— Ларія пропала. Ніхто не бачив її викрадення.
Це останнє, що я чув перед тим, як хутко вилетіти з кабінету і вдарити кулаком двері. Я ніколи раніше не злився так збіса сильно. Якщо зараз хто-небудь попадеться мені під руку — я його знищу.
— Зажди, — вже біля машини мене окликає Ланс.
Я не зупиняюсь, щоб вислухати його. Який хуй посмів торкнутись її, і ще більше, викрасти в мене? Нехай тільки знайду його, він пошкодує про те, що його батько колись не витер його.
Я застрибнув до машини, зриваючись з місця так швидко, що шини заревіли на асфальті. Всі мої думки були спрямовані лише на одне: знайти її. Ларія не повинна страждати через моїх ворогів.
Ланс тим часом вискакує на пасажирське сидіння, важко дихаючи від бігу. Його обличчя похмуре, як і моє. Він знає, що якщо ми не знайдемо Ларію швидко, то наслідки будуть жахливими.
— У нас є якісь зачіпки? — запитую я, зосереджуючись на дорозі попереду.
— Є декілька. Охоронець бачив чорний фургон біля їх будинку близько опівночі. Пам'ятаєш того чоловіка, якого ми бачили в клубі минулого тижня? Він може бути пов'язаний з цим, чомусь думаю так.
— Дізнайся його ім'я і місцезнаходження. Зараз же.
Ланс дістає телефон і починає комусь дзвонити. Мої руки трясуться на кермі, але я намагаюсь залишатись спокійним. Ларія сильна жінка, вона витримає все. Та я знаю, що час не на нашому боці.
Через кілька хвилин Ланс вимикає телефон і повертається до мене.
— Виникла одна проблемка, — каже він, нервово ковтаючи. — Це не викрадення, Рафаелю. Ларія втекла сама.
Я на мить не вірю своїм вухам. Серце завмирає, а потім починає шалено битися, як і пульс в скронях.
— Що ти сказав? — прошепотів я, ледь стримуючи гнів.
— Вона залишила записку. Хлопці знайшли її в кімнаті під матрацом і перекинули фото мені. Зараз прочитаю. -він знову вмикає телефон і шукає фотографію. — Привіт любий, це Ларія. Дякую тобі, що так часто хвилювався і дзвонив до мене. Я ніколи не забуду цього. Якщо ти цінуєш мене, то не будеш шукати. Ми зустрінемось через пів року, щоб розірвати контракт. І підпис знизу - Дякую за розуміння.
Її слова розтинають моє серце, але вони також розпалюють такий сильний гнів, який я ніколи раніше не відчував.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Залежна психопатом
Chick-Lit№1 з циклу "Повсталі з мертвих". Вона - залежна директором своєї компанії, який може стати загрозою чому-завгодно. Кожного дня її думки тільки про нього. Весь час вона шукає його погляд на собі, щоб задовільнити свої потреби. Але що вона скаже, коли...