Keyifli okumalar dilerim ❤️
Oy ve yorum yapmayı unutmayın.Multi:Alev
Şarkı:Earned it edit audio)~~~~
Olayın şokunu, atlatamıyordum...Babam...
Mağara'da, üzerimdeki kanlı, kıyafetleri çıkarıp, sıcak suyun altına, kendimi bırakmıştım.
En derinlerine kadar.. sadece zihnim, boşalana kadar.
suyun altında kalmak istiyordum...Artık kurtulmuştum..
Ama böyle olmasını, hayal etmemiştim.
Orada Vesnan'ın, olması
benim, hayatımı kurtarmıştı.(1 saat önce)
"Baba...."
Yüzüme silahını doğrultumuş, gözleri uykusuzluk, ve haplardan kan çanağına, dönmüştü..
Ağzından küfürler saçırıyor. bir bana, bir Vesnan'a, bakıyordu.
"Senin yüzünden hayatım maf oldu.! Senin gibi kız, olmaz olsun namussuz!"
"Benimle bu şekilde konuşamazsın!"
"Benden habersiz evine erkek, alıyorsun. daha sonra üstünlüyorsun öyle mi! Senin yüzünden karım, benden ayrıldı.! Tüm paramı alıp gitti. sen ise beni terk ettin.. Ama artık bitti.. senin gibi kızım, yok benim!!"
Bağırarak konuşup, ağzından tükürük, saçtırıyordu.
Sahroştu, Konuşmasın'dan belliydi.
doğru düzgün kelime edemiyor, ve sayıklıyordu, sürekli...Vesnan, daha fazla dayanamayıp.
babama, gözlerini belertip, baktığın'da. çoktan herşey bitmiştiBabam, elindeki silahı kendine doğrultup, kafasına dayamıştı.
"לַהֲרוֹג!"
(öldür)Silahın tüm sesi apartman'da duyulmuştu her yer kan içindeydi, yüzüme sıçrayan,
kan, ile tiz bir çığlık atıp, babamın dağılmış yüzüne bakıyordum.Gözlerimi kapatıp odama koştum.. hıçkıra hıçkıra ağlıyordum.
O ölmüştü..
Vesnan, onu öldürmüştü...
Vesnan, saniyesin'de yanıma gelip, beni kucağına aldığı gibi.
yüzümü boynuna gömüp, ağlama'ya başlamıştım.Gözlerimi açtığım'da, bir mağaradaydık.
İlerideki mavi ışıkları ile.
mağara'ya, güzellik saçan bir göl, vardı...Beni kucağın'dan indirip, kontrol etmeye başladı.
"İyi misin..."
"Bilmiyorum..."
"Yapmasaydım seni öldürecekti... Ve sözleri... Her neyse..."
"Herkes benden bilecek... Benim öldürdüğümü sanacaklar, tutuklayacaklar beni."
"Hayır kimse seni suçlamayacak. o laf söylenirken, ben çoktan haber saldım. saniyesin'de gelip kanları, ve babanı, oradan yok ettiler... Yani hiçbir delil yok"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EL-ZAHMER - CİNNİ & KÂMBİAN
Paranormale(!İLK KİTAP TAMAMLANMIŞTIR!) /İKİNCİ KİTAP/ (El Zâhmer Kâmbiân) ~~~~ Karanlık'ta özgürlüğü arayan Alev'in, korku dolu hayat hikayesi. O boyutta, Her duygunun bir bedeli vardır. Hayatım'dan geçenleri özet geçsem 2 sezonluk dizi çıkardı, şiddet dolu b...