Şimdiden İyi Okumalar 💙
Yorum ve vote atmayı unutmayınız
Şarkı:(To the Wonder (feat. Kina Grannis)4.3 bin okuma ❤️
~~~~~~~~~~~~~~~~
Sabah:10.08Sabah uyandığım'da saate bakıp geç kaldığımı gördüğüm an.
apar topar yataktan fırlayıp, banyo'ya koştum. bugün önemli bir iş toplantım, vardı halamın çiçek dükkânın'da çalışmak bana yetmiyor, ikimize'de dükkanın harçlığı yetmediği, için kendime bir iş bulmak zorundaydım. bugün evime geri dönecektim. banyo'da işlerimi, halletikten sonra odama geri dönüp, hazırlanma'ya başladım dün olan, olay da aptalca davrandığımı, düşünüyor'dum ama başka çağrem, yoktu hazırlandıktan, sonra kahvaltı yapmadan evden çıktım...halam yoktu, nerede olduğunu da bilmiyordum zaten. taksi durdurup gideceğim yeri söyledikten sonra camdan, bakmaya başladım..
hayatımın içine edilmesin'den, sonra neden kendi yoluma devam etmim ki, yaşıtlarım gezip tozup, hayatlarını, yaşarken aileleri ile mutlu mesut yaşarken benim kimsem, bile yoktu bu gerçekten en yıkıcı şey olabilirdi. hani, Her şeyi içine atarsın'da. kendini atacak yer bulamazsın...
İnsanlar, mutsuz olmadıkça, başkalarının mutsuzluğunu anlamıyor....
Adresteki Şirket'e geldiğim an. etrafa göz gezdirdikten, sonra dolanma'ya başladım büyük bir şirketti içim'den, dua ediyordum inşAllah kabul edilirim diye. içerisi çok kalabalıktı, göz gözü görmüyor'du resmen
asansörlerin tümü, dolu olduğu için merdiveni kullanmak, zorunda kalmıştım. Allah'ım ne şanssızım. yaklaşık, 20 dakika da çıktığım, son basamak'tan sonra, soluklanma'ya başlamıştım bile. nefesim kesiliyor'du.. benim astım hastalığım da yatkın dı...
"İyi misiniz, hanımefendi?
Genç adamın, yüzüne doğru döndüğüm'de neden bilmiyorum, ama tanıdık geliyordu.
"İyiyim teşekkür ederim..."
kolumda, destek çıkarak yürümemi sağladıktan, sonra odasına götürdü. galiba şirket başkanının, yardımcısı, falandır diye düşünmeye başlamıştım. hayatım'da ilk kez şirkete geliyordum, ve televizyonda, gördüğüm kadarı ile. bu odalar sadece şirket sahiplerinin, olurdu etrafa göz atmaya başladığım'da. bir fotoğraf çerçevesi fark etmiştim, çerçeve'de benim okuduğum, okul, vardı kafamdaki sorular, allak bullak olurken içeriye, elinde iki kahve ile giren genç adama, baktığımda tepsideki kahvelerin birini bana, uzatıp diğerini de kendi önüne koyduktan, sonra yerine yerleşip konuşma'ya başladı.
"Şirketimize hoş geldin yeni gelen kişi olduğunu biliyorum soru sormaya gerek yok bence Alev Arslan, odanız hazır durum'da şu an çalışabilirsiniz
Bu ne saçmalıyor'du, soru sorması falan gerekmiyor muydu, sorgulamadı bile. ne garip bir adam, sırıtmaktan başka iş yapmıyor. saf saf ona bakarken ayağa kalkıp bana sarılmaya çalıştı geri itmekten çekinmemiştim..
içimden, 'başım'da bir tane sapık yetmiyor şimdi de çalıştığım yermi taciz ediyor vay anasını..' diye geçirdim.
"Ne yapıyorsunuz!"
"Sakin ol alev beni tanımadın mı.? okan ben topcu okan, hani okul.?"
"Okan mı?"
Topcu okan demek, taşlar şimdi yerine oturmaya başlamıştı. sevinsem, mi üzülsem, mi bilmiyordum. okan, bizim okulda öğrenci di saha maçın'da, topcu, okan, lakabı ile anılırdı çok sevecen, ve iyi biriydi ve değişmemiş ona sarıldığım'da göz yaşlarımı tutamamıştım..."Okan seni gördüğüme o kadar sevindim ki anlatamam.....
"Bende seni alev hiç değişmemiş sin gözlerinden yine tanınıyorsun..."
Özlem giderdikten sonra. yerlerimize geçip sohbet etmeye başlamıştık...
"Demek şirket kurdun ha...
"Biraz öyle oldu. tabi kolay olmadı Ee sen neler yaptın bunca yıl...?"
"Ben... Normal işte her zaman ki gibi aynıyım yani.."
"Ailene olanları duydum, çok üzüldüm alev gerçekten yardıma ihtiyacın varsa buradayım, seve seve ederim duyduğuma göre teyzen, giller'de kalıyormuşsun?
"Hayır Okan gerçekten yardıma ihtiyacım yok sadece çalışmak istiyorum hepsi bu teyzem, gillerde de kalmıyorum kendi evim var kira'da..."
Teyzemler, beni hayatları boyunca sevip istemedi ki kim uyduruyor'du bunları...
"Anladım, gel hadi seni odana götüreyim canım."
"Canım mı? o laflardan haz etmem bir daha demesen iyi olur..."
"Tamam kraliçe."
Gerçekten sinir bozucu, bir çocuktu ama kalbi kadar herkes, iyi olsa keşke. yine gülümsememi sağlamıştı...
~~~~~~~~~~~~~~~
(Vesnan)
שיהיה לך טוב בחיים שלך, ילדה צעירה
Eve geldiğim'de, alev yoktu büyücü'de yoktu.
yine hoca'ya mı gitti acaba bu aptal kız ah Alev, hayatının ne kadar zehir olduğunu bilmiyorsun ama.... öğreneceksin!~~~~~~~~~~~~~~~
Umarım beğenmişsinizdir 🌺
Biraz kısa oldu ama yoğun olduğum için elimden bu kadarı geldi daha uzun yazma'ya çalışacağım seviliyorsunuz❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EL-ZAHMER - CİNNİ & KÂMBİAN
Paranormal(!İLK KİTAP TAMAMLANMIŞTIR!) /İKİNCİ KİTAP/ (El Zâhmer Kâmbiân) ~~~~ Karanlık'ta özgürlüğü arayan Alev'in, korku dolu hayat hikayesi. O boyutta, Her duygunun bir bedeli vardır. Hayatım'dan geçenleri özet geçsem 2 sezonluk dizi çıkardı, şiddet dolu b...