8.Bölüm

1.7K 32 18
                                    

"Defne daha hazır değil misin? Ara Gülfemi sor bi, o hazır mıymış?" diye on beşinciye bağırdı abim! O sırada güzelim siyah elbiseme bakmakla meşguldüm.. harikaydı. Saçlarımın önlerini arkadan tutturmuş, üstüne taşlar yapıştırmıştım. Göz makyajını sade tutmuştum. Gözlerim yeşil-mavi arası olduğu için dikkat çekiyordu bence, extra onları öne çıkarmama gerek yoktu..kırmızı rujumu eksik etmemiştim ama!

"Of! Hazırım yazıyorum Gülfeme de!"  diyerek parfümümü sıkıp çıktım odamdan. Evin kapısında dikiliyordu. 

"Oha! Çok güzel olmuşsun! Yuh. Gitmeyelim Defnem. Ara Gülfemi iptal edelim."

"Ya abi.. saçmalama. Olmuş mu cidden?"

"Olmuş tabi! Manyak! Hazır mıymış Gülfem de?"

"Mesaj attım, beş dakikaya hazırım diyodu zaten"

"Tamam ben gidip onu alayım. Caner arayınca in sen de"

"Tamam abicim"

"Defne, kurban olayım Canerin yanından ayrılma tamam mı?"

Abi ben zaten onu istiyorum.. Canerin yanından hiçç ayrılmamak..

"Tamam abicim!" diye yanıtladım. Annemin nazar duası okumasıyla tamamen hazırdım. Caner aradığında aşağı indim. Etrafta Caneri göremedim. Bir dakika kadar sonra apartmanın önüne yanaşan spor araba beni biraz ürküttüğü için apartmana geri yöneliyordum ki

"Hadi güzelim! Atla gezelim!" diye bağıran bi adet kro Canerin sesini duyunca durdum. Şapşal bi gülümsemeyle ona döndüm.

"Caner?"

"Defne?"

"Bu araba nereden çıktı? Oha çok güzel ya"

"Elbisenle takım olsun istedim" derke göz kırptı. Arabaya bineceğim sırada dur diye bağırıp kendi tarafından indi. Daha sonra gelip kapımı açtı

"Bak sonra bana öküz diyorsun, her öküz dediğinde şu yaptığımı hatırla tamam mı ufaklık?" diyerek böbürlendi yalandan.

"Hahaha, söz bi daha demem"

Arabaya bindiğimde o da hızla kendi tarafına bindi. Siyah gömlek, siyah kumaş pantolon giymişti. Ceket giymemiş, gömleğin kollarını kıvırmıs spor görünüm vermişti. Her zaman kısacık kestirdiği kumral saçları yine öyleydi. Ama yeni traş olmuştu. Ve mis gibi kokuyordu. Bi kere öpse miydim su an pat diye!

Saçmalama istersen Defne!
Ay abarttım tamam.

"Müzik açalım mı?" diye sordu Caner.

"Ay oluuur! Ben dokunmadım ekranına falan bi şey olur. Allah korusun"

"Senden kıymetli mi? Gelen mala gelsin siktir et"

Eh iyi madem dercesine güldüm.

"Abimler de çıktı mı yola?"

"Evet,Gülfemi almış, geliyormus"

"İyi bari, aynı anda gireriz hemen hemen"

"Aynen. Radyoyu açıyorum, telefonu bağlamak için durmamız gerekiyormuş. Geç kalmayalım" dediğinde kafa salladım. Radyoyu açtık, müziğin sesini fulledik...

Emir Can İğrek/Facia.. o kadar seviyorum ki..

Bu güzellik değil facia
Üstüme toprak atın acil acil
Yüreğimin içi sahil,
Uzan üzerine gel..

"Şarkı çok güzel, bayılıyorum buna ya"

"Ben de bayılıyorum"

"Sen de mi biliyorsun şarkıyı? Hiç duymadım senden"

Abimin Arkadaşı +18 (Devam Ediyor) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin