(Bölüm 1) Başlangıç

4.9K 227 236
                                    

Not: İlk bölümler'de en yakın zamanda düzenleme olacaktır noktalama işaretleri ve yazım hatalarına takılmayın bunun için üzgünüm... ❤️

Keyifli okumalar dilerim ❤️

Başlama tarihini buraya bırakınız 🥀


~~~

Hayatım boyunca, ne mutlu oldum.

Ne güzel şeyler yaşadım.

Keşke, Ölsem'de kurtulsam
diyordum kendime..

bir gece vakti, uçurumun dibine gittim. ormana yakın bir apartman'da yaşıyordum.

Yaşadıklarımı, bir Rüyaymış, misali hayal ediyordum..

Annemin, ölümü..
Babam'ın, psikolojik sorunları...
Ben,
hiç çocukluk yaşamamıştım.

normal çocuklar, gibi yaşamayı hayal ediyordum, bunların hepsi'nin  bir Rüya, olmasını istiyordum...

Keşke Rüya, olsaydı...

~~~~~~~
(Geçmiş)

"Alev, kahvaltı hazır bir tanem, gel hadi"

"Geliyorum Annem...."

Okul çantamı hazırlayıp, üstüme güzeller güzeli okul kıyafetimi giymiştim. çok mutluydum, çünkü bugün arkadaşım ile okula gidecektim Elif, bugün ilk kez bana okula beraber gidelim mi diye teklif etmişti. bende Elif'in, teklifini kabul etmiştim.. aşağı iner inmez Anneme, çiçekli beyaz yakamı bağlamasını istemiştim.

hiç kimse okul kıyafetin'i, sevmiyordu ama benim çok hoşuma gidiyordu
masmavi, çiçekli elbisem, beyaz çiçek desenli yakam, beni benden alıyordu.

Babam, bugün işe erken gitmişti bize katılmamıştı, tek Annem, ile ben vardım. Annemle, Babam, geçinemeyen Eşlerdi, Babam, ne zaman sinirlense annemi, döverdi bana da tokat atardı,
bazen içip gelirdi.

bazen dua ediyordum Allah'ım, neden benim babam, diğerleri gibi değil neden benim babam, böyle birisi neden annemi, dövüyor bana vuruyor diye konuşuyordum içimden..

Elif'in, çağırmasıyla elime ekmeğin son parçasını alıp, ağzıma teptikten sonra evden çıkmıştım. koşa koşa gidiyorduk inşAllah güzel geçer diye dua ettim içimden ...

Okuldan sonra Elif'le, oyun oynamaya gitmiştik onların evlerine...

Annesi, tanıdık ve tatlı bir insandı babası, da öyleydi Annem, annesi'ni, aradığında akşam olduğunu ve gelmemi istediğini söylemişti.

Güneş, batmak üzereydi mecburen gitmek zorunda kaldım Elif'in, babası Mehmet amca, beni bırakacağını söylemişti ama evimiz yakın olduğu için kabul etmemiştim. ve yürümek hoşuma gidiyordu.

yağmur yağmıştı, sabah su, olan çukurlara seke seke, gidiyordum... yolda yürürken garip, sesler duymuştum, bu ses Babam'ın, sesine çok benziyordu, kapalı bir inşaat, yerine benziyordu...

gidip, aralıktan bakmaya çalışmıştım ve hayatmın şokunu yaşıyordum babam, bir kadınla içki içiyordu.. kadın uzun boylu, sarışın birisiydi, gözlerim dolmaya başlamıştı.

EL-ZAHMER - CİNNİ & KÂMBİANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin