3.Bölüm

2.2K 37 8
                                    

Sakın ha dilek diye dileme beni
Dilendirme..

"İşte kırmızı kalemle dileklerini yazıp gül fidesinin dibine gömeceksin" diyerek tüm hıdrellez ritüelini anlattı bana Gülfem.

"Bu akşam mı yapayım?"

"Evet Defne!"

"Tamam be sinirlenme. Yapayım madem. Gülü nerden bulayım?"

"Ay bilmiyorum ki. Bizim apartmanda var mıydı acaba birinde"

"Ay Canerlerde var. Hatçe Sultanın bi sürü çiçeği vardı. Balkona bıraktı gitti. Caner suluyor, annem bakıyordu arada"

"Hah, ona git ek işte."

"Olur. Ay olur mu sence Gülfem"

"Valla deneyip görcez Defne. Gazamız mübarek ola." dedi gülerek. Gün boyu dileklerimi yazdım kafamda... hemen akşam olmalıydı!
.
.
"Kolay gelsin beyler" diyerek girdim dükkandan içeri. Abim araba kaplıyor, Caner çay dolduruyordu.

"Oo hoşgeldin ufaklık! Çay içer misin?"
Ufaklığın batsın..

"İçerim. Bugün okula giderken kurabiye almıştım hepsini yiyemedim zaten. Yanımdalar. Yiyelim birlikte"

"Hayırdır, niye uğradın sen abim?" diye sordu abim yanıma gelip kafama öpücük kondururken.

"Ya okula git, eve gel, okula git, eve gel.. bunaldım. Biraz sizinle takılmak istedim"

"İyi ettin" dedi Caner çayları bırakırken.

"Biz birazdan çıkıcaz" diye ekledi abim.

"Saat daha dört. Nereye?"

"İşimiz var Defne! Her şeyi rapor edelim mi güzelim?"
Gözlerimi devirdim abime.

"Aman iyi be, çayımı içer giderim"

"Kızım öyle mi dedik şimdi. Erdem öküzlük etme" diye uyardı Caner.

"Kurabiye güzelmiş" diye yanıtladı abim.
Abim harika bir kafada.. valla

Çaylarımızı içtikten sonra eve geçtik. Onlar üstünü değişip çıktı. Arada sırada dükkanı erken kapatıp giderlerdi bi yerlere. Hep nereye diye sorardım da işte.. Defne kim ki? Çok üstelersem iş için der geçiştirirlerdi..
.
.
"Defne, biz biraz geç geliriz. Kapıyı kilitleme. Ben anahtarımla açar yatarım. Bekleme de beni"

"Tamam abi"

Onu kapıdan yolcu ederken karşıdan Caner çıktı. O arada aklım hıdrellez dileği gelince

"Cano! Anahtarı verir misin bana? Bugün hıdrellezmiş. Sizin gülün altına dilek gömücem"

"Kızım ne işlerle uğraşıyorsun ya! Al" diyerek uzattı anahtarı.

"Sağ ol"

"Yedek anahtar vardı sizde"

"Valla onu arayamam annem koydu bi yere. Gece benden alırsın, ya da ayakkabıya bırakırım"

"Paspasın altına koy ufaklık. Bekleme bizi. Hadi görüşürüz"

Beklemiyorum lan! Bu kadar söylediniz! Beklemiyorum..

****

Yabancısı olmadığı kapıdan içeri girmeden önce yanındaki dostuna kısa bi bakış attı Caner. Gözleriyle konuştular.

Yanındayım dedi Erdem
Merak etme dedi Caner

Kapıdan içeri girdiklerinde, koridorun en sonundaki odaya yürüdüler. Odanın siyah ve büyük kapısı açıldı. Her yer bir harabeden bozma olmasına rağmen bu oda fazlasıyla lükstü! Cemal Bey bu odayı özel yaptırmıştı. Siyah ve altın rengi kaplamaları olan, kirli işler döndüğünü adım atar atmaz anlatan bi odaydı burası!

Abimin Arkadaşı +18 (Devam Ediyor) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin