O günden beri, yaklaşık bi haftadır, Canerle pek konuşmuyorduk. Yine bize gelip kahvaltı ediyor, yemek yiyordu ama ben genelde odamda ders çalışıyor oluyordum. Perdem de sıkı sıkıya çekiliydi. Açmıyordum.
Mezuniyet elbisesi bakmıştım birkaç yerden daha, ama hiçbirini beğenmemiştim. İlk denediğimi mi alacağım diye söyleniyordum ama şu an en güzel seçenek ilk denediğimdi. Sadece.. sadece bir tık pahalıydı işte. Harçlıklarımdan biriktirdiğim parayla anca elbisenin yarısını veriyorlardı! Annemlerden de o kadarını isteyemezdim. Beş bin lira bi elbise için çoktu. Öhtü! Yuhtu! Bulurdum bir şeyler..
"Defne? Gelebilir miyim abim?"
"Gel abi gel, ben de yorulmuştum zaten mola verecektim" dediğimde abim odaya girdi. Yatağın ucuna oturdu, sandalyemde ona döndüm.
"Kızım bu ne hapishane gibi odan" diye söylenerek önce perdeyi sonra pencereyi açtı. Canerin de penceresi açık, perdesi kapalıydı.
"Neyin var? Bi süredir mutsuz gibi gördüm seni?" diye devam etti abim
İşte abim böyleydi.. beni annemle babam fark etmezken abim içimin tek sıkıntısını anlardı..
"Sınava falan kafam takıldı ya, elbise de bulamadım"
"Olsun abim üzülme bunlara. Olduğu kadar, elinden geldiği kadar yap her şeyi. Bi tane kardeşim var benim! Senden kıymetli mi? Elbise de o mağazada beğenmiştin ya, alalım onu"
"Yok abi, çok pahalıydı o. Ben ona o kadar para hayatta vermem, verdirmem de!"
"Kızım alalım, ne olacak? Sen mutlu ol be abisinin gülü"
"Sende bi haller var he! Noldu?"
"Yok bi şey be. Seni üzgün görmeye dayanamıyorum. Pek konuşmuyorsun da.. aklım takıldı."
"İyiyim abicim. Yarın birkaç mağazaya daha bakar alırım bi elbise"
"Tamam, benim kartımı vereyim sana"
"Gerek yo.."
"Bıraktım buraya, hadi iyi geceler" diyerek kafama öpücük kondurup çıktı. Canım abim.. biricik abim..
Gözüm Canerin penceresine takılınca sıkıntıyla offladım. Yerimden kalkıp pencereyi kapatmak istedim. Perdeye uzanıyordum ki telefonuma art arda mesajlar düşmeye başlayınca telefona koştum. Masama oturup mesajlara cevap verdim hızla
Cano🧡: Ufaklık?
Cano🧡: küs müyüz?
Cano🧡: günler sonra camın, perden ilk kez açık. Sen havasız ortamda duramazsın normaldeSiz: yoo, neden küs olalım ki?
Cano🧡: bilmem, yüzüme bile bakmıyorsun Defne. Bi yanlışım mı oldu? Anlamıyorum
Siz: yok Caner abi ne yanlışı?
Kafam dalgın bu ara, biliyorsun.
Yorgunum.
Öyle yani. Yok bi şey
Hasta gibiydim zaten birkaç gündür ancak iyileşiyorum. Geçti gibiCano🧡: öyle gezersen hasta olursun tabi Defne?
Siz: nasıl geziyorum ki ben?
Cano🧡: incecik pijamalarınla
Siz: sen nereden biliyorsun benim pijamalarımı (silindi)
Doğru, olabilir. Ben yatıyorum iyi gecelerCano🧡: iyi geceler Cano? yazmayacak mısın? Bi de mezuniyet ne zamandı? Ona göre gömleklerimi hazır edeyim :)
Siz: önümüzdeki cuma. Ama işin varsa sorun değil gerçekten. Nereden vardın bu kanıya bilmiyorum ama benim hayatımda varmış ya biri, onunla giderim ben. Sen zahmet etme
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abimin Arkadaşı +18 (Devam Ediyor)
Literatura Feminina("Nasılsa sabah hatırlamam di mi?" diyerek yıllardır yapmak istediğim o şeyi yaptım. yanağındaki çukura, ölünce beni gömmelerini istediğim o yere öpücük bıraktım. Hemen dudağının kenarına.. arkamı dönüp gidecektim hızla. sonrasını sonra düşünürdük...