Hello bebekleeer!
2 gün beklettim diye biraz uzun ve +18 yazdım sizin içinnnn😍🙈 yaşı tutmayanlar, rahatsız olanlar geçsin lütfen. Beni üzecek yorumlar atmayın çünkü hepinizi çok seviyorum 🥺🧚🏻♀️ üzülürüm... ayrıca çok da ileri gittiğimiz bi +18 değil bu da spoiler olsun, hayal kırıklığı yaşamayın, ilerisi ilerki bölümlerde. İyi okumalar aşk kuşlarımmm🙈
Yıldıza basanın Caner gibi kocası oluyormuşşş kehanettt 777Uzun uzun çaldırdığı telefon sonunda açılınca rahat bir nefes aldı Gülfem.
"Nerdesin Erdem? Korktum burda!"
"Sorma..." diyerek derin bi nefes aldı Erdem.
"Bi şey mi oldu? Sen iyi misin? Defne? Defneye mi...?"
"Korkma, korkma lütfen... iyiyiz hepimiz. Defne ufak bi kaza geçirdi sadece"
"Ne-ne kazası...?" sesi titredi Gülfemin. Erdem söylememeyi tercih ederdi, Gülfem hassas kızdı. Şimdi çok üzülecekti. Ama Defneden illaki duyacaktı..
"Atları kurtarmaya çalışırken, sahibine yakalandı. Sahibiyle tartışırken göle düştü. Caner kurtardı işte!"
"Ne atı? Ne gölü? Ay dalga mı geçiyorsun!?!"
"Hayır, Defne sana detaylı anlatır zaten. Hepimiz iyiyiz ama merak etme"
"Çok şükür.." derken gözleri dolup sesi titredi Gülfemin
"Şşş, üzülme.."
"Aklım çok sizde kaldı ya... bi de.."
"Beni mi özledin?"
Sessizlik oldu. Hâlâ aralarında bir şey yoktu. Erdem, onu zorlamak istemiyordu. O bi şey söylesin istiyordu.
"Şey.. annem çağırıyor beni!"
"Canerle Defneyi biliyor muydun sen?"
"Ne? Senn..."
"Az önce gölden çıkarınca öptü, sevgilim dedi... Yoğun bakımda kardeşim için, diğer kardeşim omzumda ağladı. Ne zamandır var bu iş?"
"Defneyle konuşsan daha iyi olur. Lütfen bi şey yapma, söz ver"
"Biraz hırpalarım! Arkamdan iş çeviriyorlar!"
"Erdem biz de Defne'nin arkasından iş çeviriyoruz"
"Biz sevgili miyiz Gülfem?"
"Olalım" dedi Gülfem aniden. Bu fırsatı kaçırmak istemedi. Hem Erdemin, Defneye karşı olan sinirini biraz yatıştıracak bir hamleydi... hem de Gülfem bunu uzun zamandır söylemek, haykırmak istiyordu.
"Anlamadım" dedi Erdem "biz şimdi sevgili miyiz?"
"Evet.. ama Defneye sert çıkışmak yok! Caneri de dövme. Bak, biz de aynı durumdayız onlarla. Sen de onun en yakın arkadaşıyla.."
"Lan Caner benim kardeşim!"
"Defne de benim kardeşim Erdem!"
"Aynı şey değil Gülfem"
"Ne farkı var?"
"Gülfem... az kalsın.. kaybediyordum. İkisini de kaybediyordum. Ne yapardım Gülfem? Aklım almıyor.."
"Tamam.. geçti.. geçti Erdem Yılmazer! Sakinleş biraz"
"Senin sesini duyana kadar daha kötüydüm... hem de sinirliydim o iki salağa!"
"Erdeeem" dedi Gülfem kıkırdayarak
"Gülme hiç! Beni öyle bi hâle getirdin ki, gidip alnından öpcem şimdi Canerin kardeşime aşık diye!" diyerek soludu Erdem. Gülfem yine güldü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abimin Arkadaşı +18 (Devam Ediyor)
ChickLit("Nasılsa sabah hatırlamam di mi?" diyerek yıllardır yapmak istediğim o şeyi yaptım. yanağındaki çukura, ölünce beni gömmelerini istediğim o yere öpücük bıraktım. Hemen dudağının kenarına.. arkamı dönüp gidecektim hızla. sonrasını sonra düşünürdük...