıştım.
Daha sonra hızla yukarı çıkıp, mağaradan uzaklaşmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EL-ZAHMER - CİNNİ & KÂMBİAN
Paranormal(!İLK KİTAP TAMAMLANMIŞTIR!) /İKİNCİ KİTAP/ (El Zâhmer Kâmbiân) ~~~~ Karanlık'ta özgürlüğü arayan Alev'in, korku dolu hayat hikayesi. O boyutta, Her duygunun bir bedeli vardır. Hayatım'dan geçenleri özet geçsem 2 sezonluk dizi çıkardı, şiddet dolu b...