"Tamam zaman var yetiştin. Sakin ol yetiştin" (sınava yetişemeyip kendini yere atan kızı görevlinin telkin ettiği video) ahshahaha
Size bölüm atarken aynen böyle hissediyorum. Neyse ki bölüm yedekledim bi tane ahyaahshahayya
Oy veren elleriniz dert görmesin aşkolar😍
Keyifli okumalar diliyorum.
Bu bölüm biraz Erdem/Gülfem odaklı gittik, aradaki ilişkinin biraz oturması için. Bi sonrakinde Defne/Caner gideceğiz yineee
Ve çok güzel birkaç sahne var sonraki bölümdeeee
Bunu okuyun, oylayın da hemen öbürünü salayım ortalığaaa😍😍
Öptüm sizi bebeklerOmzuma atılan hırkanın sahibine döndüğümde Serhatla göz göze geldik. Yerimde doğrulup ağlamaktan çatallaşan sesimle
"Serhat? Ne işin var burada?" diye sorduğumda o da bana aynı soruyu soran gözleriyle bakıyordu. Bankın arkasından dolaşıp yanıma oturdu.
"Sabah koşusuna çıktım. Senin ne işin var tam olarak? Evden mi kaçtın?"
Sorusuna gözlerimi devirdim. Ama doğruydu da valla. Evden de kaçmıştık bugün.
"Biraz hava almak istedim" diye yanıtladım
"Defnecim bu saatte mi? Hava anca aydı daha. Bi sorun olmadığına emin misin?"
"Serhat! Lütfen!"
"Tamam.. tamam" dedi ellerini teslim olur gibi kaldırıp. "Sadece sen gidene kadar yanında sessizce oturmama izin ver. Sonra birlikte mahalleye dönelim. Tek dönme. Olur mu?" dediğinde kafa salladım. Şu hâlde eve nasıl dönerim, nerdeyim.. bilmiyordum zaten.
"Abine haber vereyim mi?" diye sordu. Hayır anlamında kafamı salladım.
"Canere?" dediğinde derin bi nefes verip ona döndüm sinirle
"Hayır dedim Serhat. Hele onu hiç arama!"
Sustu. Arkasına yaslandı. Konuşmak istiyor ama vereceğim tepkiden korkuyordu. İyiydi bu durum. Hiç onunla sohbet çekemezdim şimdi!"Defne telefonun çalıyor" uyarısıyla kucağımda duran telefona baktım.
Sevgilimmm🧡 arıyor..
Arar tabi.. o daha beni çok arar! Dengesiz..
"Sevgilinle mi kavga ettin?"
Kafamı salladım belli belirsiz. Derin bi nefes verip
"Anlaşıldı bize pas vermeme sebebiniz Defne Hanım. Kusura bakma, biri olduğunu bilmiyordum"
"Ben de olan birini yanlış biliyormuşum zaten.."
"Tanıdığımız biri mi? Mahalleden mi?"
"Kalkalım mı artık?" diyerek ayaklandığımda peşime takıldı. Konuşmadan mahalleye kadar yürüdük. Bizim dükkanın önünden geçerken abimlerle karşılaşmayı beklemiyordum. Oradan ne zaman döndüklerini bilmiyordum çünkü.
"DEFNEEEE!" diye Caner de abim de aynı anda bağırdığında yerimden sıçradım. Hızlı adımlarla bana doğru geldiklerinde gözlerimden hâlâ öfke okunduğuna emindim.
"Defne çok korktuk. Telefonlarını niye açmıyorsun! Nerdeydin?" diye sordu abim kıpkırmızı olmuş yüzüyle. Umursamadım. O da beni ayakta uyutmuştu..
"Sahilde oturuyordu. Koşuya çıkmıştım karşılaştık öyle.." diye yanıtladı Serhat benim yerime. Caner ise suskundu... daha ne diyecekti ki. Keşke iki tane vursaydım!
Hiçbir şey demeden yanlarından ayrılacakken Caner bileğimden yakaladı"Nereye?"
"Eve!"
"İyi, çık. Yukarda konuşuruz. Ne işin var bu herifle?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abimin Arkadaşı +18 (Devam Ediyor)
Chick-Lit("Nasılsa sabah hatırlamam di mi?" diyerek yıllardır yapmak istediğim o şeyi yaptım. yanağındaki çukura, ölünce beni gömmelerini istediğim o yere öpücük bıraktım. Hemen dudağının kenarına.. arkamı dönüp gidecektim hızla. sonrasını sonra düşünürdük...