Це просто жахіття. Проспати, працюючи на найбільшу мафіозну компанію світу, — навіть ворогу не побажаєш. Голова болить, адже спала всього три години. Ніби вже звикла до цього, але я ще ніколи не запізнювалась. Розширені від шоку очі дивляться на екран телефону.
9:00. Перед очима пропливає сцена мого звільнення. Я вже як дві години повинна бути на роботі. Пан Рафаель розірве мене на частини, якщо мене ще не звільнили. Опускаю погляд на екран: понад 9 пропущених від Лієсси. Всі будильники вимкнені. Повідомлень у груповому чаті безліч, і моє ім'я часто згадують. Виходжу з чату й закидаю телефон за ліжко. Цей день обіцяє бути жахливим.
Як я й очікувала, усе жахливо. Майже втрачаю свідомість, мчачи до офісу. Пулею залітаю у свій кабінет і хапаюсь за планшет. На подив, є лише одне повідомлення.
Директор Бласхес: — Сподіваюся, ви померли від передозу. Інакше причин для запізнення немає.
Не встигаю осмислити, як до кабінету врізається Лієсса. Їй єдиній дозволено заходити без стуку. Виглядає розлюченою.
— Розповідай усе. Чому мене насварив сам директор, бо я прикинулась тобою?
— Ти що? — питаю вражена.
— Ти навіть не смій сердитись, я очікую подяки. — Лієсса бачить, що тепер злюсь я, тому сама продовжує. — Мені сказали, що тебе немає в офісі. Враховуючи твої ранкові "лекції" про пунктуальність, я зрозуміла, що директор ось-ось попросить кави. Тому побігла прикривати тебе, щоб тебе не розірвали на шматки.
— То все добре?
— Аж ніяк. Не знаю, як, але, навіть не дивлячись на мене, він зрозумів, що я — не ти. Просто заговорив, коли я вже заходила в ліфт.
— Що сказав?
— Цитую: "Передайте їй, що наступний місяць вона буде повністю прибирати офіс замість усіх. А вам на майбутнє: якщо знову прикриватимете її, скористайтеся її парфумами. Вони пахнуть м'ятою й шоколадом. Вільні".
Мій рот відвисає. Він багато говорить не тільки зі мною. Це не те, про що зараз варто думати. Звідки він знає запах моїх парфумів? Лієсса, схоже, розуміє моє питання з мого виразу обличчя.
— Можливо, я подобаюсь йому?
— А може ти просто ллєш забагато парфумів на себе.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Залежна психопатом
Chick-Lit№1 з циклу "Повсталі з мертвих". Вона - залежна директором своєї компанії, який може стати загрозою чому-завгодно. Кожного дня її думки тільки про нього. Весь час вона шукає його погляд на собі, щоб задовільнити свої потреби. Але що вона скаже, коли...