(Düğün Alanı)
Oy verin kızzzz!
Oy vermeyenin düğünü güzel olmasın!
Haydi bakayım! AhshahahahagaSabah uyandılar diyemiyorduk, çünkü Gülfem gece boyu heyecandan hiç uyumamış, Defneyi de, Cavidanı da uyutmamıştı. Saat altı olur olmaz da Erdemi arayıp gelmelerini söylemişti. Yarım saat sonra Erdem kapıyı çaldı.
"Günaydın müstakbel karım" dedi o da heyecanla. Güldü Gülfem.
"Günaydın. Erdem! Deli gibi heyecanlıyım.."
"Şş tamam çok güzel olacak her şey merak etme. Hatta sana bir sürprizim de var. Ama şimdi söylemem!"
"Yaaa... daha ne sürprizi zaten? Teşekkür ederim.. ama benim de sana bi sürprizim var"
Buna şaşırmıştı işte Erdem. Gülfemin ona ilk adımıydı. Bu saatten sonra Erdemi kim tutabilirdi? Koşardı be koşardı! Dünyaları istesin sererdi! Sürpriz hiç önemli değildi, isterse bir dal olsundu!
"Ne sürprizi? Bana mı? Gülfem? Söyle. Söyle valla çıkarmam evden"
"Yaa ahahaha hadi çık bekle aşağıda. Kızlar hazırsa iniyoruz biz de"
"Gülfemm.. Gül'üm.. söylesene ya"
"Hadiii"
Erdem, uzanıp Gülfemin beline kolunu sardı. Yanağına kocaman bir öpücük kondurup cevap vermesine fırsat vermeden aşağı koştu. Erdemin arkasından gülümsemekle yetindi Gülfem. Bu çocuğu çok seviyordu. Vallahi de billahi de çok seviyordu...
Kızlar da hazır olduğunda aşağıya indiler. Hürkanla Erdem arabaya yaslanmış sigara içiyorlardı.
"Günaydın" dedi Defne abisiyle Hürkana. Gözlerini ovuşturuyordu hâlâ, uykusu vardı.
"Senin ne işin var burada be?" diyen Cavidan ablayla açıldı uykusu. Hürkana doğru yürümüş, sinirle sormuştu bu soruyu.
"O elini kolunu bi indir kızım! Ben Erdem kardeşim için geldim. Sağdıcım! Senin ne işin var burada asıl? Her yerden çıkacak mısın sen böyle kaldırım otu gibi?" diye yanıtladı Hürkan sigarasından bir duman çekerek.
"Bana bak! Sensin ot!"
"Heyy! Heyy! Noluyo be? Bi sakin" diyen Erdemdi.
"Ben bununla hiçbir yere gitmem. Siz gidin ben taksiyle gelirim" dedi Cavidan sinirle.
"İsabet olur! Ben de seni taşımaya hiç meraklı değilim." diye yanıtladı Hürkan sigarayı yere atıp ayağıyla üstüne sertçe basarak. Öyle sert vurmuştu ki yere, deprem olmuş olabilirdi. Hadi depremi geçtim, ufak bi sarsıntı kesinlikle yaşanmıştı.
"Herkes bi sakin olup arabaya binebilir mi? Ben hepimizin yerine gerginim yeterince!" diye konuştu Gülfem titreyen sesiyle. Hürkandan biraz ürkmüştü, ama Erdem yanında olduğu için de güvendeydi. Ki Erdem yanıltmadı onu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abimin Arkadaşı +18 (Devam Ediyor)
ChickLit("Nasılsa sabah hatırlamam di mi?" diyerek yıllardır yapmak istediğim o şeyi yaptım. yanağındaki çukura, ölünce beni gömmelerini istediğim o yere öpücük bıraktım. Hemen dudağının kenarına.. arkamı dönüp gidecektim hızla. sonrasını sonra düşünürdük...