За весь час, що я пробув із Ларією, я зрозумів одне - вона любить спати.
Навіть зараз.
В мене досі ранній стояк, хоча він і не тільки через те, що це ранок.
Ларія повністю гола після вчорашнього сексу.
Ми кохались майже кожної ночі, починаючи з нашої першої.
Пройшло два тижні.
І в мене не відбулось нічого нового, а я цього дуже хотів. Ларія не надоїла. Вона навпаки - подобається все більше. Я думаю, що вона доволі хороша жінка, якщо не брати до уваги її гострий язик.
Кожен секс із нею для мене як щось живе в світі, де все мертве. Це щось таке, чого я завжди прагнув. В мене з'являється бажання не відпускати її, коли пройде рік. Але я залишу цей вибір їй, бо певен, що вона не кине мене.Я повільно забираю її ногу зі свого тіла. Хочу пробудити її, щоб вона накричала на мене, але вже сьогодні Ланс підготував щось важливе.
Він більше Консильєрі для Ла Стідди, ніж я - Капо. Дещо дивно від того, що майже всю мою роботу робить він.
Думаю, що мені пора на якийсь час покинути дружину і взятись за свою справу.
З Лар я зрозумів, що дуже давно не вбивав хоч когось. Аж соромно, що так швидко перетворився із дикого звіра в домашню тваринку. Пора це виправляти, бо я так і згнию, не вбиваваючи більше ворогів.Ланс чекає на мене в тому місці, де ми й домовились зустрітись.
-Ми повинні їхати. -каже, не вітаючись.
-Не кажи, що в Палермо. Мені потрібно збирати речі?
-Я не думаю, що це надовго. Я залишусь тут ще на день, щоб повідомити твою наречену і людей, які будуть дивитись за нею.
-Підбери якомога більше, щоб всюди були очі. Нехай вона нікуди не виходить без охорони.
-Не будь таким серйозним, ніхто не торкнеться твоєї жінки.
-Чомусь я думаю, що все-таки захочуть нашкодити мені через неї. Бережи її так, ніби на її місці я.
-Це через те, що вона поки твоя дружина, чи...
Я перебиваю його, бо не хочу чути його наступні слова. Це точно не через те, що я закоханий в неї і хочу захищати її ціною свого життя. Це точно не те. Точно...
-То ти так і не сказав.
-Сідай в машину. -він затихає і стискає губи. -Тебе ніколи не підводить перше чуття. П'єтро зрадив нас.
-Це так. -я посміхаюсь, а в жилах горить гаряча кров. -Я його знищу нахуй.Ще ніколи так швидко не сідав в машину і не заводив йобаний автомобіль. Цю машину ще ніхто не бачив, тож мені не потрібні солдати, щоб їхати позаду.
Палермо знову повертає мене до крові. Пізніше я віддячу дружині, що врятувала мене від суки Саноро. Анна не є рідною дочкою П'етро. Можливо вона й бідна дитина, яку використав пес, щоб наблизитись до мене.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Залежна психопатом
Chick-Lit№1 з циклу "Повсталі з мертвих". Вона - залежна директором своєї компанії, який може стати загрозою чому-завгодно. Кожного дня її думки тільки про нього. Весь час вона шукає його погляд на собі, щоб задовільнити свої потреби. Але що вона скаже, коли...