16.Bölüm

1.4K 30 8
                                    

Caner, Defneyle mahallenin girişinde ayrılmıştı. Kendi ise daha çok geç olmadığı için dükkana Erdemin yanına geçmişti. Ama utanıyordu.. Defneye söyleyememişti bu kadarını ama gerçekten Erdeme bunu yaptığı için kalbi acıyordu.. kötü bi şey yapmıyordu. Defne'yi üzmezdi. Kendi canını yakar, Defneye zarar getirmezdi... ama Caner'in karanlık tarafı vardı. Defne'den bunu uzak tutması gerekiyordu. Çekilebilir miydi sahalardan? Bırakabilir miydi dövüşü? Bilmiyordu..
Erdeme ne diyecekti, nasıl açıklayacaktı bilmiyordu. Annesinin kendini babasına adadığı gibi, Defne de kendini Canere adarsa... Caner kendini affedemezdi. Bunu engellemeye çalışacaktı.

"Kolay gelsiiin" diyerek dükkandan kafasını uzattı.

"Hoşgeldin, gel gel. Bu ne sıcak oğlum? Kafana güneş geçer bu sıcakta ne işin vardı dışarıda?" diye yanıtladı Erdem

"Valla öyle, daha yazın başında böyleyse.. bittik bu sene biz"

"Ee napıyo kuzenler?"

"Ne kuzeni?" diye sordu Caner

"Oğlum dedin ya bizim kuzenler memleketten geldi, gidip göreyim diye. Nerde aklın?" Defne aldı...

"Ha?" dedi Caner. Defneyle buluşunca aklı uçmuştu. Aslında zeki adamdı. Her zekanın bi zaafı oluyordu demek.. "haaa" dedi sonra anımsayarak "iyiler. Erdeme selam söyle dediler"

Yalandan kim ölmüş...

"Aleykümselam. Motor işi gelmedi bugün. Sadece bir tanesi fiyat sordu söyledim. Benimkiler de bitti. Çıkalım istersen"

"Olur. Çıkalım"

"Ben bi Defneyi arıyım dışarıdaydı geldi mi sorayım" dedi Erdem telefonuna uzanırken

"Geldi geldi, eve geçti şimdi" dedi Caner yine alıklıkla. Bunu söylemekten gerçekten sıkıldım ama Caner gerçekten zeki bir çocuktu. Defne'den sarhoş olmuştu..

"Sen nerden biliyosun lan? Beni bi kez aramadı seni mi aradı vefasız?"

"Yok. Yok yok" dedi Caner hızla "karşılaştık mahallede"

"Haa, iyi. Hadi çıkalım. Çayın altını kapatayım" dedi Erdem. O mutfağa gitmişken Caner telefonu çıkarıp Defneye yazdı

Mahallede seninle karşılaştığımızı söyledim abine
Eve geçti Defne diye pot kırınca
Böyle bi şey uydurdum
Beni bozma

Tamam sevgilim🧡

Kızım
Abinin yanındayım ya
Deme şöyle aniden
Arada acı bana
Nolur acı.. valla bak
Yüzüm gözüm bozarıyo..
Mosmor oluyorum

Ahshsuwuauauay
Ya yerim seni yerim
Şapşikkkk
Latte gözlümmm
Balım

Bebeğim🧡
Defnekuşum🧡
Geliyoruz şimdi.
Haberin olsun

Ay timam
Hadi🧡

Erdemle Caner dükkanı kapatıp çıktı. Yolda giderlerken Erdem Serhatın spor salonunu gösterdi

"Bayadır gelmedik. Geçen sana geçmiş olsuna gelmiş" dedi Erdem

"Ne zaman gelmiş?" diye sordu Caner

"Hastaydın ya oğlum, gelmiş. Yokmuşsun Defneye uğramış, seni sormuş. Evde olmadığını da tahmin etmesi lazım aslında Defneye niye soruyosa!" diyerek normal bi şekilde tepki verdi Erdem. Tepki de denemezdi, sorguladı sadece. Asıl tepkiyi Caner verecekti zaten!

Abimin Arkadaşı +18 (Devam Ediyor) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin