18.Bölüm

964 38 10
                                    

O gece babamın odamda bizi basmasından son dakika kurtulmuştuk! Allahtan benim zeki Canom kapıyı kitlemiş odaya girer girmez.. Yeşilçam filmi gibi, devasa çocuğu yatağın altına sakladım.. sonra da kapıyı açıp babama giyinirken kitlediğimi sonra unuttuğumu söyledim.. çarpılmasak iyi bari bu yalanlarla! Babam gecenin bi vakti olduğu için çok üstelemedi zaten, iyi olup olmadığıma bakıp çıktı odamdan. Sonra korkuyla Caner ne kadar yanımda kalmak için ısrar etse de istemedim! Sabah konuşuruz diyerek evine yolladım. Sanki yerden metrelerce yüksekte, iki metre mesafeden atlamıyormuş gibi rahatlıkla geçti penceresine.

Helin denen kızı annem söylemiş, Caner kesin dille reddetmiş. Ama ne dedi, ne diyerek annemi susturdu bilmiyordum. Annem iki gündür o konuyu hiç açmıyordu.

Şimdi ne mi yapıyordum, Gülfemlerin yazlığına gitmek için hazırlanıyordum. Peki Adile teyze bize nasıl izin vermişti, vermemişti! Bizimle geliyordu... Adile teyze, Gülfem, ben yazlığa gidiyorduk birkaç günlüğüne... bu üçlü, çok güçlü(!)

"Defne hazır mısın abim?"

"Hazırım abi. Sen çantamı aşağı indirir misin, ben Canere de veda edip ineceğim"

"Tamam abicim" diyerek ufak çantamı sırtına taktı. Bizi otobüs terminaline bırakacaktı abim. Evde annemle babama sarıldıktan sonra Canere de bi selam vereyim diyerek evden çıktım. Kapısını tıkladığımda kalbim gümbür gümbür atıyordu. Zira iki gündür çok yaklaşamamıştık birbirimize... tribim de hâlâ devam ediyordu!

Kapı açıldığında bileğimden tutup içeri çekti hızla. Sırtımı kapıyla birleştirip aramızda hiç mesafe bırakmadı.

"Gitme.." dedi gözlerini gözlerime kitlerken "Seni çok özlerim ben.. çok alıştım şu camın arkasında senin varlığını bilmeye..."

Elimi yüzüne çıkarıp baş parmağımla gamzesini okşadım

"Biraz kafa dağıtırım.. söz birkaç güne geleceğim."

"Bari beni affettiğini söyle.. barıştık mı ufaklığım?"

"Seninle küs kalmak mümkün mü be Cano?" Gülümsedi. Sol gözüme öpücük bıraktı.

"Defne.. sen gelince abine söyleyelim mi artık?"

"Bi gidip geleyim de, kendimi hazır hissedince söyleyelim. Önce ben konuşmak istiyorum abimle"

"Tamam ufaklık. Gidiyor musun şimdi?"

"Gidiyim, abim bekliyo aşağıda" dediğimde kafa salladı. Şakaklarıma, yanağıma, gözlerime öpücük kondurdu. Ben de uzanıp gamzesinden öptüm.

"Allaha emanet ol ufaklık. Beni habersiz bırakma.. mesajlarıma dön, beni Silivriye getirtme.. seni seviyorum"

"Seni seviyorum" diyerek çıktım evinden. İndiğimde abim arabada bekliyordu. Gülfemleri almaya gidecektik arka sokağa.
Binanın önüne geldiğimizde abim iki kez kornaya bastı. Çok geçmeden Gülfemle Adile teyze ellerinde birer çantayla indiler. Adile teyze arabaya binerken Gülfemle abim çantaları yerleştiriyordu bagaja. Havadan sudan konuşarak terminale kadar geldik.

"Abim, bi şey olursa ara beni gelip alırım seni. İstersen otobüsle de dönebilirsin istediğin zaman. Sıkılırsan dön. İyi eğlenceler"

"Teşekkür ederim abicim"

"Siz ha burda durun, ben gidip biletlere kontrol ettireyum" diyen Adile teyze bizi otobüsün yanında bırakmıştı.

"Defne çantaları muavine ver abicim" dedi abim. Yerdeki iki çantayı alıp otobüsün ön tarafına dolaştım. Valizleri verdikten sonra belimden sarılan el ile korkuyla yerimden zıpladım

Abimin Arkadaşı +18 (Devam Ediyor) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin